• 1
  • 2
2012-02-29, 22:02
Medlem
Många killar har ju problem med att komma lite väl tidigt. Mitt problem e att jag kommer väldigt sällan under sex! Kan säkert lätt hålla på i 1,5 timma utan att jag får en tendens till utlösning.
Sexet e riktigt bra och JA, de e skönt också. Inte ens en skön avsugning får mig ur balans.
De blir ju jävligt jobbigt i längden när man ska ta en "snabbis"
När jag ruskar tupp själv har jag inga problem med att spruta.

Någon som vet va de kan bero på?
Citera
2012-02-29, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomBrady
Många killar har ju problem med att komma lite väl tidigt. Mitt problem e att jag kommer väldigt sällan under sex! Kan säkert lätt hålla på i 1,5 timma utan att jag får en tendens till utlösning.
Sexet e riktigt bra och JA, de e skönt också. Inte ens en skön avsugning får mig ur balans.
De blir ju jävligt jobbigt i längden när man ska ta en "snabbis"
När jag ruskar tupp själv har jag inga problem med att spruta.

Någon som vet va de kan bero på?
Sluta runka..
Citera
2012-02-29, 22:05
Medlem
P1ngvins avatar
Samma brud för länge? eller runkar du för ofta?
Citera
2012-02-29, 22:05
Medlem
akvarells avatar
liten kuk...
Citera
2012-02-29, 22:07
Medlem
komplett92s avatar
Du runkar antagligen för mycket eller så är du för nervös...
Citera
2012-02-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P1ngvin
Samma brud för länge? eller runkar du för ofta?

Har haft kk i 3 månader. inte alls, kanske drar en runk 1 ggr om dagen när hon inte kommer över
Citera
2012-02-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvarell
liten kuk...

mycke möjligt. Deffinerar du 19 cm som liten, så e svaret ja
Citera
2012-02-29, 22:22
Medlem
P1ngvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBrady
Har haft kk i 3 månader. inte alls, kanske drar en runk 1 ggr om dagen när hon inte kommer över

Jaha du kanske är omskuren ?
Citera
2012-02-29, 22:28
Medlem
ta kommandot och hitta det riktigt sköna läget. låt inte sen bruden ändra något. om hon försöker -håll fast henne försiktigt. kör på långsamt och öka sen.
alternativt, ligg på rygg ha henne i ridposition mot dig och lutad över dig. ta ett fast tag runt hennes skinkor och kör upp och ner precis över ollonkanten. låt inte henne bestämma varken hastighet eller djup utan kör ditt race. spänn benen för lite extra boost!
Citera
2012-02-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
ta kommandot och hitta det riktigt sköna läget. låt inte sen bruden ändra något. om hon försöker -håll fast henne försiktigt. kör på långsamt och öka sen.
alternativt, ligg på rygg ha henne i ridposition mot dig och lutad över dig. ta ett fast tag runt hennes skinkor och kör upp och ner precis över ollonkanten. låt inte henne bestämma varken hastighet eller djup utan kör ditt race. spänn benen för lite extra boost!

Grymt bra sagt, hade gett samma tips. Men du hann före testa det!
Citera
2012-02-29, 22:50
Medlem
_Nille_90s avatar
Testa att tänka på ett annat knull som funkade (om du haft något) eller på någon situation/fantasi som gör dig jävligt kåt och se om du kommer då. Kommer du då så är du nog med fel brud..
Citera
2012-03-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P1ngvin
Jaha du kanske är omskuren ?

icke

Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers

De goa med den bruden som jag trycker nu e att hon gillar att ta kommandot. Men jag ska testa detta ikväll. Misslyckas jag ikväll så ska jag fan bli munk!

Citat:
Ursprungligen postat av _Nille_90
Testa att tänka på ett annat knull som funkade (om du haft något) eller på någon situation/fantasi som gör dig jävligt kåt och se om du kommer då. Kommer du då så är du nog med fel brud..

e ju jävligt sant. Känns bara lite konstigt att tänka på andra brudar man pumpat när man beträder andra honor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in