2012-04-02, 11:47
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
– Då jag representerar Sverige betalas resor och andra omkostnader av anslaget. I övrigt betalar jag min vistelse med privata medel. Och jag tar naturligtvis inte ut någon lön från Childhood.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ma...ar_6963489.svd

Detta tycker jag var ett roligt uttalande. Menar Partysessan att hon kan växla roller? Stämplar hon ut som Partysessa före hon leker jetsetare i Miami?

Det är bara bokstavstrogna monarkister som inte vill se det uppenbara att Madde lever jetsetliv på Svenssons skattepengar
Citera
2012-04-02, 11:54
Medlem
Jthunderas avatar
Om din arbetsgivare betalar alla dina omkostnader är det inte konstigt att du kan spara dina egna pengar.

Madde kan leva lyxliv eftersom hälften av hennes liv betalas av skattepengar.

Länge leve republiken!
Citera
2012-04-02, 14:37
Medlem
LimitIesss avatar
Komiskt att hon hävdar att hon visst jobbar väldigt hårt.. kolla hennes schema bara och då ser man att närmsta 60dagarna har hon 3dagar inbokade med jobb. Privata pengar? Nejdu..
Citera
2012-04-03, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Om din arbetsgivare betalar alla dina omkostnader är det inte konstigt att du kan spara dina egna pengar.

Madde kan leva lyxliv eftersom hälften av hennes liv betalas av skattepengar.

Länge leve republiken!

Kolla fakta i stället för att vräka ur dej en massa vänstertok-spyor!
Citera
2012-04-04, 23:07
Medlem
audios avatar
Jag är inte vänster av mig alls. Ni låter som ett gäng judar antingen är man semit eller anti-semit. Finns ingen gråzon liksom. Om man inte är Rojalist så är man Vänster.

Jag är varken rojalist eller vänster och bryr mig inte nämnvärt om Kungahuset, men dock så undrar jag vad fan Philip och Sex and the City-Madde pysslar med. Victoria och Daniel syns, hörs, går på en massa grejer och representerar. Phille kör rallybil och designar skedar. Madde jobbar en dag i månaden i USA för att lugna ner media i Sverige och skippar att komma på traditionella Nobelarrangemang för att hon är ängslig över sitt ex.

Om Madde ändå ska suga på skattefinansierade bidrag som en fästing så kan hon åtminstone försöka göra något annat än att tycka synd om sig själv och fly vardagen så fort det blir jobbigt. Väx upp! Lägg undan de pengarna till Knugens stripprundor.
Citera
2012-04-05, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Jag är inte vänster av mig alls. Ni låter som ett gäng judar antingen är man semit eller anti-semit. Finns ingen gråzon liksom. Om man inte är Rojalist så är man Vänster.

Jag är varken rojalist eller vänster och bryr mig inte nämnvärt om Kungahuset, men dock så undrar jag vad fan Philip och Sex and the City-Madde pysslar med. Victoria och Daniel syns, hörs, går på en massa grejer och representerar. Phille kör rallybil och designar skedar. Madde jobbar en dag i månaden i USA för att lugna ner media i Sverige och skippar att komma på traditionella Nobelarrangemang för att hon är ängslig över sitt ex.

Om Madde ändå ska suga på skattefinansierade bidrag som en fästing så kan hon åtminstone försöka göra något annat än att tycka synd om sig själv och fly vardagen så fort det blir jobbigt. Väx upp! Lägg undan de pengarna till Knugens stripprundor.

Ja, hörsägen är alltid den bästa källan, man kan göra så kloka uttalanden då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in