Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-05, 13:04
  #7861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Grejen med att uppdatera är ju att du får en "ny version".
Bara uppdatera till sensaste ios och jailbreaka telefonen.

Att batteritiden blir bättre skulle jag inte tro att du märker något av, tyvär.

Nja men är 6.1 den senaste? Går väl inte om jag installerar 6.2 eller så?

EDIT: my bad. 6.1 är den senaste.
__________________
Senast redigerad av MU2 2013-02-05 kl. 13:21.
Citera
2013-02-05, 13:52
  #7862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Idag gick det lite bättre på cydia! Fått ner winterboard och appsync, men måste ju reboota efter winterboard installationen och igår fastna den på äpplet innan jag fick igång den igen när jag koppla in den i min egna imac, just nu har jag inte tillgång till min dator så vågar inte chansa på att reboota för jag måste ha tillgång till luren under dagen.

Men skönt att cydia fungerar nu iaf!!

Hojta till så fort ni hittar några schyssta teman som lirar med 6.1

Det är väl inte direkt något tema men kan rekommenera "barrel" så kan du få en snygg ingång/utgång när du blädrar bland dina apps på dashboardet
Citera
2013-02-05, 14:08
  #7863
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=IFP1Z8ShckY

Kände att jag kunde dela med mig av denna, innehåller några schyssta tweaks för iPhone 5
Citera
2013-02-05, 14:13
  #7864
Medlem
dkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mask.i.n
Någon som har en bra källa med crackat springtomize med den senaste uppdateringen? (1.4-1)

Köp den, helt klart värt
Citera
2013-02-05, 14:21
  #7865
Medlem
mask.i.ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dkw
Köp den, helt klart värt
Ne, det är väll onödigt
Citera
2013-02-05, 14:48
  #7866
Medlem
albostyles avatar
Någon mer än jag som har problem med att lägga till källor just nu?
Citera
2013-02-05, 15:11
  #7867
Medlem
Problem med allt känns det som, vart hittar jag alla bra gratis appar.
Var ett tag sen jag körde jailbreakat men gjorde det på ipaden nu, men hittar typ inte spel som angry bird, navigator mm. Har det ändrats något som jag missat? För innan kunde man hitta allt som fanns i app store
Citera
2013-02-05, 15:12
  #7868
Medlem
Har panik Installerade CallBlock tror jag det var. Efter att telefonen startat om är cydia i en liten jävla ruta uppe i vänsta hörnet, går inte att navigera i lilla fönstret heller.. Går jag ur cydia och in i telefonen är allt som vanligt.. Någon som har nån idé vad de kan vara för fel?

http://speedy.sh/nzKBr/liten.png
Citera
2013-02-05, 15:55
  #7869
Medlem
Glock31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
Någon mer än jag som har problem med att lägga till källor just nu?

Yes Källor på Cydia funkar inte... blir galen vill ha ner Appcake å Appsync . . ., Överbelastning på deras servrar lär ta ett bra tag innan de funkar tror ja :/ . , vänta å testa lite då å då tills de funkar igen
Citera
2013-02-05, 16:07
  #7870
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mask.i.n
Jag kör Glasklart, fungerar ganska bra. Det är tydligen ett team som sitter och uppdaterar det dagligen! Riktigt schyst! Det kommer nog snart bli fullt kompatibelt med ios 6

Jo jag körde också glasklart för några år sedan!
Men hur kompatibelt är det just nu? Är hälften av originalapparna ordinarie ikoner eller?
Kan man få iaf en hemskärm full med glasklartikoner så kan det ju vara värt så länge
Citera
2013-02-05, 16:33
  #7871
Medlem
kNarkluders avatar
Såg en tweak som gjorde att batteriet i statusbaren ENBART visade procent? Inte själva batteriet.
Någon som vet hur?
mvh
Citera
2013-02-05, 16:34
  #7872
Medlem
wendelinens avatar
Kan man, i Evasi0n, göra nytt account på appar man blivit bannade ifrån?
Som alltså bannat min IMEI.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback