Jag hoppas verkligen att det INTE är TS tallrik, om han/hon måste fråga vad det är och bara delvis är säker på att potatisen inte är citronskal får mig att tänka att det var bortkastade pengar.
Vist e det min tallrik men det var ett bra tag sedan så jag mindes faktiskt inte. Letade lite bland gamla bilder och hittade denna. Det var inte så dyrt, tog prestige menyn och den kostade runt 1500:- Maten var bra men inte i klass med vad man får på vissa andra 3 stjärniga. Det var Gordon Ramsay jag var på, Royal Hospital Road.
Ett stort plus för servicen som var hur bra dom helst. Bästa jag fått någonsin. Personlig och trevlig utan känslan av obekvämhet som man kan känna på andra restauranger. Var på Waterside Inn också i samma veva och där tyckte jag det var otroligt stelt och rent av besvärande med 40 personer som skulle passa upp än.
Det var en diplomatisk osäkerhet över citronskalet, jag var säker på att det inte var Citron. Men jag har käkat friterade nudlar som såg nästan likadana ut. Vet att dom använder en speciell ut-skärare för att få fram typ spagetti av bla potatis och morötter, det måste vara den de har använt.
Senast redigerad av Octopussy 2012-03-03 kl. 07:23.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!