• 1
  • 2
2012-03-05, 21:03
Medlem
Vridens avatar
Vill ha tips på någon skön "ta det lugnt" drog. Fick tag i tramadol för ett par veckor sen. Blev rätt skön på 150mg. Jag vill byta ut bärsen på fredagskvällen. Vill kunna känna lugnet i soffan framför tv när alla andra gått och lagt sig. Vill helst vara lite medveten om vad som händer runt omkring mig och inte bli helt jävla slö i skallen dagen efter. Tänker inte dra i mig några monsterdoser och har i princip inget emot att röka men föredrar ett piller då jag inte röker i vanliga fall, så, vad rekommenderas?
Citera
2012-03-05, 21:07
Medlem
Finans.killens avatar
Special brownies?
Citera
2012-03-05, 21:08
Medlem
haschkakor kanske?
Citera
2012-03-05, 21:13
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Gräs i vaporizer kanske? Om det just är röken du är lite orolig för. Annars låter ju cannabis som en perfekt drog för dig.
Citera
2012-03-05, 21:17
Medlem
Vridens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Gräs i vaporizer kanske? Om det just är röken du är lite orolig för. Annars låter ju cannabis som en perfekt drog för dig.

Ja, var ett tag sen med cb. Föredrar gräs framför hasch. Vad är en vaporizer?
Citera
2012-03-05, 21:32
Medlem
Vridens avatar
Kollade Google nu ang vaporizer. Verkar coolt!
Citera
2012-03-05, 21:33
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Ja, var ett tag sen med cb. Föredrar gräs framför hasch. Vad är en vaporizer?

Istället för att förbränna växten och andas in rök förångas istället de verksamma substanserna och man slipper således dra ner det som inte är önskvärt i lungorna. Aldrig testat själv, men skall vara betydligt 'enklare' än att röka om man inte är van. Dessutom slipper man ju alla negativa effekter i att andas in förbrända växtdelar.
Citera
2012-03-05, 21:35
Medlem
doublebasss avatar
Håller med föregående talare skaffa en vaporizer och rök! betydligt bättre än tabletter och såntdäringa påhitt.
Citera
2012-03-05, 21:57
Medlem
uffepuffes avatar
var för pyssla med några beroendeframkallande piller när cannabis är nästintill ofarligt i jämförelse?
Citera
2012-03-05, 22:04
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
var för pyssla med några beroendeframkallande piller när cannabis är nästintill ofarligt i jämförelse?
Bättre rus och mer värt att ta.

Någon benso eller lätt opiat kanske skulle passa herren? Annars är Lyrica den ultimata torrfyllan med ett mycket behagligt rus.
Citera
2012-03-05, 22:08
Medlem
Kickexs avatar
Space cakes, no doubt.
Citera
2012-03-05, 22:08
Medlem
mer tramadol kanske? Hur tunga droger är du villig att testa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in