Hej,
Igårkväll rökte jag vattenpipa med en vän. Kolet var märkligt, det brann upp hela tiden, men vi grejade det och rökte ändå. Nu dagen efter har jag rikligt ont i huvet, yr och mår illa. Kan detta vara en förgiftning och borde jag söka vård?
Brukar vara ganska vanligt att folk får huvudvärk av vattenpipa. I alla fall om man sitter och röker ett bra tag. Har själv fått det några gånger, samtliga gånger så satt vi inomhus och puffade på ett bra antal timmar.
Sen är det ju självklart en vanesak också, har många kompisar från Iran och ingen av dom som fått huvudvärk av vattenpipa så vitt jag vet.
Senast redigerad av Keykon 2012-02-29 kl. 16:30.
Brukar vara ganska vanligt att folk får huvudvärk av vattenpipa. I alla fall om man sitter och röker ett bra tag. Har själv fått det några gånger, samtliga gånger så satt vi inomhus och puffade på ett bra antal timmar.
Sen är det ju självklart en vanesak också, har många kompisar från Iran och ingen av dom som fått huvudvärk av vattenpipa så vitt jag vet.
Helt klart kolet som gör detta.
Se till att du kör bra & kvalitativ kol och verkligen låter den bli genom tänd innan du börjar puffa, det gör skillnad!
När jag rökte som mest i mina yngre dagar var detta inte alls ovanligt.
ett annat tips, ha en bringa vatten vid sidan av och drick mycket under sessionen så skall du se att det känns mycket bättre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!