2012-03-07, 17:37
Medlem
Tjenare, så här ligger det till. Jag har en Macbook Air och i mitt iTunes så har jag en spellistmapp och i den en massa spellistor. Varje spellista ska jag bränna på en CD skiva. Och nu har jag har försökt med fjärrskiva, hemmadelning osv. Men lyckas inte speciellt bra.

Så frågan är, finns det något enkelt sätt att göra detta på?
Citera
2012-03-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Br0mance
Tjenare, så här ligger det till. Jag har en Macbook Air och i mitt iTunes så har jag en spellistmapp och i den en massa spellistor. Varje spellista ska jag bränna på en CD skiva. Och nu har jag har försökt med fjärrskiva, hemmadelning osv. Men lyckas inte speciellt bra.

Så frågan är, finns det något enkelt sätt att göra detta på?
Jag antar att det här är filer med FairPlay? Om du har en dator med cd-brännare, auktorisera den, överför filerna, bränn, och om nödvändigt, deauktorisera.
Citera
2012-03-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr0teus
Jag antar att det här är filer med FairPlay? Om du har en dator med cd-brännare, auktorisera den, överför filerna, bränn, och om nödvändigt, deauktorisera.

Funkar inte att lägga över dem så? Måste det vara låtar man laddat hem från iTunes? För låtarna är inte därifrån :/
Citera
2012-03-08, 13:42
Medlem
Om du inte har köpt filerna på iTunes är det ju inget som hindrar dig att kopiera dem på en annan maskin och bränna på CD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in