2012-03-03, 18:20
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Okej? Vad har detta med hudfärg att göra? Om en svart person beter sig mer svensk än en vit invandrare, skulle du ha mer problem med svartingen just för hans hudfärg?
Det viktigaste är etnisk bakgrund. Är du svart så är du svart oavsett om din släkt har bott på annan plats i tusen år. En vit Syd Afrikan är vit efter flera hundra år i afrika.
Citera
2012-03-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pass-It-OnS
Om du inte vandrat in själv är du ingen invandrare.

Låter tråkigt med ditt liv du.

Det du skriver är en definition på ordet invandrare, att de själva har flyttat till landet. Detta lägger upp för en följdfråga. Hur kan folk kalla svenska medborgare för invandrare då de är svenskfödda men har en utländsk bakgrund? Tycker ni att ni har rätt att göra det då invandrare kan uppfattas som ett skällsord om det används på fel sätt och i fel sammanhang.

Och nej mitt liv är stabilt.

Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Nej. Det gör ingen förutsatt att du inte döljer andra upplysningar av intressant rasligt värde (som att du har en adopterad neger till fader).

Jag har ingenting att "dölja". Jag är brunhårig och blåögd och har inte några valloniska drag. Spännande är hur länge och hur många generationer en släkt som stadgat sig här ska tvingas leva i Sverige för att deras nya släktingar ska få kallas och ses som svenskar utav alla.

Själv så gör jag ingen skillnad på folk och folk och försöker därför att kalla alla med svenskt medborgarskap för svenskar.
Citera
2012-03-03, 18:22
Bannlyst
Citat:
Det är naturligtvis inte önskvärt med vita som inte beter sig: därför inrättar man arbetsläger för denna spillra av oönskade. I ett sunt samhälle gynnas vi av internationella relationer och ansvarsfulla mindre utbyten av icke-vitt material. Det är inte uteslutet ära eller erkännande för att man är icke-vit, däremot är den absoluta majoriteten (inom alla raser) fångade i sitt biologiska skal, begränsade av sin genetiska bubbla. Detta medför att populationer kommer agera i enlighet med sitt arv, med mycket få undantag. Spräcker man sin bubbla väntar för de flesta ingenting annat än plågsamt utanförskap.

Du svarade inte på min fråga. Ska man distansera sig ifrån den svarta(som i det här fallet beter sig mer normal jämfört med den vita) bara för att han är svart?

Det är VÄLDIGT läskigt att du har en sådan syn på människor. Du HATAR andra raser än den vita rasen av döma av många av dina inlägg.
Citera
2012-03-03, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
Det viktigaste är etnisk bakgrund. Är du svart så är du svart oavsett om din släkt har bott på annan plats i tusen år. En vit Syd Afrikan är vit efter flera hundra år i afrika.

Ja, jag förnekar inte min ras. Behandlar du en svart människa(med god beteende) illa just för att personen ifråga är svart?
Citera
2012-03-03, 18:28
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiterom
Jag har ingenting att "dölja". Jag är brunhårig och blåögd och har inte några valloniska drag. Spännande är hur länge och hur många generationer en släkt som stadgat sig här ska tvingas leva i Sverige för att deras nya släktingar ska få kallas och ses som svenskar utav alla.

Själv så gör jag ingen skillnad på folk och folk och försöker därför att kalla alla med svenskt medborgarskap för svenskar.

Då fick du din definition nu. Det du beskriver är biologiskt inkorrekt och naturvidrigt. Det är alltså både en genetiskt omöjlighet och en moraliskt tveksamhet att inkluderade främmande arter som fullvärdiga medlemmar i din grupp.

Citat:
Ja, jag förnekar inte min ras. Behandlar du en svart människa(med god beteende) illa just för att personen ifråga är svart?

Nej, det gör jag inte. På sikt kommer det dock bli nödvändigt att sanera i Europa, de som inte frivilligt avlägsnar sig (om än temporärt om man är av värde för den vita gruppen) kommer dödas. Jag skyr inga medel inför detta då det är en kamp för vilken grupp som ska få existera på den europeiska kontinenten och vilken grupp/er som ska slås ut.
Citera
2012-03-03, 18:34
Medlem
popeondopes avatar
Citat:
Nej men annorlunda. Han har sitt hem och jag har mitt. Det är som med en vanlig svensk. Bor han hemma i sitt hus och jag bor i mitt så är vi kompisar. Invaderar han mitt hus så har vi problem.

Tänk om hundra miljoner vita flyttade till Afrika. Skulle du stödja det? Skulle du vilja att vita tog kontroll över stora delar av afrika och att afrika blir en del av Europa?
Citera
2012-03-03, 18:34
Medlem
Citat:
Men om jag, som är svart, beter mig som vilken etnisk svensk som helst. Blir jag svensk då?

Nej det blir du inte!

Vill du det då?

Om det nu är så att du lärt dig svenska och slutat upp med att odla gurkor i lägenheten, och inte hotar dina grannar till livet för att DU occuperat deras tvätttid. Så kan jag garantera dig att du kommer bli behandlad som alla andra.
Citera
2012-03-03, 18:35
Bannlyst
Citat:
Nej, det gör jag inte. På sikt kommer det dock bli nödvändigt att sanera i Europa, de som inte frivilligt avlägsnar sig (om än temporärt om man är av värde för den vita gruppen) kommer dödas. Jag skyr inga medel inför detta då det är en kamp för vilken grupp som ska få existera på den europeiska kontinenten och vilken grupp/er som ska slås ut.

Jag kan inte ändra din syn på saker och ting. Lycka till med att ni ska få det där att hända. Tråkigt att det är sådana som du som ska förhindra folk med olika raser att ha ömsesidig respekt och kunna leva på samma områden. Alla som vill leva Europa ska kunna leva här, oavsett ras. Detsamma gäller övriga kontinenter i världen.
Citera
2012-03-03, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faku
Nej det blir du inte!

Vill du det då?

Om det nu är så att du lärt dig svenska och slutat upp med att odla gurkor i lägenheten, och inte hotar dina grannar till livet för att DU occuperat deras tvätttid. Så kan jag garantera dig att du kommer bli behandlad som alla andra.

Nej, jag vill inte vara någon jag inte är och var därför kritisk till Zlatanmania.
Citera
2012-03-03, 18:38
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:

Jag kan inte ändra din syn på saker och ting. Lycka till med att ni ska få det där att hända. Tråkigt att det är sådana som du som ska förhindra folk med olika raser att ha ömsesidig respekt och kunna leva på samma områden. Alla som vill leva Europa ska kunna leva här, oavsett ras. Detsamma gäller övriga kontinenter i världen.

Nej, det du beskriver är både moraliskt förkastligt och onaturligt. Skilda grupper kan samexistera men inte inom samma habitat. Då uppstår konkurrens med ev. utslagning som följd. Det bara är så.
Citera
2012-03-03, 18:51
Bannlyst
Citat:
Nej, det du beskriver är både moraliskt förkastligt och onaturligt. Skilda grupper kan samexistera men inte inom samma habitat. Då uppstår konkurrens med ev. utslagning som följd. Det bara är så.

Vad för slags konkurrens? Det finns konkurrens inom den vita rasen såväl som andra, vad spelar det för roll om olika raser konkurrerar mot varandra?
Citera
2012-03-03, 18:52
Medlem
VonEssens avatar
Svarta som har lärt sig att efterlikna mänskligt beteende är säkert i toppen på den negroida IQ pyramiden, men det iskalla faktumet kvartstår dock att dessa filurer fortfarande tillhör den negroida rasen, och därför bör man som sund vit människa inte beblanda sig med dessa filurer oavsett vilken status de har i den negroida IQ pyramiden.

källa:
http://bit.ly/yYOx8F
Senast redigerad av VonEssen 2012-03-03 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in