Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2012-02-29, 22:20
Medlem
Om du är så sjuk som det låter anser jag att du borde ta ditt liv, eller se till att göra något "som får dagis fröknarnas uppmärksamhet" absolut inte mörda ett oskyldigt barn.. Se till att dem upptäcker dig " bete dig annorlunda ".. Se till att dem tillkallar polis, vänta ett tag sedan " rigga din lägenhet med dagis scheman, bilder på barnen etc " skriv lite på datorn att du har lust att mörda barn etc.. Dem kommer garanterat kolla där (pc:n) .. Skriv om längtan efter att mörda (i text dokument eller dylikt)... Men säger bara till dig MÖRDA inget Barn för guds skull...
2012-02-29, 22:26
Medlem
Christopher.s avatar
Så här dålig är faktiskt psykiatrin i Sverige. TS borde sitta inspärrad på en sluten institution men istället kastar staten lite lyckopillor på galningen och hoppas att ingen dör. Skulle inte förvåna mig ett dugg om vi får se rubriker rörande TS om två veckor.
2012-02-29, 22:27
Medlem
Kaptenknoges avatar
Guatav19 vi har fattat, du är en internetkämpe och en råtta som måste dölja sina pubertala åsikter totalt anonymt på Flashback... Viiii vet.

Att man inte vill att barn ska bli mördade är inte moralpanik din fjolla!

Håller tummarna att du hamnar bland våldtäktsmän, pedofiler och djurknullare... Åhhhh komiken i att du snart kanske trängs med en pedofil gör mig varm. Jaha du knulla din mamma vid åtta. Äre okej om jag runkar till tanken bakom detta, samtidigt som du kan runka till ditt trasiga ego...

Ni kan runka bulle!
2012-02-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Apone: ring till psyk i eslöv. dom får inte berätta om han är där, men ge dom personuppgifterna och berätta att en man med dessa uppgifter planerar detta dåd. sen får dom ta hand om det.
Men - återigen - det har jag ju redan sagt till dem (och polisen - återigen).
2012-02-29, 22:38
Medlem
Carelesss avatar
Tråd låst för rensning.

/Mod
2012-02-29, 22:47
Medlem
Carelesss avatar
Och såhär mycket blev det kvar efter rensningen. Flashback forum lämnar inte ut IP-adresser och användarna har dessutom rätt till anonymitet, således är det förbjudet att spekulera om användarnas identiteter. Urspårad diskussion.

Tråd låst.

/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in