• 1
  • 2
2012-03-03, 14:03
Medlem
Jag stör mig på folk som drar igång kurer utan att veta vad fan de gör. Jag pallar inte att folk ska skicka PM till mig och fråga mig om saker de borde veta innan de sätter första jävla nålen i kroppen. Förstår alla små och feta killar som vill vara fit till beach 2012 men för fan träna rent och ät rätt och så kommer ni få hyfsat bra kropp utan AAS.

Det ni gör mot oss går för fan inte att förklara. De flesta här har för fan tränat i något år innan de drog igång sina kurer. Det finns fullt med folk här som precis som mig fick vänta i fan över året innan första kuren för vi använde sök funktionen och google.

Ju mer man vet ju mer tvekar man på att kura. Läser man om alla biverkningar så får man sig en tankeställare och det är därför alla här säger att ni ska läsa på mer, ingen här vill er något illa (utom jag som stör mig på er som ska kura utan att ens ha lyft en hantel eller veta hur man curlar utan att svinga med hela kroppen).

Att folk ber er att läsa är för att ingen här har fått något serverat på silverfat och även så ni ska få mer tid att tänka på om det är det här ni verkligen vill.

Ska ni kura ska ni fan läsa. Och har ni redan börjat kura och inte läst varför "X" biverkning dök upp och inte vet hur man kontrar den, då får ni fan i mig skylla er själva, ni är fan inte bättre än feta som går in på mcdonalds efter en gastric bypass.
Citera
2012-03-03, 14:12
Medlem
ojtbss avatar
Känns som en rätt onödig trådstart, men kan inte anant än att hålla med dig.
Citera
2012-03-03, 14:18
Medlem
Thomaspunkts avatar
Du känner att du är rätt person för att klaga på andra? Eller tänker jag på en annan Mr.Surface? Orkar inte kolla upp din trådhistorik, men jag tror att du är mongot jag tänker på.
Citera
2012-03-03, 14:20
Medlem
Wrsps avatar
Fan nu blev jag osäker på inkommande första kur! Tänk om det finns områden jag inte vet att jag inte vet något om
Citera
2012-03-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Du känner att du är rätt person för att klaga på andra? Eller tänker jag på en annan Mr.Surface? Orkar inte kolla upp din trådhistorik, men jag tror att du är mongot jag tänker på.

Haha, ja det va då det. Jag fick iaf söka till mig massa info och fick skit för allt jag frågade så om du läser mina gamla trådar så fick jag skit för det jag frågade men saken är att jag frågade innan jag startade kur. Även om jag var irriterande just då så fick jag iaf svar på mina frågor och så lärde jag mej massor.

Jag fick vänta länge innan min första kur.
Citera
2012-03-03, 14:31
Medlem
Jag är nog den småfete som vill ha en vettig kropp 2012 så känner mig träffad
Citera
2012-03-05, 12:01
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Jag stör mig på folk som drar igång kurer utan att veta vad fan de gör. Jag pallar inte att folk ska skicka PM till mig och fråga mig om saker de borde veta innan de sätter första jävla nålen i kroppen. Förstår alla små och feta killar som vill vara fit till beach 2012 men för fan träna rent och ät rätt och så kommer ni få hyfsat bra kropp utan AAS.

Det ni gör mot oss går för fan inte att förklara. De flesta här har för fan tränat i något år innan de drog igång sina kurer. Det finns fullt med folk här som precis som mig fick vänta i fan över året innan första kuren för vi använde sök funktionen och google.

Ju mer man vet ju mer tvekar man på att kura. Läser man om alla biverkningar så får man sig en tankeställare och det är därför alla här säger att ni ska läsa på mer, ingen här vill er något illa (utom jag som stör mig på er som ska kura utan att ens ha lyft en hantel eller veta hur man curlar utan att svinga med hela kroppen).

Att folk ber er att läsa är för att ingen här har fått något serverat på silverfat och även så ni ska få mer tid att tänka på om det är det här ni verkligen vill.

Ska ni kura ska ni fan läsa. Och har ni redan börjat kura och inte läst varför "X" biverkning dök upp och inte vet hur man kontrar den, då får ni fan i mig skylla er själva, ni är fan inte bättre än feta som går in på mcdonalds efter en gastric bypass.
s

sant håller helt med.. men att det är du som postar detta är en smula märkligt!!!

du är, va ju en av dom. du ställer fortfarnade frågor så som:jag sätter e5d nu kan jag sätta e4d?!?!o

en massa andra kisokmongo frågor konstant.

som sagt se runt ditt eget hus innan du klankar på andra
Citera
2012-03-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt

Haha, tänkte samma sak.

Om vi ska snacka om onödiga trådstarter är ju du bland toppen. mr.surface. Om jag minns rätt, skapa du ungefär en tråd om dagen som handlade om hur spruträdd du var. DET, om något, var irriterande.

Inte kasta sten i glashus.
Citera
2012-03-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
s

sant håller helt med.. men att det är du som postar detta är en smula märkligt!!!

du är, va ju en av dom. du ställer fortfarnade frågor så som:jag sätter e5d nu kan jag sätta e4d?!?!o

härskare över himmelen, tänk på att mr surface nyligen stuckit sitt första stick och är nu en avancerad preppare
Citera
2012-03-05, 12:05
Medlem
snapmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
s

du är, va ju en av dom. du ställer fortfarnade frågor så som:jag sätter e5d nu kan jag sätta e4d?!?!

Haha du hann före..
Citera
2012-03-05, 12:11
Medlem
BengtZzs avatar
Faktiskt bland den roligaste tråden jag har sett, NÅGONSIN, på flashback.
Citera
2012-03-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface

Jag stör mig på att folk bryr sig så jävla mycket om vad alla andra gör. Tack vare det "tänket" som det är olagligt att t.ex. bruka AAS, tyvärr.

Tänk om, tänk rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in