2012-02-29, 12:39
Medlem
PickyInnDaHouses avatar
Privata internetbanken har varit offline i snart 24 timmar. Det är en skämt att en av Sveriges största banker ska ha en webbplats med lägre än 90% uptime... mina 79:-/månad skitsajter är mer pålitliga än Nordea.se

Nordea, kontakta mig. Jag bjuder på (shared) hosting.
Citera
2012-02-29, 12:42
Medlem
C8H11Ns avatar
24 timmar är väl lite att ta i, då jag var inne senast igår kväll. Men visst är det skandalöst, tragiskt, hemskt, uruselt och vidrigt.
Citera
2012-02-29, 12:45
Medlem
PickyInnDaHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
24 timmar är väl lite att ta i, då jag var inne senast igår kväll. Men visst är det skandalöst, tragiskt, hemskt, uruselt och vidrigt.

det roligaste är när man kommer förbi inloggningen och ser siffrorna på sina bankkonton men inte får veta varför man är så fattig då man inte kommer längre än det.
Citera
2012-02-29, 12:47
Medlem
Ducken11s avatar
Någon som har uppgifter på när nordeas login gick ner?

Jag själv testade 8 imorse och då funka det ej, de suger verkligen då jag behöver betala räkningar o skit som redan är nån dag försenade.

Nån timmes underhåll kan man väl leva med, men när det blir såhär långdraget så är det bara förjävligt. De borde kompensera med att sänka bolåneräntan, som de ändå redan borde ha sänkt!!
Citera
2012-02-29, 12:49
Medlem
potentials avatar
Aj då... betalade in hyran igår vid lunchtid, senaste datum var idag. Det la sig som "Kommande betalning". Tror ni pengarna har gått iväg, eller är det bara själva inloggningen som strular?
Citera
2012-02-29, 12:50
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PickyInnDaHouse
Privata internetbanken har varit offline i snart 24 timmar. Det är en skämt att en av Sveriges största banker ska ha en webbplats med lägre än 90% uptime... mina 79:-/månad skitsajter är mer pålitliga än Nordea.se

Nordea, kontakta mig. Jag bjuder på (shared) hosting.

tro nig.. JAG ÄR SÅ FUCKING ARG JUST NU, jag kan itne flytta pengar på konton så jagf har ingen FUCKING LUNCH NU PÅ JOBBET.. asså nordea kan ta och SUGA MIN KUK så långt det går, ända ner till halsen.. deras kundtjänst där med..

Ojjaaa så jävla förbannad, hur fan kan en massiv bank som nordea ha nere i 24 FUCKING TIMMAR.. det ska inte hända, dags kanske o byta bank.
Citera
2012-02-29, 12:51
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Någon som har uppgifter på när nordeas login gick ner?

Jag själv testade 8 imorse och då funka det ej, de suger verkligen då jag behöver betala räkningar o skit som redan är nån dag försenade.

Nån timmes underhåll kan man väl leva med, men när det blir såhär långdraget så är det bara förjävligt. De borde kompensera med att sänka bolåneräntan, som de ändå redan borde ha sänkt!!

Den gick ner igår kväll och har varit "teknisk skit" tills nu 13:00.. kommer förmodligen vara hela dagen, och då .. då kommer jag få ryck på nordea .
Citera
2012-02-29, 12:53
Medlem
PickyInnDaHouses avatar
Jag tror jag vet vad problemet är:

Nordeas anställda använder varken internet eller internetbanken.

Och de få som gör det förstår inte att det är LÖJLIGT ATT I 2012 ATT EN SERIÖS SIDA SKA VARA NERE I LÄNGRE ÄN 60 MINUTER!

De blev rädda när jag kom in med 3000:- i hundralappar. Sedan räknade hon fel och bad mig ange en siffra på summan (bra idé - dubbelkolla med kunden).
Citera
2012-02-29, 12:55
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
tro nig.. JAG ÄR SÅ FUCKING ARG JUST NU, jag kan itne flytta pengar på konton så jagf har ingen FUCKING LUNCH NU PÅ JOBBET.. asså nordea kan ta och SUGA MIN KUK så långt det går, ända ner till halsen.. deras kundtjänst där med..

Ojjaaa så jävla förbannad, hur fan kan en massiv bank som nordea ha nere i 24 FUCKING TIMMAR.. det ska inte hända, dags kanske o byta bank.

Gå till valfri bakomat flytta pengarna??

Och en grej till därför man alltid ska ha kontanter på sig hatar kort och annat skit!!
Tycker nordea har haft mycket tekniska fel på senaste tiden titt som tätt att de inte fixar problemen så mycket kunder som de har..
Citera
2012-02-29, 13:12
Medlem
albert666s avatar
Nordea suger fett, det ända dom gör är att dom bjuder dom högsta cheferna på lyxiga miljonklass lägenheter...det är vad dina pengar går till tänk på det nästa gång dom drar årsavgiften.

http://www.expressen.se/nyheter/nord...genhet-at-vdn/
Citera
2012-02-29, 13:16
Medlem
Nordeas Android app verkar fungera.
Citera
2012-02-29, 13:18
Medlem
CaskRatlinss avatar
Internetbanken funkade perfekt för mig nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in