2018-01-27, 05:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag vet.

Då återstår frågan i hur många som är villiga att gifta bort sina flickebarn till gubbar för att upprätthålla kärnfamiljen? Inte så många i och med att det bryter mot barns rättigheter så det är knepigt som sagt.

Det ordnar sig. Vi har ju importerat just denna kultur några år nu..

See?
Citera
2018-01-27, 09:08
Medlem
Hela det svenska samhället går ut på att gynna kvinnor.

Där kommer insemination och feminism in.

I USA där kan också kvinnorna inseminera men där får de betala själva och det är inte så gynnsamt.

Där blir det mer rättvist men i Sverige blir det att männen blir till slavar för att kvinnor ska få sina mål uppfyllda.

USA kommer leva och frodas medans Sverige kommer bli ett U-land är vad jag tror.
Citera
2018-01-27, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Hela det svenska samhället går ut på att gynna kvinnor.

Där kommer insemination och feminism in.

I USA där kan också kvinnorna inseminera men där får de betala själva och det är inte så gynnsamt.

Där blir det mer rättvist men i Sverige blir det att männen blir till slavar för att kvinnor ska få sina mål uppfyllda.

USA kommer leva och frodas medans Sverige kommer bli ett U-land är vad jag tror.

Har det undgått dig att även kvinnor jobbar och betalar skatt i detta land?
Citera
2018-01-27, 14:26
Medlem
rankovs avatar
Citat:

dom jobbar i stor del i det offentliga, så deras skattebidrag är noll.
Citera
2018-01-27, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
dom jobbar i stor del i det offentliga, så deras skattebidrag är noll.

Det är många som inte gör det heller.

Varför ska inte dessa kunna använda sina skattepengar för det som ligger i deras intressen?

Men visst slumpa välfärden och låt alla betala för sig själva så blir alla nöjda. Så kan ni hålla käften sen.

On topic: Vem fan vill ens skaffa barn med en svensk man i dagens samhälle egentligen? Svenska män ser kvinnor som horor och parasiter. Insemination för singlar är liksom bara ett resultat av det.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-01-27 kl. 14:41.
Citera
2018-01-27, 14:40
Medlem
Citat:

Jo visst gör de det men det mesta politikerna satsar på är att gynna kvinnor t.ex låter de inte män skaffa barn som ensamstående och stödjer det.

Så män får i allt högre utsträckning betala för att kvinnor ska kunna fortplanta sig , inte för att de själva ska fortplanta sig.

Vi går mot ett slavsamhälle där männens uppgift är att jobba för kvinnor men inte få något utbyte för detta. Detta är inte ens bra för kvinnor eftersom till slut kommer slavarna göra uppror och ta över makten och det kommer bli som i muslimska länder där kvinnor inte har mycket inflytande över vem de ska fortplanta sig med. En hemsk utveckling.

Hela iden med feminismen är att kvinnor och män är fiender och kvinnor ska enligt feministerna motarbeta och till och med förstöra för män. Därför så uppmuntrar feminister att samhället förstörs eftersom de hatar män så mycket. Kan tyckas ologiskt men så fungerar hatets logik man låter sig själv gå under om man kan förstöra sin motståndare.

Tänk på detta lite och se vad du kommer fram till.
Citera
2018-01-27, 14:42
Medlem
Citat:
Jo visst gör de det men det mesta politikerna satsar på är att gynna kvinnor t.ex låter de inte män skaffa barn som ensamstående och stödjer det.

Så män får i allt högre utsträckning betala för att kvinnor ska kunna fortplanta sig , inte för att de själva ska fortplanta sig.

Vi går mot ett slavsamhälle där männens uppgift är att jobba för kvinnor men inte få något utbyte för detta. Detta är inte ens bra för kvinnor eftersom till slut kommer slavarna göra uppror och ta över makten och det kommer bli som i muslimska länder där kvinnor inte har mycket inflytande över vem de ska fortplanta sig med. En hemsk utveckling.

Hela iden med feminismen är att kvinnor och män är fiender och kvinnor ska enligt feministerna motarbeta och till och med förstöra för män. Därför så uppmuntrar feminister att samhället förstörs eftersom de hatar män så mycket. Kan tyckas ologiskt men så fungerar hatets logik man låter sig själv gå under om man kan förstöra sin motståndare.

Tänk på detta lite och se vad du kommer fram till.

För att män bara skulle skaffa barn för att ha sex med dem.

Måste dock tillägga att jag personligen inte har något emot att män själva skaffar barn som ensamstående. Sen att en och annan unge kommer anvädas som sexdocka spelar ingen roll då det inte finns några garantier att de inte blir det ens idag.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-01-27 kl. 14:51.
Citera
2018-01-27, 14:53
Medlem
Citat:
För att män bara skulle skaffa barn för att ha sex med dem.

Typ iden i muslimska länder , där kvinnor i 11-årsåldern gifts bort med en medelålders man och denna man kanske redan har en fru.

Det är om något att värdera kvinnor lågt:

Det enda värde de har är att vara en man till lags med sex och föda barn.

Detta skapar inte ett lyckligt samhälle utan det skapar överbefolkning och fattigdom.

Det är det stora mysteriet i detta samhälle varför saknar så många kvinnor förmågan att tänka ut en väg som gör kvinnor lyckligare och lyckligare istället så väljer de vägar som bär till helvetet.
Citera
2018-01-27, 14:56
Medlem
Citat:
Typ iden i muslimska länder , där kvinnor i 11-årsåldern gifts bort med en medelålders man och denna man kanske redan har en fru.

Det är om något att värdera kvinnor lågt:

Det enda värde de har är att vara en man till lags med sex och föda barn.

Detta skapar inte ett lyckligt samhälle utan det skapar överbefolkning och fattigdom.

Det är det stora mysteriet i detta samhälle varför saknar så många kvinnor förmågan att tänka ut en väg som gör kvinnor lyckligare och lyckligare istället så väljer de vägar som bär till helvetet.

Ungefär som de bara är för antifeminister alltså.

Jag skulle i alla fall inte ha något emot att män skaffade barn som ensamstående.
Citera
2018-01-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ungefär som de bara är för antifeminister alltså.

Jag skulle i alla fall inte ha något emot att män skaffade barn som ensamstående.

Antifeminister må ha fel men de har enligt mig mer rätt än de nuvarande politikerna som saknar förmågan till konsekvensanalys.

Hur bra tror du själv du är på konsekvensanalys ?

Jag tror att alla kan förbättra sin förmåga i det avseendet , inte låta känslor komma emellan utan bara helt rått räkna ut vad som händer om man gör vissa saker.
Citera
2018-01-27, 15:06
Medlem
Citat:
Antifeminister må ha fel men de har enligt mig mer rätt än de nuvarande politikerna som saknar förmågan till konsekvensanalys.

Hur bra tror du själv du är på konsekvensanalys ?

Jag tror att alla kan förbättra sin förmåga i det avseendet , inte låta känslor komma emellan utan bara helt rått räkna ut vad som händer om man gör vissa saker.

Ja, som att om man väljer att föda en unge så ska man ta hand om det. Eller att man är dum i huvudet om man väljer att lita på en mans ord.
Citera
2018-01-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ja, som att om man väljer att föda en unge så ska man ta hand om det. Eller att man är dum i huvudet om man väljer att lita på en mans ord.

Eller så för du sluta ett hållbart avtal med mannen.

Jag tycker också det är fel när män sviker kvinnor utan det ska råda en ömsesidig lojalitet som mycket starkt borde inpräntas i båda könen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in