• 1
  • 2
2012-03-01, 19:16
Medlem
CSwings avatar
Killar hur vill ni att en tjej ska ha det hemma?
Om ni kommer hem till en tjej fr frsta gngen, vad blir ni d glada av att se?
Att det r tjejigt, eller neutralt eller mer maskulint, eller nt helt annat? Eller bryr ni er ens?
Citera
2012-03-01, 19:20
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSwing
Att det r tjejigt, eller neutralt eller mer maskulint, eller nt helt annat? Eller bryr ni er ens?

Som officiell talesman fr alla mn i hela universium sger jag.

Vi bryr oss inte s lnge det inte ser ut som ett jvla elnde eller r helt t helvete fult. S ngot som r standard. Delvis ingen Star Wars inredning eller sopor liggandes verallt. Sedan spelar det ingen roll.
Citera
2012-03-01, 19:21
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSwing

Att hon har ngot som hon trivs med och som tminstone tyder p ngon form av stilknsla. Dock inte stil i den bemrkelsen att det ska se ut som direkt hmtat ur ngon inredningstidning. Tycker det ska vara ngon personlig touch p det tminstone. I det stora hela r det dock relativt oviktigt, inom vissa "rimliga" grnser, sklart. Det viktigaste r inte inredningen, utan vem som bor dr.
Senast redigerad av thefisk 2012-03-01 kl. 19:24.
Citera
2012-03-01, 19:27
Medlem
perseveres avatar
Uppskattar om det r lite tjejigt, grna med en personlig touch. Bryr mig inte speciellt om hur det ser ut, jag r dr fr att trffa henne ven om ett rum kan sga mycket om en person.
Citera
2012-03-01, 20:47
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Vi bryr oss inte s lnge det inte ser ut som ett jvla elnde eller r helt t helvete fult. S ngot som r standard. Delvis ingen Star Wars inredning eller sopor liggandes verallt. Sedan spelar det ingen roll.
Detta. I vrigt r det ju bra om det gr att spendera tid i hennes bostad utan att man blir tokig p diverse suspekta dofter och dylikt. Sen r det sklart ocks bra om hon inte har tv dussin katter (ja, dessa hr allts till inredningen). Just saying.
Citera
2012-03-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Som officiell talesman fr alla mn i hela universium sger jag.

Hller med om detta. Stmmer nog in p lskigt stor % av alla mn tror jag Varfr kan inte tjejer ha lika ltta krav..
Citera
2012-03-01, 23:16
Medlem
fritjofkonkass avatar
Talar vi om ett potentiellt flickvns-material s spelar det strre roll. Som den estetiker jag r s vill jag att min tjej ska ha ngorlunda smak, allts inte digga Carpe Diem-dekor, IKEA-planscher och en frgskala vrdig ett mentalsjukhus med motivationen att det r "stilrent".
Citera
2012-03-01, 23:20
Medlem
needanewhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Talar vi om ett potentiellt flickvns-material s spelar det strre roll. Som den estetiker jag r s vill jag att min tjej ska ha ngorlunda smak, allts inte digga Carpe Diem-dekor, IKEA-planscher och en frgskala vrdig ett mentalsjukhus med motivationen att det r "stilrent".

Haha, true dat! Nu r jag visserligen tjej, men jag undrar ocks om mnga killar gillar de hr superpedantiskt tjejiga tjejerna som fr panik om det ligger en smula framme och perfektionen rubbas eller om mer laid-back tjejer som stdar nr det behvs r att fredra?

(Gissa vilken av kategorierna jag tillhr...)
Citera
2012-03-01, 23:24
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needanewheart
Haha, true dat! Nu r jag visserligen tjej, men jag undrar ocks om mnga killar gillar de hr superpedantiskt tjejiga tjejerna som fr panik om det ligger en smula framme och perfektionen rubbas eller om mer laid-back tjejer som stdar nr det behvs r att fredra?

(Gissa vilken av kategorierna jag tillhr...)

Det handlar inte s mycket om hennes stdvanor egentligen, s lnge det inte luktar som soptippen i Camargue.
Det handlar om hur pass mycket hon stkar ner i sitt stt att leva. Jag kan vakna, g till jobbet, komma hem, laga mat och sova utan att det mrks att jag varit dr.
Nr vissa tjejer byter strumpor ser det ut som om ett gng grvlingar sjlvmordsbombat provrummet p H&M.
Citera
2012-03-02, 01:20
Bannlyst
Det r lugnt fr mig s lnge det inte blir fr mycket rosa.
Citera
2012-03-02, 01:37
Medlem
julepumlans avatar
En stor sng r viktig, samt inga posters p typ Lil-wayne eller liknande.
Citera
2012-03-02, 05:05
Medlem
Sam.adamss avatar
Gillar alltid stilren inredning, sen spelar det ingen roll om det r hos ngon jag vill inleda ngot med, fin inredning r alltid uppskattat. Mycket svart, vitt och grtt.

Ogillar starkt bostder med mycket saker i. S lite ondigt tjafs som mjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in