• 1
  • 2
2012-03-03, 17:07
Medlem
Ayapaps avatar
Går det på något sätt att rena sig ifrån spice ?
Citera
2012-03-03, 17:08
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Vad menar du med rena?
Citera
2012-03-03, 17:10
Medlem
Denoms avatar
Rör på dig, käka och drick bra, sätt dig i en bastu ett tag och du är så gott som helt rensad.
Citera
2012-03-03, 18:01
Medlem
Ayapaps avatar
Få ur det ur mitt blod pga av att skolan kanske kommer ta blodprov på mig
Citera
2012-03-03, 22:25
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayapap

Ska dom testa för syntetiska cannabinoider? Har dom sagt det?

Du vet att du kan neka dom att pissa dig. Om du inte vill neka så fine. Men de måste tala om vad de kollar efter, o har de inte nämnt "spice" eller rökmixar/syntetiska cannabinoider så kan du vara kolugn.

Ett annat kul fakta är att de inte kan testa efter deflästa syntetiska cannbinoider. Så alla rökmixar syns inte på piss. De nya man köper inrikes vet ja att de inte kollar efter, eftersom de fortfarande är lagliga. Så har du rökt från hermulen eller prylshoppen är det helt lugnt. Har du rökt olagliga rökmixar som de kanske kollar efter så lämnar det blodomloppet efter max 48 timmar.

Om du pissar utslag, så får de inte stänga av dig förän analys test visat posetivt.. Vissa skolor vet inte detta, de slänger ut dig efter en sticka är posetiv.
Citera
2012-03-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayapap

Varför ska dom ta blodprov på dig? Har dom rätten att göra det? Knappast, endast polisen har det.
Du kan dock bli avstängd om du nekar pissprov.
Dom har inga rättigheter att ta dina kroppsvätskor öht.

Eller är det nåt vanligt blodprov som inte angår drogtest? Då bör du inte vara orolig, dom ser inte droger om dom inte letar efter det.
Citera
2012-03-03, 23:00
Medlem
polskpoliss avatar
antar att du inte tänkt sluta röka.... så vad spelar det för roll att "rena sig" ?

och om dem får något på dig så be om att få gå till UNG ÖPPEN VÅRD ( om de finns där du bor )
Dem har nämligen tystnads plikt du kan säga vafan du vill och inte bli förflyttad osv....
Citera
2012-03-05, 11:01
Medlem
Ayapaps avatar
Skolan ringer polisen som kommer till skolan och tar med elever till något ställe och tar blod och pisse prov jag var sjuk den dagen och var inte i skolan men jag är ganska säker att dom kommer ta mig snart, har rökt tobak spice.
Citera
2012-03-05, 12:45
Medlem
foshobros avatar
Som sagt, vill du inte pissa så säg nej, då tar dom blod ist. Och har dom inte sagt att dom skall kolla efter "spice" (syntetstiska cannabinoider) så är det troligvis bara det vanliga drogerna dom testar för och då är du ren. De flesta SC går ur blodet snabbt Vilken cannabinoid är det du har rökt och hur länge sedan?
Citera
2012-03-05, 13:38
Medlem
Murkelpurkels avatar
Som det redan är sagt, det är mycket ovanligt att de kollar efter syntetiska cannabinoider, om de nu skulle göra det så måste de säga till att de gör det.
Och har du rökt spice som säljs nu, dvs: AM-2201 och AM-694 så är ju dem lagliga och de kan inte göra mycket åt att du brukat dessa.

Ut ur blodet är det väldigt snabbt, ca 24-48 timmar, så säg att du ej vill pissa och begär blodprov istället om du är orolig.
Citera
2012-03-05, 14:56
Medlem
Ayapaps avatar
Dom har sagt att dom letar efter spice. vet inte vad det spicet jag rökt heter men det är tobaks spice . vet att det inte syns på pisse prov för flera av mina vänner har pisse 1 gång i veckan och röker detta spice dagligen. men thc kan man ju få ur kroppen snabbare om man svettas mycket, dricker mycket, eller dricker alkohol om jag inte har helt fel, undrade om det fanns något sätt att få bort spicet ifrån blodet snabbare.
Citera
2012-03-05, 17:54
Medlem
foshobros avatar
Om du vet att det inte syns på urintest för dina vänner så är det troligen en cannabinoid som inte finns med i standardtesterna. Då kan du ju vara lugn. Välj att göra urinprov då så är allt ur världen såvida du inte har spår efter annat som thc, amfetamin, benso mm i urinen?

"Tobaks Spice" säger ingenting, känner du personen som blandat ihop mixen så borde han veta vilken syntetisk cannanbinoid som använts. Troligtvis är det AM-2201 vilken inte har hunnit bli olaglig ändå så då är du safe i alla fall.

Hur gammal är du förresten? jag får en känsla av att du är typ 15
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in