Min flickvän och jag kom åt GHB som vi tänkte experimentera med. Det enda vi använt innan har varit majja och amylnitrit. Första dosen var 1,7 g var och en. Det tog 15 min sen var min flickvän påverkad...jag kände inte ett smack. Vi tog lite mer 30 min från första dosen. Hon fick 0.7 g till och jag tog 1,7 igen. Efter 30 min var hon kåt som ett djur och jag kände inget. Tog 2 gram till och kände inget efter en timme...vågade inte ta mer den kvällen då.
Nästa kväll gav jag mig fn på att bli hög och ha vild sex med henne...hon fick 2.5 + 0.5 hon var kåt som fan efter en timme men efter de där extra 0.5 blev hon trött och olustig...somnade gott. Jag tog först 2.5 g 20 min senare 2 g till 20 min efter det 2.5 till...kände efter allt detta fortfarande ingenting. Hade lite svårt att läsa bara, precis som när man är lite påverkad av sprit. Tog sista dosen då, vågade inte ta er efter det och det blev ytterligare 2 g till, sammanlagt under 1.5-2 timmar blev det 9 g...vilket jag hört inte borde vara möjligt. Rent ut av dödligt sedan några gram tillbaka kanske. Men det slog på som bara den då. Minns hur jag och min flickvän knullade som djur och mer därtill....
Kan man verkligen ta så stora doser av GHB, finns det någon känd resistens till det? Någon som upplevt något liknande. Skulle inte våga ta 9 gram på en gång nästa gång.