Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Hanna bryr sig nog inte om journalister, eller Flashbackare heller för den delen. Det är fjortistjejerna hon i första hand velat nå fram till och försöka påverka. Inte så lätt förmodligen, men inte fel tänkt; bra försök tycker jag.
Liksom många andra är jag nyfiken och skulle vilja fråga henne en del (Jockiboi WTF???), och jag undrar hur hennes riktiga personlighet är. När jag läser de senaste inläggen på hennes nya blogg hajar jag till litet... dagens rubik: "21 years of bad fucks". Very HW indeed.
hur menar du; att hon med sin blogg lyckades få en massa 14-åriga tjejer att se upp till en idiot?
och nu när hon har 'avslöjat' att det skulle vara ett konstprojekt (my ass...) så har dessa 14-åringar fått sig en tankeställare som leder till att de blir bättre individer?
var finns den vetenskapliga forskningen som kan påvisa att så sker och att resultatet inte likaväl kan bli att 14-åringarna som genom hw fick en (idiot till) förebild nu känner sig svikna och istället letar vidare till nästa blogg-idiot?
återigen: VAR ÄR KONSTEN!?
och för att förtydliga: ATT FÖRARGA ÄR INGEN KONST.