2012-02-27, 17:01
Bannlyst
Här tänkte jag att vi skall diskutera kring huruvida den friggebod som specifikt är ämnad för det svenska folkets sexuella lustar faktiskt används eller inte. Denna friggebod som omvandlades till kanske Sveriges mest fräschaste Glory Hole ligger mellan Abisko och Björkliden i Lappland.

Boden är utrustad med i princip allting som behövs för en lyckad mysstund; bindor, levande ljus, handtvätt, flytande honung, filtar med mera. Jag vet också att det ska finnas diverse sexleksaker i en brun schatull märkt med texten "mycket nöje" alldeles till vänster om ingången.

Om man känner för att stanna där en längre tid finns även en grillplats cirka en meter öster om ingången.

Känner du någon som besökt friggeboden, har några bilder därifrån eller har du rentav själv använt den så hör gärna av dig i denna tråd!
Senast redigerad av Uqozi 2012-02-27 kl. 17:32.
2012-02-27, 22:56
Medlem
CitizenErazeds avatar
Har också reflekterat lite över detta.
Någon borde ju göra det till sin uppgift att försöka dokumentera om den används eller inte. Hålla utskik på den i en vecka eller så
2012-02-27, 22:58
Medlem
smides avatar
Finns lite att hämta angående hålet i fråga i den här tråden.

https://www.flashback.org/t1790376
2012-03-01, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Finns lite att hämta angående hålet i fråga i den här tråden.

https://www.flashback.org/t1790376

Jag hittade ingenting om den norrländska stugan i den tråden
2014-03-27, 20:20
Medlem
Bump.

Finns F&Fs gloryhole mellan Abisko och Björkliden kvar, om inte vad hände egentligen?
2023-08-06, 20:47
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Hej!

Jag gör just nu en resa. Mest för att besöka platser från barndomen. Men under min barndom så såg jag denna tv-serie och har till och från funderat på vart denna stuga finns. Någon som vet om den finns kvar? Eller vet hur länge och den stod?

/AG
2023-08-07, 01:26
Moderator
Fear2bes avatar
Gammal felplacerad tråd. Fortsätt i Urban exploration: (FB) Knullhusen mitt skogen Lås på. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in