2012-03-19, 20:14
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Jo det där är ett faktum jag är övertygad om, men nu är mitt synsätt skapligt impregnerat av österländska traditioner. Och jag har satt igång med meditation, jävlar i mig, sen början på förra året. Vilket har lett till en del UKU´s, men som har vart skapligt svårmanövrerade, men jag blir nog snart bättre med en hel del träning till.
Sen var jag med om en helvetes underbar upplevelse under natten till Juldagen,
där jag hade resonerat med andra och mig själv på ett mycket vettigt sätt under Julaftonen. Vilket ledde till att jag fick en inre röst, som talade om för mig, att jag fick lov att lämna min kropp om jag ville. Men jag kollade på min flickvän som så sött sov bredvid mig, och jag sa till rösten att jag ville stanna här ett tag till, med min flickvän och familj, jag vill vara till hjälp här,
ta itu lite grand med mig själv. Mitt inre jag (eller vad det nu var jag fick kontakt med
) var mycket förstående.
Denna entitet (eller mitt inre) gav mig också en jävla energi, som jag aldrig känt maken till innan.
Jag kan lova dig att det var väldigt häftigt.
Sen var jag med om en helvetes underbar upplevelse under natten till Juldagen,
där jag hade resonerat med andra och mig själv på ett mycket vettigt sätt under Julaftonen. Vilket ledde till att jag fick en inre röst, som talade om för mig, att jag fick lov att lämna min kropp om jag ville. Men jag kollade på min flickvän som så sött sov bredvid mig, och jag sa till rösten att jag ville stanna här ett tag till, med min flickvän och familj, jag vill vara till hjälp här,
ta itu lite grand med mig själv. Mitt inre jag (eller vad det nu var jag fick kontakt med

Denna entitet (eller mitt inre) gav mig också en jävla energi, som jag aldrig känt maken till innan.
Jag kan lova dig att det var väldigt häftigt.

Fan vad nice

Dock har jag haft en del oförklarliga händelser som hänt under nätterna. Ibland kan jag vakna och då har jag en stark känsla precis som att jag varit iväg och gjort något viktigt men kan inte komma på vad, oftast symboliserar bilderna jag får i drömmarna bara luddigt innehåll. Ibland har jag vaknat upp av andetag i ansiktet och knackningar på mitt nattduksbord och känt mig klarvaken och omgiven av en slags varm känsla som får en att känna sig trygg på något sätt. I samband med detta så har klockan visat numeriska tal såsom 3:33 och 4:44. Men som sagt så är jag väldigt dålig på att avkoda vad detta kan betyda.. Vet bara att det är något onaturligt som händer och det får mig att må väldigt bra

Sedan finns det alltid en inre röst som vill säga att det är en inbillning, att det har med drömmar att göra. Antar att det är mitt rädda ego som inte vill ut på djupt vatten utan flytringar ^^ haha.