• 1
  • 2
2012-03-02, 01:19
Medlem
Hej. Jag r en kille som tnder lite extra p sex dr tjejen r dominant. I ver tio r har jag fantiserat om att ta emot wet av en tjej / domina.
Suger p att ragga s att hitta ngon ONS som tnder p detta r nog bara att glmma, och vad gller flickvnner s r listan kort.
Man kanske skulle ka till England eller nt p semestern, har hrt att det finns mnga dominanta tjejer dr som har gjort business av det och startat eget.

Men ngra saker jag funderar ver r bl. a. riskerar jag att komma hem till Sverige sen med ngon smitta om jag har otur?

Och ni som tagit emot wet av en tjej, r det lika upphetsande i verkligheten som i fantasin?

Hur smakar (luktar) det? Klarar man av att vara en duktig pojke ; ) och dricka utan att det vnder sig i magen?
Citera
2012-03-02, 01:23
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offtheroad
Hur smakar (luktar) det? Klarar man av att vara en duktig pojke ; ) och dricka utan att det vnder sig i magen?

Du kanske borde brja med att dricka ditt eget kiss, jag kan inte tnka mig att tjejens kiss skulle smaka mycket mer annorlunda n vad ditt eget gr.
Citera
2012-03-02, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Du kanske borde brja med att dricka ditt eget kiss, jag kan inte tnka mig att tjejens kiss skulle smaka mycket mer annorlunda n vad ditt eget gr.

Nja, sg inte det, testosteron och strogen r ju helt olika saker..
Citera
2012-03-02, 03:12
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Nja, sg inte det, testosteron och strogen r ju helt olika saker..

Nja, pongen r vl lite shr. Killars urin lr vl inte smaka urin medans flickors smakar hallon.
Ungefr s jag menar.
Citera
2012-03-02, 19:55
Medlem
Woodhoppers avatar
Det r jkligt upphetsande och hftigt,jag har bara beskt prodominor i Danmark och Tyskland, de danska dominorna va inget bra men de tyska kan sin sak och r verkligt hftiga.
Smaken r inget problem,ljummen l smakar vrre. Jag misstnker att dessa prodominor pissar p mn s mnga gnger att dom dricker mycket och drfr blir det s urvattnat.
Citera
2012-03-02, 22:54
Medlem
felias avatar
Man vill nog inte ta morgonens frst evakuering med tanke p ev medicinering o dyl. Sen finns det de som stjlper i sig kaffe och rent spontant, jag r inte pisskonnssr. s r det ulkvarning dr. Hallonsoda yes men stick in nsan p en pissoar och dra in doften innan du sveper en pint med piss.
Citera
2012-03-02, 23:15
Medlem
Om man inte gillar eller kan dricka kiss s funkar golden showers, att man fr det ver ansiktet, d kan man ju vlja sjlv att ppna munnen och ta in lite kiss.
Jag kom ihg en tjej som stod ver mig och kissade p mitt ansikte, det kndes som hon aldrig slutade, det bara kom och kom och kom, det var riktigt mysigt.
Citera
2012-03-03, 11:18
Medlem
DrZoidbergs avatar
Citat:
Hej. Jag r en kille som tnder lite extra p sex dr tjejen r dominant. I ver tio r har jag fantiserat om att ta emot wet av en tjej / domina.
Suger p att ragga s att hitta ngon ONS som tnder p detta r nog bara att glmma, och vad gller flickvnner s r listan kort.
Man kanske skulle ka till England eller nt p semestern, har hrt att det finns mnga dominanta tjejer dr som har gjort business av det och startat eget.

Men ngra saker jag funderar ver r bl. a. riskerar jag att komma hem till Sverige sen med ngon smitta om jag har otur?

Och ni som tagit emot wet av en tjej, r det lika upphetsande i verkligheten som i fantasin?

Kiss r typ sterilt vatten med lite svavel i. Vad jag vet s r det helt riskfritt fr smitta. Du kan dricka litervis utan problem. Det enda man ska tnka p att om man druckit piss s mste du ven dricka mera vatten. Piss innehller ju restprodukter som du nu fr i dig. Dina njurar mste ju f ut allt det hr. Det kanske finns ngon skitudda tropisk parasit som smittar genom urin, men jag har aldrig hrt talas om det.

Jag kan inte tnka mig att det kan vara svrt att hitta en tjej som gr med p att gra det hr fr dig, ven om hon inte skulle tnda p det. Jag r sjlv inne p piss s jag har trffat massor av tjejer som tnder p det. Tjejer r ofta skitnasty nr det gller piss. r inte ditt problem bara att du helt enkelt inte frgat?

Piss r en sn dr grej som man har med sig frn barndommen. Antingen tnder du p det direkt, eller inte. Det r sllan ngot man kan lra sig gilla. Att du fantiserar om det r ett bra tecken p att du redan r inne p det och att det bara r att kra. Sen r ju du ovan. Det r bara en trningsfrga. Nr du r van vid det s r det bara toppen.
Citera
2012-03-09, 15:45
Medlem
hurjapaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg
Kiss r typ sterilt vatten med lite svavel i.

Svavel? D har du nog problem. Vatten och en liten mngd urea (NH2)2CO samt nnu mindre mngder av vissa joner (dock inget svavel).
Citera
2012-03-10, 18:26
Medlem
Palte-Svartmyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodhopper
Det r jkligt upphetsande och hftigt,jag har bara beskt prodominor i Danmark och Tyskland, de danska dominorna va inget bra men de tyska kan sin sak och r verkligt hftiga.
Smaken r inget problem,ljummen l smakar vrre. Jag misstnker att dessa prodominor pissar p mn s mnga gnger att dom dricker mycket och drfr blir det s urvattnat.

Som sagt, om giverskan dricker vatten under dan s blir det tmligen smaklst....kr p grabben. Leta efter din giverska p en kk/sex/specifik datesida.

Lyck t
Citera
2012-03-11, 15:01
Medlem
Dominor vet jag inge om.
Inte hller jag med om att man har det frn barns ben.
Jag mitt ex lekte med wet jtte sknt att smeka henne medans hon kissar.
Sen hamna jag p golvet ja ni fattar.
vi tog urin drivande frn hlsokost butik, och drack mycket vatten d smakar det helt okey.
Skulle inte leka med dagen efter kiss....
Citera
2012-03-12, 09:04
Medlem
DrZoidbergs avatar
Man kan dricka dricka light lsk med stningsmedel. Eller bara kka stningsmedel med sked. Det gr rakt igenom och gr pisset stt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in