Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Jag stör mig på folk som drar igång kurer utan att veta vad fan de gör. Jag pallar inte att folk ska skicka PM till mig och fråga mig om saker de borde veta innan de sätter första jävla nålen i kroppen. Förstår alla små och feta killar som vill vara fit till beach 2012 men för fan träna rent och ät rätt och så kommer ni få hyfsat bra kropp utan AAS.
Det ni gör mot oss går för fan inte att förklara. De flesta här har för fan tränat i något år innan de drog igång sina kurer. Det finns fullt med folk här som precis som mig fick vänta i fan över året innan första kuren för vi använde sök funktionen och google.
Ju mer man vet ju mer tvekar man på att kura. Läser man om alla biverkningar så får man sig en tankeställare och det är därför alla här säger att ni ska läsa på mer, ingen här vill er något illa (utom jag som stör mig på er som ska kura utan att ens ha lyft en hantel eller veta hur man curlar utan att svinga med hela kroppen).
Att folk ber er att läsa är för att ingen här har fått något serverat på silverfat och även så ni ska få mer tid att tänka på om det är det här ni verkligen vill.
Ska ni kura ska ni fan läsa. Och har ni redan börjat kura och inte läst varför "X" biverkning dök upp och inte vet hur man kontrar den, då får ni fan i mig skylla er själva, ni är fan inte bättre än feta som går in på mcdonalds efter en gastric bypass.
s
sant håller helt med.. men att det är du som postar detta är en smula märkligt!!!
du är, va ju en av dom. du ställer fortfarnade frågor så som:jag sätter e5d nu kan jag sätta e4d?!?!o
en massa andra kisokmongo frågor konstant.
som sagt se runt ditt eget hus innan du klankar på andra