Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-12, 21:14
  #8329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Pahahahha.. släng dig i väggen.

Försöker du säga att appen finns överallt och att den fungerar till 100%
Citera
2013-03-12, 23:08
  #8330
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olleja
Min vänn hade en app som man kan filma eller ta kort på folk men dom man filmar blir nakna och den funkade, hur laddar jag ner den? hittade denna men hittar den ej på appstore eller cydia http://news.cnet.com/ 8301-17852_3-10426167-71.html

Hör av dig när du hittar haha
Citera
2013-03-12, 23:12
  #8331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Hör av dig när du hittar haha

http://news.cnet.com/8301-17852_3-10426167-71.html

titta sen snacka!
Citera
2013-03-13, 16:33
  #8332
Medlem
Hej kunniga!

Behöver lite hjälp. Har en jailbreakad ipad4, 3g, iOs 6.1.2.

Problemet är att det helt plötsligt inte gick att ansluta via 3g längre efter att ha kört på bara trådlöst ett tag. Fick inte igång det trots återställning av nätverksinställningar etc. Gjorde en fullständig återställning och min 3g kom tillbaka. Så långt allt väl.

Jag har installerat NCsettings vilket jag tycker är snyggt och smidigt. Det verkar dock som det orsakar problemen. När jag togglar 3g så händer ingenting, jag kan alltså inte stänga av/sätta på 3g via NCsettings. Dessutom kraschar paddan när jag gör det. Hamnar i safe mode... Vill ogärna att systemet kraschar så illa att jag behöver återställa den helt igen.

Är det någon mer som har dykt på detta problemet med NCsettings?

/
Citera
2013-03-14, 14:15
  #8333
Medlem
TommyTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olleja
Min vänn hade en app som man kan filma eller ta kort på folk men dom man filmar blir nakna och den funkade, hur laddar jag ner den? hittade denna men hittar den ej på appstore eller cydia http://news.cnet.com/ 8301-17852_3-10426167-71.html
http://voices.yahoo.com/nude-app-rev...k-5296119.html
Citat:
Overall, the Apple Nude It App by Presselite.com, while it does exist, it does not do what it claims to do. Therefore, unless you are into seeing random people in their undergarments superimposed over your friends' bodies, the app is not even worth the $.99 to buy it. It is a product of false advertising and a rip off f a great concept for a viral marketing campaign. Yes, while it does give thrill seekers and pranksters alike something to joke about, the product has no other use than to extort money from the customers who think they are getting the "real" Nude It App as marketed in the video. In reality, they are getting something completely different. They are buying a lie.

Att du ens kunde tro att det var äkta visar att det borde finnas gränser för vilka som får använda datorer...
Citera
2013-03-14, 19:46
  #8334
Medlem
NeXTSTEPs avatar
Ska ta över en operatörslåst 4S från Tre och får inte låsa upp den via operatören. Därför vill jag göra det på egen hand för att kunna använda annat SIM-kort än Tres.

1: Hur låser jag upp den på bästa sätt? Jag är ute efter upplåsning men jailbreak är ok om det nödgas.
2: Om jag ska åka till Norge och stoppa i ett norskt SIM-kort, kommer det att fungera eller vad behöver jag göra? Hört att frekvensbanden kan skilja sig.
Citera
2013-03-14, 23:04
  #8335
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeXTSTEP
Ska ta över en operatörslåst 4S från Tre och får inte låsa upp den via operatören. Därför vill jag göra det på egen hand för att kunna använda annat SIM-kort än Tres.

1: Hur låser jag upp den på bästa sätt? Jag är ute efter upplåsning men jailbreak är ok om det nödgas.
2: Om jag ska åka till Norge och stoppa i ett norskt SIM-kort, kommer det att fungera eller vad behöver jag göra? Hört att frekvensbanden kan skilja sig.
Jailbreak ger dig möjlighet att installera appar utanför Apples hägn men har inget med upplåsning att göra.
Citera
2013-03-14, 23:52
  #8336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Jailbreak ger dig möjlighet att installera appar utanför Apples hägn men har inget med upplåsning att göra.
Att säga att det inte har något med upplåsning är ju en lögn. Man kan ladda ner unlocks från Cydia.
NeXTSTEP, vad har du för baseband? Jag har ingen Iphone som funkar nu men kan hjälpa dig att googla om det går att låsa upp. När jag låste upp Iphones innan laddade jag ned ultrasn0w (tror jag) från Cydia. Men kolla vad du har för baseband.
Citera
2013-03-15, 12:57
  #8337
Avstängd
Fan vad nice att kunna spela PSP-spel på sin iPhone.
Citera
2013-03-16, 10:33
  #8338
Medlem
essjis avatar
Jag är helt ny med Jailbreak och fattar inte så mycket när jag har läst igenom en massa på denna tråden... Kan man jailbreaka iphone 5 nu och isf blir den upplåst så jag kan använda ett annat simkort än 3 i detta fallet? Jag lästa något om vilken ios å skit man skulle ha, jag har den senaste som finns just nu är de ett problem då eller? Som sagt fattar inget, om någon orkar så kan ni gärna PMa lite lätt instruktion om hur man jailbreakar eller om man gör något annat för att låsa upp den. Jätte tacksam för svar!


Fick de å funka själv! Men nu har jag en fråga Kan jag låsa upp telefonen nu så jag kan ha mitt Telia kort i mobilen som är låst till 3 ?
__________________
Senast redigerad av essji 2013-03-16 kl. 11:26.
Citera
2013-03-16, 12:42
  #8339
Medlem
karl120s avatar
Jag är verkligen sugen på att jailbreaka min iphone 5, men saken är att min power knapp är trasig och fungerar inte över huvudtaget! Finns det någon lösning på detta?
Citera
2013-03-16, 13:24
  #8340
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av karl120
Jag är verkligen sugen på att jailbreaka min iphone 5, men saken är att min power knapp är trasig och fungerar inte över huvudtaget! Finns det någon lösning på detta?
Hur menar du? Det krävs inte att du använder den knappen för att jailbreaka. Dessutom kan du kringgå detta när du väl jailbreakat för det finns tweaks som ersätter påknappen. fiffigt va?

Om du verkligen vill fixa den ändå så kan jag rekommendera dig att gå in till närmaste privatbyrå för lagning. Det finns specifika sådana utsatta lite överallt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback