Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-04, 15:49
Medlem
Hej! Vill bara börja med att säga att jag har letat efter svar på denna frågan men inte hittat något så därför posta jag denna frågan själv och är tacksam för alla " Riktiga" svar och ber om att slippa håningar...

Jag ska gå på en kur 20/50 dianabol med nolvadex som förebyggande samt pct efter kuren.
(Förslag på dosering av nolvadex under kur och som pct är välkommna)

Nu tänkte jag inte riktigt till när jag inhandlade detta så det vart 100st dianabol istället för 50. (väldigt spontant köp=dumt jag vet)

Så det jag undrar är hur lång tid bör man vänta med att gå på nästa kur efter den första. För att i slutändan få ut det maximala i både vikt och styrka.

Är nybörjare inom detta som ni säkert redan förstått men alla svar och kreativa synpunkter är ytterst tacksamma!
Citera
2012-03-04, 16:10
Medlem
Thomaspunkts avatar
Kör första omgången, vila 2v sen på't igen och därefter på pct.
Citera
2012-03-04, 16:58
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Kör första omgången, vila 2v sen på't igen och därefter på pct.

Du menar att han ska köra en dbol 20/50 kur, vila 14 dagar och sen hoppa på en ny 20/50 kur?

Om målet är att knulla sönder din lever så varsågod, kör hårt.

Jag hade rekommenderat ett uppehåll/återhämtning som varar minst lika länge som kur+pct, helst 2x den tiden.
Citera
2012-03-04, 17:02
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Du menar att han ska köra en dbol 20/50 kur, vila 14 dagar och sen hoppa på en ny 20/50 kur?

Jag hade rekommenderat ett uppehåll/återhämtning som varar minst lika länge som kur+pct, helst 2x den tiden.
Ja exakt.

"knulla sönder din lever", snälla.. Om han är rädd om sin lever är orala steroider helt fel.

För att? Jag preppar för att bygga massa, inte för att svälla upp, tappa mycket och bli nedstängd för att endast må piss och hoppa på igen.
Citera
2012-03-04, 17:15
Medlem
Citat:

Tack! Verkar vettigt! Och som sagt, det vart väldigt spontant alltihopa så ska ju iaf köra första kuren... så får man se va de blir med kur nr 2 men har lite mer å gå på nu
Citera
2012-03-04, 17:33
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Ja exakt.

"knulla sönder din lever", snälla.. Om han är rädd om sin lever är orala steroider helt fel.

För att? Jag preppar för att bygga massa, inte för att svälla upp, tappa mycket och bli nedstängd för att endast må piss och hoppa på igen.

Bara för att man tar steget att hoppa på orala så behöver man inte heller helt skita i sunt förnuft , tycker nästan det är tvärt om, på orala så är det ännu viktigare att sköta resten av hälsan eftersom man löper större risk att stöta på större bekymmer.

Att som seriös 'byggare' förespråka att köra dianabol 100 dagar nästan sammanhängande tycker jag får dig att framstå som jävligt okunnig, men nu vet jag att så inte är fallet... dock så delar jag verkligen inte din uppfattning om att 2st 20/50 kurer direkt efter varandra skulle vara nå bra ide.
Senast redigerad av Ducken11 2012-03-04 kl. 17:38.
Citera
2012-03-04, 18:18
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Bara för att man tar steget att hoppa på orala så behöver man inte heller helt skita i sunt förnuft , tycker nästan det är tvärt om, på orala så är det ännu viktigare att sköta resten av hälsan eftersom man löper större risk att stöta på större bekymmer.

Att som seriös 'byggare' förespråka att köra dianabol 100 dagar nästan sammanhängande tycker jag får dig att framstå som jävligt okunnig, men nu vet jag att så inte är fallet... dock så delar jag verkligen inte din uppfattning om att 2st 20/50 kurer direkt efter varandra skulle vara nå bra ide.
Är man fullt frisk och sköter allt vad kost och träning heter så klarar organen av bra mycket. Men absolut, jag förstår dig och ditt tänk. Bara att jag anser mig själv ha tagit mitt preppande till en ny nivå. Dock baserar jag mitt preppande på injekts med lågdos orala 6on2off (veckor).

Inte direkt efter varandra, 2v vila mellan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in