Själv hade jag tagit 200mg tram, kanske 10-15mg zolpidem, och KANSKE flunitrazepamen SENARE om jag inte vore nöjd. Givetvis hade jag tagit en grogg eller 2, men inte mer
Cocillanan och vodkan går sig inte jättebra ihop så vitt jag känner till det. Akta dig för andningsdepression. Hur de andra reagerar med varandra vet jag inte.
Cocillanan och vodkan går sig inte jättebra ihop så vitt jag känner till det. Akta dig för andningsdepression. Hur de andra reagerar med varandra vet jag inte.
Precis, hade en kompis som smällde i sig kanske en Dl coccilliana, och sen drack 2 öl MAX, och började må konstigt som fan, och svårt att andas osv, och var väldigt nära på att ringa till sjukhus! :O
Ring övern ågon kompis som kan hålla koll på dig, då kan du tömma ditt lilla "apotek".
Hinkat en 3-4dl cocliana + 1 cider, och enda var väl lite avslappnad och svart runt ögonen(?). Upplevde lite tyngre andning tillochfrån men det var nog psykiskt.
Jag mår bra och har inte märkt några biverkningar. Vodkan blev jag bara salongssberusad av.
Vill ta det till nästa nivå nu med tram och lyrica.
Hur mycket kan jag ta utan att riskera dö? Andningsdepression är ingen fara än sålänge. Andas normalt, är bara lite avslappnad och go.
Andningsdepp innebär att andningsautomatiken stängs av vilket innebär att om du somnar så somnar du för sista gången. Polarn dog av kombon metadon benzo och alkohol. Hade han haft någon med sig som hållt honom vaken så hade han nog levt idag. Så ge fan i och labba med opiater piller alkohol, så jävla onödigt...bara min åsikt men är ni trötta på livet så är de bara att köra på. Peace
Dödsdos är det ju inte oavsett tolerans, hur små är ni egentligen (inte du TS)det där är inga stora mängder så det är lugnt oavsett. däremot lär du må rätt illa av cocilianan om nån timma (kräkmedel i den). ta fram en hink och lägg dig på soffan...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!