2012-02-28, 19:56
Medlem
Visste inte vart jag skulle lägga tråden eftersom den handlar om två olika typer av droger, så slängde in den i övrigt. Flytta gärna den om den ligger fel.

Låt säga att man har 3 olika kvällar som är efterföljande varandra. En kväll ska bara rökas på, en kväll ska man svampa och en kväll är det E. Hur ska detta läggas upp för bästa resultat? Utifrån dopamin och seratoninlager osv osv.

Spekuleringar undanbedes
Citera
2012-02-28, 20:13
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haleboii
Visste inte vart jag skulle lägga tråden eftersom den handlar om två olika typer av droger, så slängde in den i övrigt. Flytta gärna den om den ligger fel.

Låt säga att man har 3 olika kvällar som är efterföljande varandra. En kväll ska bara rökas på, en kväll ska man svampa och en kväll är det E. Hur ska detta läggas upp för bästa resultat? Utifrån dopamin och seratoninlager osv osv.

Spekuleringar undanbedes

Allt samtidigt är det ultimata, annars Svamp + röka och nästa dag E.
Citera
2012-02-28, 20:51
Medlem
BigFatCones avatar
Man hippieflippar svamp och MDMA sen röker man under tiden. Bäst och mest ultimat effekt.
Citera
2012-02-29, 02:44
Medlem
Cornholio.s avatar
Eftersom att det är nästan omöjligt att sova samma natt som man tagit svamp eller E så ska du inte ta dom två dagar på varan. Båda drogerna är det viktigt att man tar med en god natts sömn i bagaget. Så se till att vara bra utvilad. Jag tycker att du ska ta E första dagen. Och andra dagen röka cannabis, Tredje dagen svamp. Det är ju det ultimata. Men se till att ha en god natts sömn innan du tar svampen! Men om du sedan tidigare är väl erfaren av dom här drogerna tycker jag att du ska köra Dag1 Svamp+E Dag2 Cannabis Dag3 Cannabis. Men det är inget jag rekommenderar för en nybörjare. Va inte dum. Du ska ha stor respekt för droger! Det finns många på den här delen av forumet som kommer rekommendera dig att göra dom allra sjukaste sakerna med droger och drogblandningarna, så du ska ta allt med en nypa salt! Jag vet inte vem du är men jag hade personligen aldrig tagit dom här drogerna så tätt inpå. Jag hade minst väntat en vecka mellan intagen. Cannabis är Ju som ketchup så det behöver du inte oroa dig för. Det passar bra till allt!

Jag vet inte vem du är men HA RESPEKT FÖR DROGER!

Edit: Se till att läsa på ordentligt! Kunskap om droger du planerar att ta är inte fel det är sunt förnufft!
Senast redigerad av Cornholio. 2012-02-29 kl. 02:49.
Citera
2012-02-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Man hippieflippar svamp och MDMA sen röker man under tiden. Bäst och mest ultimat effekt.

Lägger mina pengar på detta kocept, blir det för bra så kan man ju begränsa skadorna genom att röka lite extra!
Citera
2012-02-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kchris862
Lägger mina pengar på detta kocept, blir det för bra så kan man ju begränsa skadorna genom att röka lite extra!
Då kommer det ju bara bli annu "bättre"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in