2012-03-07, 01:04
Medlem
r.panics avatar
What's up med alla arroganta kräk här på flashback och i verkliga livet?? Va fan kliv ner på jorden 2 sekunder och fatta att du är ett svin som bara vill trycka ner folk med din uppnosiga attityd.. OK att du är smart, det finns fler som är det ska du veta, men orka att folk ska hålla på o visa upp sig så. DU vet inte allt. Så se inte ner på andras funderingar och frågor.
Ja var va vi nu..
Citera
2012-03-07, 01:06
Medlem
Hebrs avatar
Exakt. Jag är med dig kompis
Citera
2012-03-07, 01:31
Medlem
TheGamers avatar
Välkommen till internet
Citera
2012-03-07, 01:36
Medlem
jag tror jag tog åt mig lite har vi träffats ts?
Citera
2012-03-07, 04:25
Medlem
Crackiesmallss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=mYQHqLuWuig TS lyssna på den ett par gånger, sen kommer du hem till mig med den låten i huvudet... Du kommer snart bli av med allt ditt hat dissar du är du ett arrogant as
Citera
2012-03-07, 06:59
Medlem
LexFus avatar
Är kanske inte representativt enbart för Flashback utan för internetforum i allmänhet. Personligen tycker jag att det är lite av charmen, att sitta och irritera sig på hur och vad andra människor skriver. Nästan halva nöjet med ett forum av den här typen.
Citera
2012-03-07, 14:01
Medlem
r.panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackiesmalls
http://www.youtube.com/watch?v=mYQHqLuWuig TS lyssna på den ett par gånger, sen kommer du hem till mig med den låten i huvudet... Du kommer snart bli av med allt ditt hat dissar du är du ett arrogant as

Har lyssnat på den låten måååånga gånger förr :P
Citera
2012-03-07, 14:03
Medlem
Jag förstår egentligen inte ditt buskap. Men jag gillar det du försöker framföra och ger dig tummen upp kompis!
Citera
2012-03-07, 14:03
Medlem
r.panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexFu
Är kanske inte representativt enbart för Flashback utan för internetforum i allmänhet. Personligen tycker jag att det är lite av charmen, att sitta och irritera sig på hur och vad andra människor skriver. Nästan halva nöjet med ett forum av den här typen.

JO det håller jag med om.. Men om nån ger mig en spydig kommentar på nåt jag skrivit och sen 'ställer personen mot väggen' så är den knäpptyst.. Ja men för all jävla del, stör dig hur mkt du än vill men stå för det då också..
Citera
2012-03-07, 14:05
Medlem
hahaha, i know u ??

Det som ligger dolt under ytan, det ska man akta sig för, det är en sida som hör hemma på internet, beroende på hur seriös jag vill vara också, man ska inte vara elak.
Citera
2012-03-07, 14:05
Medlem
r.panics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggefisk
Jag förstår egentligen inte ditt buskap. Men jag gillar det du försöker framföra och ger dig tummen upp kompis!

Haha tack Va hög som ett hus när jag skrev det, blev bara så förbannad på folk
Citera
2012-03-07, 19:01
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r.panic
Haha tack Va hög som ett hus när jag skrev det, blev bara så förbannad på folk

Ajdå, det var ju synd. Tyckte du fick till det annars – speciellt i mitten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in