2012-03-06, 16:36
Medlem
Tjena! Har kopt testoviron depot fran bayer. Fick tag pa dessa genom apotek utomlads. Funderar dock pa om det mojligvis ar fejk pga av att varje ampull innehaller 1.2ml.

Vad jag vet sa far det skilja + - 10% vid godkanda lakemedel.
(Svart att tro att pumpen ar fel markt...
Citera
2012-03-06, 16:40
Medlem
Palomadelapazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevensteven
Tjena! Har kopt testoviron depot fran bayer. Fick tag pa dessa genom apotek utomlads. Funderar dock pa om det mojligvis ar fejk pga av att varje ampull innehaller 1.2ml.

Vad jag vet sa far det skilja + - 10% vid godkanda lakemedel.
(Svart att tro att pumpen ar fel markt...

Läkare räknar med svinn så därför innehåller dom ca 0,2 ml mer. Bara att kolla på Galenika.

Mvh
Citera
2012-03-06, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palomadelapaz
Läkare räknar med svinn så därför innehåller dom ca 0,2 ml mer. Bara att kolla på Galenika.

Mvh

^What he said.
Citera
2012-03-07, 14:02
Medlem
achtungminens avatar
Någon som vet om det mer än 1 ml i Tiger Malay`s injecter också?

Sevensteven: Läkaren måste ju inte administrera mer än 1 ml, dom slänger resten.
De +/-% du tänker på gäller doseringen per ml inte hur många ml produkten innehåller och jag tror företag som Schering ligger på max nån % ifrån 250mg/ml.
Citera
2012-03-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achtungminen

Sevensteven: Läkaren måste ju inte administrera mer än 1 ml, dom slänger resten.
De +/-% du tänker på gäller doseringen per ml inte hur många ml produkten innehåller och jag tror företag som Schering ligger på max nån % ifrån 250mg/ml.

Om jag inte minns fel ska alla apoteks testo mer eller mindre innehålla runt 1,2ml.
Citera
2012-03-07, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av achtungminen

Nu är jag inte helt 100% säker, men vill minnas att det var 1,1-1,2ml/amp när jag körde deras susta

Mvh
Citera
2012-03-08, 15:16
Medlem
Okej, det later fint! Tack for svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in