2012-03-07, 23:50
Citat:
Ursprungligen postat av laxsill
Ingenting. Däremot har det att göra med att du tror att barn drar någon sorts magisk gräns mellan sin mamma och alla andra kvinnor. Världen behöver inte delas upp i eventuella ligg och andra kvinnor. Framför allt tror jag inte att barn gör det.
Du menar att det finns män som är så dumma att de ser alla kvinnor förutom sin egen mamma som potentiella "ligg."Det finns säkert män som tänker så,det har säkert funnits någon psykolog som tror att så är det överlag också, var det Freud eller Jung?
Citat:
Jag skulle dock gärna göra någonting annat men det beror på hur min hälsa repar sig då jag har periodplågor i detta nu. Vill ej demonstrera med spypåse i handen. Tycker dock inte att det spelar stor roll om jag agerar imorgon eller ej då jag engagerar mig oavsett dag. Det är bara ytterligare ett datum.
Ursprungligen postat av TRIPLERAiNBOW.
Jag skulle dock gärna göra någonting annat men det beror på hur min hälsa repar sig då jag har periodplågor i detta nu. Vill ej demonstrera med spypåse i handen. Tycker dock inte att det spelar stor roll om jag agerar imorgon eller ej då jag engagerar mig oavsett dag. Det är bara ytterligare ett datum.
Toppfritt är ovårdat precis som stringtrosan i motionsbanan också är "ovårdat",bägge ger alltför stora sexuella signaler,särskilt för testeronstungna män och pojkar,vilket är er måltavla.
Bröst och rumpa är större än läpp,ögon och vrist.Dessa delar syns,de är inte minimala,tyglapparna är minst 15 x 10 kvadrat cm och mjukdelarna är kram och greppvänliga.Uppskattningen av formen är genetiskt betingat. Bättre uttryckt kvinnors bröst och höft är reducerade till fortplantningsförmåga,inte till kvinnoförnedrande porr.
Nu menar du att din auktion kan komma att ändra denna, din personliga upplevda "porrinställning" utifall vi via klassiskt betingning "ändrar" på männens signalsubstanser och "felaktiga" hormon utsöndring.Men de ska samtidigt få stånd - men då också "lära sig" minsann ajajaj- att hålla fingrarna borta?
Jag har lyssnat på din länk Marielle och vill inte vara taskig mot er men vad jag tror är att din egentliga plan är främst att först 1) föra ut en flock av snygga toplessbrudar, i fertil ålder i kommunala simhallen, 2)-i syfte för att killarna ska få stånd, men då samtidigt känna sig ganska så sexuellt frustrerade...
Aktionen är ett utslag på inre projicering.Du vill helt enkelt hämnas på män som har en sexualdrift och detta bottnar i att du inte alls egentligen lyckats bearbeta våldtäkten som ägde rum.
Det är också en revanch som faller på alla män som är sexuellt potentiella,vilka du upplever som potentiella hot.Sedan att du försöker slå en massa intellektuella kullerbytor på köpet, bryr sig om.
Vad är det för argument att hänvis att nakenkulturen praktiseras i Afrika -i dess hetta och ständig dibarn, och därför också hör hemma i Norden med två barnsnorm och kallt väder.
Vad är den gemensamma nämnaren?
Varför är något okej i Sverige bara för att det är okej i Kroatien?Tycker du själv att Sverige och Kroatien är kulturellt sett "lika".Är vi katoliker och ser sex som något hushhush?
Javisst- för fram förslaget att en massa j-a greker idikar anal och bajssex ,vilket de gör på gamla krukor.Detta blir en roligt bassäng för hälsovårdsnämnden, då småbarn kommer guppande och klunkar vatten.
Senast redigerad av diana-II 2012-03-08 kl. 00:32.
Senast redigerad av diana-II 2012-03-08 kl. 00:32.