• 1
  • 2
2005-02-04, 11:19
Medlem
khats avatar
Jo om man pissar regelbundet och inte vill torska, finns det något bra knep då förutom att skita i grejorna eller att dricka asmycket med vatten och hoppas att det reder sig.. Jag har funderat lite på om man kanske ska listra fast en dropp-påse på ryggen med urin i..sen drar man en slang mellan skinkorna och sen när man lutar sig tillbaka så börjar det rinna ur slangen ner i muggen.. Har inte lyckats med det än men tanke på att jag inte har schålat någon dropp-påse. Men det känns som det inte håller i längden, sen kan man ju alltid smuggla in en pump jävel men vafan hur döljer man en sån, kan ju stoppa upp den i muttan men det blir svårt att pilla ur den när någon står och glor ner på mig...ne fan vad komplicerat allt ska vara,, någon som har en dunder ide´eller kanske man ska sätta ett filter där av något slag ?
Citera
2005-02-04, 11:25
Bannlyst
det med dropppåsen skulle kanske fungera!
Annars att dricka koncentrerad citronjuice skall tydligen hjälpa!
MVH J
Citera
2005-02-04, 12:37
Bannlyst
Det finns 100-tals knep, fråga någon gammal pundare.

Sitter inte du på behandling förresten?

Ta det lungt isåfall, risken blir att du blir utskriven, måste in igen osv. tills du är fast i hela den där svängen...och det slutar sällan bra.
Citera
2005-02-05, 11:06
Medlem
khats avatar
hehe jag har avvikit ifrån 6 behandlingshem/behandlingar nu.. är inne i behandling nu.. 12stegsköret igen.. Chansen att jag blir utskriven är minimial eftersom jag sitter på papper. Trist fan.. Förhoppningsvis om jag klarar mig ett litet tag till tar dom bort mitt lvu vid omprövningarna i mars, men sån tur har man väl aldrig... Jag är bara så less på att bara kunna ta på fredagar sen är det finito för en vecka fram över bara för att jag inte vill torksa på något simpelt urinprov. jag skulle helst vilja vara på grejorna iaf 5 dagar i veckan,, så jag måste komma på något ruskigt bra!
Citera
2005-02-05, 11:16
Medlem
mobbads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khat
hehe jag har avvikit ifrån 6 behandlingshem/behandlingar nu.. är inne i behandling nu.. 12stegsköret igen.. Chansen att jag blir utskriven är minimial eftersom jag sitter på papper. Trist fan.. Förhoppningsvis om jag klarar mig ett litet tag till tar dom bort mitt lvu vid omprövningarna i mars, men sån tur har man väl aldrig... Jag är bara så less på att bara kunna ta på fredagar sen är det finito för en vecka fram över bara för att jag inte vill torksa på något simpelt urinprov. jag skulle helst vilja vara på grejorna iaf 5 dagar i veckan,, så jag måste komma på något ruskigt bra!

Får man fråga vad du syftar på med "grejer" ?
Citera
2005-02-05, 11:22
Medlem
Man kan doppa ett finger i ättika, sen när man pissar har du fingret i piss strålen, vips! så är pisstestet förstört
Citera
2005-02-05, 15:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
Man kan doppa ett finger i ättika, sen när man pissar har du fingret i piss strålen, vips! så är pisstestet förstört

Och dom märker att man förstört urinet .
Citera
2005-02-06, 13:06
Medlem
khats avatar
Men det var ju skitbra! det måste jag bara prova...
Grejor - tjack,röka,bens,varor och sånt...
Citera
2005-02-06, 13:23
Bannlyst
Hahahaha, du har verkligen gett dig fan på att knarka stehårt va?

Nåväl, det är ditt liv, jag lägger mig inte i...

Gillar du Tradolan?

Det syns inte på pissprov...
Citera
2005-02-06, 14:48
Medlem
Nemesis1s avatar
GHB går väl ut ur kroppen på ca 6 timmar eller så, och dessutom kan det hända att de inte kollar efter den drogen i vanliga test...
Citera
2005-02-06, 14:50
Medlem
khats avatar
tradolan är ju som en droppe i atlanta eller vad man ska säga, nej tack det pallar jag inte . onödigt att slita på skinnet för noll och ingenting.. jo men vist jag har gett miig fan på det, men sen har man ju myndigheter och skit hackihäll som gör allt för att trasha ens tillvaro, nej fy fan tacka vet jag danmark...där kan man glida in eller glida kanske inte var rätt ord men bli indrages liggande på en bår utan att de kontaktar socilaen eller nått sånt skit.
Citera
2005-02-06, 18:01
Bannlyst
Trasha ens tillvaro?

Ursäkta att jag låter gnällig, men du är inte ens 18 år fyllda och du har varit på 6st behandlingar?
Det har aldrig ringt en klocka att du kanske kunde ägna ditt liv åt att göra någonting annat?

Ja vad vet jag, du kanske tycker om behandlingshem
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in