2012-04-13, 22:26
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomPossess
Om man snackar regeringsfolk som arresteras är det kanske relevant att ta upp detta

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/ukrainsk-minister-i-fangelse_6994283.svd

Om detta är ett steg i leden av "massarresteringar" må gudarna veta. Men politiker i fängelse är det iaf.
Good guys som arresteras av bad guys är väl knappast vad TS såg framför sig va? Snarare är det den gamla eländiga diktatorsvisan som upprepar sig i en f d Sovjetrepublik på dekis.
Citera
2012-04-13, 22:59
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Good guys som arresteras av bad guys är väl knappast vad TS såg framför sig va? Snarare är det den gamla eländiga diktatorsvisan som upprepar sig i en f d Sovjetrepublik på dekis.

Tänkte påpeka det. Hela cirkusen runt Tymosjenko & Co är väl raka motsatsen till någon positiv förändring.

På tal om det så har en mängd "bad guys" fått villkorlig frigivning osv. på sistone. Sist såg jag en politiker som åkt dit för stämpling, korruption och stöld i USA som nyligen blev släppt flera år för tidigt.
Citera
2012-04-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wallface
Jag har lite ångest. Senaste månaden har varit lite sjuk, först började jag kolla upp kvant fysik och att verkligheten ändrar sig beroende på om man mäter den eller inte double slit experiment. Sen blev jag intresserad av ufos då jag såg ett triangelformat ufo utanför sovrumsfönstret. Efter dess såg jag den stora triangeln i solen, och har surfat allt från David icke till ayahuasca till Graham Wilcock och den "okända historien" (egypten, maya, mayakalendern, aliens etc). Sedan för en vecka sen såg jag ett nytt ufo, ett rött typ eldklot som åkte från himlen och typ 30 meter ovanför E4an). Jag vet inte längre vad jag ska tro eller vad jag vill. Vissa new agare säger att man typ skapar sin egen verklighet, och jag är lite trött på konsumtionssamhället etc. Men jag har barn och tjej och älskar dem så mycket. Dessutom är jag rädd för Bibelns profetior som också stämmer väl överens med tiden och allt som händer. Blir nästan snurrig, jag vill bara väl och vill att allt ska bli bra för oss alla, blir nästan rädd att läsa om ufos trots att jag är intresserad då jag inte vet om jag bidrar till gott eller ont . Hjälp mig Bullen

Vad är du rädd för? Budskapet i det här tråden är ju knappast av negativ karaktär.
Citera
2012-04-14, 00:35
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Och givetvis så kommer du att posta namn på de som massarresterades i denna tråd. Dvs inget av det där googlalänkgooglaskitsnacket?

Ifall dessa s.k massarresteringar sker så tror jag det kommer att rapporteras inom mainstream media ganska så kvickt eftersom det är en sådan stor grej. Det är ju detta som är den första domino-effekten på 2012's händelser. Deras namn lär ju inte bli svårt att få tag på, men visst varför inte posta dem här?
Citera
2012-04-14, 00:40
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gest
Vad är du rädd för? Budskapet i det här tråden är ju knappast av negativ karaktär.

Jag undrar detsamma. Jag vill bara poängtera att folk fortfarande verkar lägga så stor vikt till vad bibeln säger till detta ämne. Min åsikt är att bibeln är förvrängd för att skapa just rädsla och är totalt misstolkad med flit för att kunna kontrollera så många.

De som skrev om bibeln var medveten om dessa förändringar, och har gjort allt de kan för att vända folket bort från dem. Vare sig det är bibeln eller andra tillvägagångssätt.

Det finns inget att vara rädd för om man inser att vi är här på jorden för att erfara ett 3 dimensionellt liv ur en fysisk kropp. Men bortom det är vi en odödlig energi som är den vi verkligen i sanning är.

Rädslan för döden är ett kraftfullt vapen, om inte det kraftullaste. För vet man inte att man är mer än sin fysiska kropp och att man inte kan identifiera sitt jag med sin fysiska kropp så är man lätt utsatt för rädsla.
Citera
2012-04-14, 03:13
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=5HCoY4NF4yA&feature=fvwrel

2 väl spenderade timmar!
Senast redigerad av OAlienWhereArtThou 2012-04-14 kl. 03:15.
Citera
2012-04-14, 08:19
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Ifall dessa s.k massarresteringar sker så tror jag det kommer att rapporteras inom mainstream media ganska så kvickt eftersom det är en sådan stor grej. Det är ju detta som är den första domino-effekten på 2012's händelser. Deras namn lär ju inte bli svårt att få tag på, men visst varför inte posta dem här?
Det skall det definitivt göras. För att oavsett om man försöker leda i bevis att just Tymosjenko skulle ha massarresteras (vilket i sig idiotkförklarar en, då hon numera sitter på kåken - ingen arrestering nu inte) eller inte så duger inte länkar. Det är fortfarande åklagaren och ingen annan som skall bygga ett starkt case.
Citera
2012-04-14, 10:39
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Tänkte påpeka det. Hela cirkusen runt Tymosjenko & Co är väl raka motsatsen till någon positiv förändring.

Nja nu tar du ju lite fel. Tymosjenko och hennes kollegor stödjer ju västerländska intressen, och vi vet ju vad det innebär i konspirationskretsar: judejymdödlor och djävulsdyrkande bankirer.

Putin, som är motståndare till sagda dam, verkar ju stödjas av den galne samurajen med 200k karateninjor eller vad det nu var. Så nog kan detta ses som ett steg i rätt riktning för de mentalt handikappade.
Citera
2012-04-14, 10:40
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Det skall det definitivt göras. För att oavsett om man försöker leda i bevis att just Tymosjenko skulle ha massarresteras (vilket i sig idiotkförklarar en, då hon numera sitter på kåken - ingen arrestering nu inte) eller inte så duger inte länkar. Det är fortfarande åklagaren och ingen annan som skall bygga ett starkt case.

Självklart, annars är det inte tillräckligt starkt bevis för mig heller. Det ska finnas, som du säger, en åklagare som går ut med ett fall där namn uppges. Och det ska vara högt uppsatta personer och en hel del personer.

Jag förväntar mig att se de största som några Rockefellers, Rothschilds och Bush.
Citera
2012-04-14, 13:34
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Snart börjar det!

As we have said, we have been very busy finalizing details that will bring to your world the many changes we have often discussed with you. It is always quietest before the storm, and this rule certainly applies here. Be prepared for a flurry of activity to begin, and for all that we have discussed to now begin to take place.

http://www.ascensionearth2012.blogspot.se/
Citera
2012-04-14, 13:54
Medlem
PhasersOnFunks avatar
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=236713

The next major milestone for Mass Arrests of the cabal has now arrived. Liens have now been filed against all twelve Federal Reserve banks. A Cease and Desist Order has also been filed — to prevent the world’s wealth from continuing to be stolen.
Citera
2012-04-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OAlienWhereArtThou
http://www.youtube.com/watch?v=5HCoY4NF4yA&feature=fvwrel

2 väl spenderade timmar!

Haha hörru Ogdoo. Detta var fan lite crazy. När jag länkade om klippet där ovanför så hade jag inte kollat klart på den och den hade egentligen inget och göra med den här tråden. Nu fortsatte jag kolla på sista biten och tydligen så delar du meningar med shamaner som bor i regnskogar i Peru. Spola fram till 1:39:09 då börjar dem plötsligt prata om 2012.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in