Det är nog inte citronskal, det var frasigt och hade en anonymare karaktär. Jag tror det är någon form av socker? Hittade dessa bilder på andra socker dekorationer och de ser ganska lika ut men inte riktigt.
Jag tror inte det är socker, det känns osannolikt att man skulle ha på det över en foie gras. Men jag håller med förgående talare om att den ser lite väl knastrig ut för att vara citron, även om texturen påminner om det.
Ingen aning.
Tar tillbaka vad jag skrev. Gjorde lite sökningar och jag fann att det troligtvis är potatis kreation, friterad troligtvis. Samma rätt och garnering finns på den där sidan.
Tar tillbaka vad jag skrev. Gjorde lite sökningar och jag fann att det troligtvis är potatis kreation, friterad troligtvis. Samma rätt och garnering finns på den där sidan.
The rest of my table had no problem taking Sautéed Foie Gras. Ringed with Cabernet Sauvignon vinegar and sauced with almond velouté at the table, everyone seemed pleased. If nothing else, it was a beautiful presentation. The cut of foie gras sat under a crispy potato lattice on a bright swatch of carrot purée.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!