Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-06, 16:36
Medlem
Fexans avatar
Hej alla rippade FBare!

Jag är en kille på 18 år och tränar fotboll ca 7-8 gånger i veckan. Utöver detta har jag tänkt börja träna rätt mycket gym efter studenten. Jag äter som en häst och har god koll på dieten.

Det är dock så att jag har ett par kilo som behöver användas upp. Detta har jag tänkt fixa till sommaren, biffa till mig ännu lite till och deffa rejält.

Frågan är då om Ripped Hardcore är en bra produkt, och om någon av er har använt det?
Det är inte dopingklassat eller så?
Citera
2012-03-06, 16:45
Medlem
Bigorexias avatar
Nej, den är inte dopingklassad. Nej, den är inte bra. Nej, jag har inte använt den.

Fettförbrännare har endast en ytterst marginell effekt. En minskning av fettmassan uppnår du genom att ta tag i kosten.
Senast redigerad av Bigorexia 2012-03-06 kl. 17:00.
Citera
2012-03-06, 16:55
Medlem
Bazinga90s avatar
Skit i den produkten, se över din kost istället!
Citera
2012-03-06, 16:59
Medlem
Fexans avatar
Kände jag hade det svaret att vänta! Tänkte bara att det kunde vara skönt att ta den enkla vägen Har rätt bra koll på hur jag ska trixa med min kost dock. Använde lite kosttillskott ett tag när jag tränade ännu mer, och det hjälpte otroligt mycket med återhämtningen. Tänkte det här kanske gav lika bra effekt på fettförbränningen
Citera
2012-04-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fexan
Kände jag hade det svaret att vänta! Tänkte bara att det kunde vara skönt att ta den enkla vägen Har rätt bra koll på hur jag ska trixa med min kost dock. Använde lite kosttillskott ett tag när jag tränade ännu mer, och det hjälpte otroligt mycket med återhämtningen. Tänkte det här kanske gav lika bra effekt på fettförbränningen

Kommer in lite sent men vad jag förtått av en polare så ska den faktiskt funka bättre en förväntat kan dock va lite jobbigt ibland. Man svettas tydligen otroligt mycket och svårt att sova pga dem höga koffein halterna
Citera
2012-05-01, 11:49
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkedaman
Kommer in lite sent men vad jag förtått av en polare så ska den faktiskt funka bättre en förväntat kan dock va lite jobbigt ibland. Man svettas tydligen otroligt mycket och svårt att sova pga dem höga koffein halterna

Fast inga lagliga fettförbrännare gör någon skillnad i praktiken. Din polare har gått ner vattenvikt pga. allt svett kan jag tänka mig.
Citera
2012-05-01, 12:12
Medlem
Ahhlqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fexan
Hej alla rippade FBare!

Jag är en kille på 18 år och tränar fotboll ca 7-8 gånger i veckan. Utöver detta har jag tänkt börja träna rätt mycket gym efter studenten. Jag äter som en häst och har god koll på dieten.

Det är dock så att jag har ett par kilo som behöver användas upp. Detta har jag tänkt fixa till sommaren, biffa till mig ännu lite till och deffa rejält.

Frågan är då om Ripped Hardcore är en bra produkt, och om någon av er har använt det?
Det är inte dopingklassat eller så?

Det enda du kan göra för att uppnå ditt mål, är att se över din kost =)
Citera
2014-04-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Nej, den är inte dopingklassad. Nej, den är inte bra. Nej, jag har inte använt den.

Fettförbrännare har endast en ytterst marginell effekt. En minskning av fettmassan uppnår du genom att ta tag i kosten
'
Att "ta tag i kosten" kan vara lite svårt när man är en fetis i grunden. För mig har ripped hardcore funkat bra eftersom magsäcken plötsligt får en botten tror inte man bränner mer fett av produkten i sig dock
Citera
2014-04-07, 16:25
Medlem
Zevs1337s avatar
Det skapades en tråd om just ripped hardcore för 3 dagar sedan jag har skrivit min personliga åsikt om produkten där, du kanske vill kika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in