• 1
  • 2
2006-03-27, 22:10
Medlem
!

Jag har nästan samtliga Arto låtar i datorn. Maila mig om nån vill ha.

krutbengt@hotmail.com
Citera
2006-03-27, 23:46
Medlem
Jag har en hel del rare stuff med Arto. Kan tänka mig att byta bort dessa mot privata koncert bilder på Eddie Meduza, eller inspelningar.
Citera
2006-03-30, 23:57
Medlem
krakans avatar
Arto Väkiparta - Greatest Hits är verkligen sjukt kul. En kamrats lumparkompis böt till sig ett kasettband mot ett paket cigaretter av någon alkis för säkert tio år sedan. Bandet hamnade i min kamrats ägo och många skratt i replokalen och på fester blev det

För några år sen hittade jag greatest hits-skivan på dc och av texterna och eniro att döma så kommer han från laxå-trakten... Någon som känner Arto? Han verkar vara riktigt rolig att ha att göra med
Berätta gärna.
Citera
2009-03-27, 20:00
Medlem
Ber om ursäkt för att ha kastat upp en så gammal tråd. Dock kan nämnas att han har lite nya låtar att ladda ner från sin hemsida, www.farbrorarto.se är adressen

Han är en extremt trevlig, rolig och hjälpsam person! Har haft nöjet att träffa honom. Ett riktigt snille är han!
Citera
2012-01-23, 11:03
Bannlyst
Arto Väkiparta har spelat in flertalet nya låtar som man kan ladda ner från hans hemsida farbrorarto.se.
Han har spelat in de nya alsterna i Hjortkvarn / Hallsbergs kommun. Har själv suttit i studion och lyssnat på Artos fina röst några gånger.
Citera
2014-01-16, 22:21
Medlem
JerryCottons avatar
Måste bumpa! Var får jag tag i denna skönsjungande mannens låtar?
Citera
2021-09-28, 23:46
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Bumpar också den här tråden. Arto är jävligt rolig finne

Inget Braja Till Snuten
https://www.youtube.com/watch?v=71SPzvvnZ0s

Johnny Mongo
https://www.youtube.com/watch?v=V3opMdTdxT8
Citera
  • 1
  • 2