Citat:
Ursprungligen postat av Offtheroad
Hej. Jag r en kille som tnder lite extra p sex dr tjejen r dominant. I ver tio r har jag fantiserat om att ta emot wet av en tjej / domina.
Suger p att ragga s att hitta ngon ONS som tnder p detta r nog bara att glmma, och vad gller flickvnner s r listan kort.
Man kanske skulle ka till England eller nt p semestern, har hrt att det finns mnga dominanta tjejer dr som har gjort business av det och startat eget.
Men ngra saker jag funderar ver r bl. a. riskerar jag att komma hem till Sverige sen med ngon smitta om jag har otur?
Och ni som tagit emot wet av en tjej, r det lika upphetsande i verkligheten som i fantasin?
Hur smakar (luktar) det? Klarar man av att vara en duktig pojke ; ) och dricka utan att det vnder sig i magen?
Kiss r typ sterilt vatten med lite svavel i. Vad jag vet s r det helt riskfritt fr smitta. Du kan dricka litervis utan problem. Det enda man ska tnka p att om man druckit piss s mste du ven dricka mera vatten. Piss innehller ju restprodukter som du nu fr i dig. Dina njurar mste ju f ut allt det hr. Det kanske finns ngon skitudda tropisk parasit som smittar genom urin, men jag har aldrig hrt talas om det.
Jag kan inte tnka mig att det kan vara svrt att hitta en tjej som gr med p att gra det hr fr dig, ven om hon inte skulle tnda p det. Jag r sjlv inne p piss s jag har trffat massor av tjejer som tnder p det. Tjejer r ofta skitnasty nr det gller piss. r inte ditt problem bara att du helt enkelt inte frgat?
Piss r en sn dr grej som man har med sig frn barndommen. Antingen tnder du p det direkt, eller inte. Det r sllan ngot man kan lra sig gilla. Att du fantiserar om det r ett bra tecken p att du redan r inne p det och att det bara r att kra. Sen r ju du ovan. Det r bara en trningsfrga. Nr du r van vid det s r det bara toppen.