2012-03-01, 13:28
Medlem
Det är så att när datorn går i strömsparläge startar datorn ofta upp igen. Ibland kan det ta tre sekunder innan datorn går igång automatiskt igen, ibland flera minuter och ibland stannar den kvar i strömsparläge till jag startar datorn själv igen, som det ska va. Vad kan detta bero på?

Inte säker på att jag postade detta i rätt kategori heller men jag hoppas det

Det gäller förövrigt både när jag själv sätter den i strömsparläge och när det automatiskt går i det pga att jag varit borta från datorn såpass länge.
Senast redigerad av fizkjanne 2012-03-01 kl. 13:51.
Citera
2012-03-01, 13:52
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Du kan kanske nämna lite detaljer, te.x operativsystem, bärbar eller stationär dator, modell, tillverkare.

Ju mer information, desto lättare för att eventuella svar.
Citera
2012-03-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Du kan kanske nämna lite detaljer, te.x operativsystem, bärbar eller stationär dator, modell, tillverkare.

Ju mer information, desto lättare för att eventuella svar.

Operativsystemet är Windows 7, äkta. Och det är en stationär dator. Datorn är inget speciell modell utan jag köpte från ett företag som plockar ihop datorn själv.

Jag har också för mig att det inte varit såhär hela tiden. Men jag kan inte säga att jag är 100 procent säker på det
Citera
2012-10-06, 20:52
Medlem
ledarskaps avatar
Har samma problem.

Windows 7, stationär, egenbyggd dator (Inet). Har 7.9 på prestandaklassificeringen, så det är inga problem där (om det nu skulle ha någon betydelse).
Citera
2012-10-07, 14:15
Medlem
ledarskaps avatar
Ingen som kan hjälpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in