2012-03-14, 00:57
Medlem
shitwreckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Du tror inte att Hanna fick den stämpeln hon fick för att hon betedde sig som en jävla korkad bimbo? Rodney däremot blev omtyckt för att han är så jävla skön som han är.

fast det där är en smaksak. och ja, de flesta tycker nog som du skrev. men bara för att det är så så tycker jag inte så.
Senast redigerad av shitwrecked 2012-03-14 kl. 00:59.
Citera
2012-03-14, 01:49
Medlem
Stäppiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dMenace
Räknas Hanna Widerstedt verkligen som en kändis?
Ja eftersom Aftonbladet och Expressen skriver om henne och hon får göra tv- och radiointervjuer och vara med i debattprogram på tv. Vad menar du är en kändis?
Citera
2012-03-14, 10:23
Medlem
Jonny.rs avatar
Tror Hannah Widerstedt är ganska nöjd med att hon skapat sig ett namn, på ont och gott. Kön på Stureplan har nog blivit kortare, drinkarna billigare samt inbjudningarna flera. Bingo och grabbarna står i kö. Hon är ett praktexempel på Svenska Blonda Bimbos myten. Snabbaste vägen till rampljuset kosta vad det kosta vill. Det konstiga är att hon inte är ensam, listan är lång före henne och den kommer bli längre i framtiden. (se bara hur många som skriver om det här)
Citera
2012-03-14, 11:24
Medlem
Jag såg direkt att hon bara skådespelare. Sen tycker jag hon är sjukt dålig på det och jag har hela tiden frågat mig Varför hon får så mycket uppmärksamhet när hon bara spelar? Men gemene man kanske inte ser detta, tråkigt.
Citera
2012-03-14, 15:10
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusDan
Jag såg direkt att hon bara skådespelare. Sen tycker jag hon är sjukt dålig på det och jag har hela tiden frågat mig Varför hon får så mycket uppmärksamhet när hon bara spelar? Men gemene man kanske inte ser detta, tråkigt.

Hon överdriver extremt mycket i sitt "skådespel" framför allt när hon gick ut och mötte gry.. Men det är ju det hon är ute efter - att provocera, och hon lyckas jävligt bra!
Citera
2012-03-14, 15:43
Medlem
krisus avatar
Och nu skall hon tydligen göra hårdporr

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14516915.ab

"okusåpaprofilerna Hannah Widerstedt och Joakim ”Jockiboi” Berg kan spela in en porrfilm.

– Vi har båda blivit kontaktade av ett bolag som är jätteintresserade, säger Hannah Widerstedt."
Citera
2012-03-14, 15:48
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisu

"okusåpaprofilerna Hannah Widerstedt och Joakim ”Jockiboi” Berg kan spela in en porrfilm.

– Vi har båda blivit kontaktade av ett bolag som är jätteintresserade, säger Hannah Widerstedt."

Det ger vissa flashbacks från några år tillbaka:

http://www.realtid.se/articlepages/2...tid815.dbp.asp
Citera
2012-03-14, 15:50
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisu

Det där tror jag på först när/om jag får se filmen. Båda har sagt att det är ett stort porrbolag som ska göra den men ingen av de vill säga vilket. Det luktar lögn.
Citera
2012-03-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svengp
Titta på hon som heter Lieselotte och bor på samma adress Teknikvägen 11. Hon har en salong som heter "SALONG WIDERSTEDT" Vilken är kopplingen dom emellan?

Efter lite undersökning, det du fått fram samt en läsares kommentar på hannas blogg som säger att hennes mamma föder upp hundar och har ett förnamn som börjar på L tyder på att detta är hennes mor:
http://www.bellichis.se/om%20mig.html

Jag gillar Hanna så vill helst inte vara med och sprida för mkt info men ändå

uppdat.
Kan detta vara hannas älskade cookie?
http://www.bellichis.se/cookie.htm
Hennes chokladpralin som hon själv sagt i ett youtubeklipp
Senast redigerad av Banox 2012-03-14 kl. 20:12.
Citera
2012-03-14, 20:28
Medlem
Razzuss avatar
Ingen som har slagits av hur sjukt ful och otränad kropp denna människa har? Bilden vid stången http://www.widerstedt.com/2012/03/sv...den-del-1.html
Låren är vidriga, som en gammal kärring. Har aldrig sett såna lår på någon i den åldern
Citera
2012-03-14, 21:17
Medlem
snyggturbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Nu ska jag inte leka hobbypsykolog men flera som följer BB och främst Hanna W uppger att hon visar tydliga symptom av borderline. Dessa som har "satt" diagnosen har själv varit i förhållande med tjejer som lider av borderline. Det är inte säkert att hon lider av borderline men hennes medverkan i BB tyder på att hon lider av en personlighetsstörning och av narcisstiska drag.

Diagnosen borderlina kan ställas genom denna mall.

1. Gör stora ansträngningar för att undvika verkliga eller inbillade separationer. Observera: Självmords- eller självstympande beteende som beskrivs under kriterium 5 räknas inte in här.
Inte vad jag vet.

2. Uppvisar ett mönster av instabila och intensiva relationer med andra människor som kännetecknas av extrem idealisering omväxlande med extrem nedvärdering.
Hon umgås bara med människor som tjänar 25 efter skatt enligt bloggen. Hon umgås bara med människor som når upp till hennes idealisering helt enkelt. (?)

3. Uppvisar identitetsstörning: påtaglig och varaktig instabilitet i självbild och identitetskänsla.
Hon uppfyller detta kriterium. I bloggen skriver hon om sina väskor som är värda 20 k, hur hon hatar fattiga människor, svenska killar och turkar. I BB erkänner hon att hon inte hatar fattiga människor, blir fingrad av svensksamige Joe i huset samt andra påståenden som uppvisar instabilitet i självbild och identitetskänsla. (Hon förväntade sig att alla i huset skulle känna till henne och veta om hennes blogg.

4. Visar impulsivitet i minst två olika avseenden som kan leda till allvarliga konsekvenser för personen själv (t ex slösaktighet, sexuell äventyrlighet, drogmissbruk, vårdslöshet i trafik, hetsätning). Observera: Självmords- eller självstympande beteende som beskrivs under kriterium 5 räknas inte in här.
Hon uppfyller detta kriterium av det jag sett i BB samt läst på hennes blogg. Sexuell äventyrlighet, påstådd slösaktighet samt alkohol är Hannas mest omtyckta aktiviteter.

5. Uppvisar upprepat självmordsbeteende med gester, hot eller självstympande handlingar.
Lite osäker här. Detta har hon inte visat i huset men man vet aldrig hur det går på utsidan. Läste på AB att hon brast ut i gråt pga folks kommentarer på hennes blogg och videopklipp. Hanna W äter sömntabletter för att kunna "varva" ner. Uppvisar stark ångest på slutet av dagen. Sen har hon ju tydligen varit ut och in på psyket och Maria Ungdom enligt inlägget där över. Maria Ungdom har hon bekräftat själv.

6. Affektiv instabilitet som kommer av en påtaglig benägenhet att reagera med förändring av sinnesstämningen (t ex intensiv, episodisk nedstämdhet, irritabilitet eller ångest som vanligtvis varar några timmar och endast i enstaka fall längre än några dagar).
Hon kan helt medvetet vara sig själv och bete sig normalt för att i nästa sekund sätta igång med trollspöt och börja trolla sönder alla andra deltagare. Hon spelar två olika roller, karaktärer och personligheter hur hon vill, när hon vill och var hon vill. Blir alltid sur när hon faller i en argumentation, anser alltid att hon är offret och att alla andra har fel. Tycker detta gäller på kriterium 3 också.

7. Kronisk tomhetskänsla.
Absolut. Ska alltid gå runt och fråga andra deltagare om deras åsikter vilket slutar i en argumentation där Hanna W börjar kalla andra deltagare för apa i en bur, psyko etc. Har fattat tycke för Annica i huset. Annica är en helt normal medelsvensson som bor i Östersund. Brunett, gillar smink och är spontan. Tjänar förvisso inga 25 efter skatt, är brunett och en vanlig medelsvensson. Trots det har dessa två klickat oerhört bra.

8. Uppvisar inadekvat, intensiv vrede eller svårighet att kontrollera ilska (t ex ofta förekommande temperamentsutbrott, konstant ilska, upprepade slagsmål).
Som sagt. Ger sig in i argumentationer och påstår att hon är offer HELA TIDEN. Börjar tjata och gråta om hon inte får som hon vill. (t.ex alkohol och cigaretter). Blir även väldigt arg om någon kritiserar hennes val av yrke (eskort). Vill inte bli kallad eskortHanna då hon är så mycket mer än det.

9. Har övergående, stressrelaterade paranoida tankegångar eller allvarliga dissociativa symptom
Hanna W i ett nötskal.

Som sagt. Vill inte leka hobbypsykolog eller något. Och denna diagnos kan vara helt fel åt helvete. Men hon uppfyller så många kriterier som det bara går när det kommer till psykisk ohälsa. Hon mår inte bra och smärtgränsen är inte nådd än. Hon förstår inte konsekvenserna av sitt beteende ännu vilket kommer drabba henne i framtiden. Jag tycker synd om tjejen och skulle jag vara hennes föräldrar skulle jag sätta henne i tvångsvård direkt för denna brud är inte frisk.

Varför tar inte hennes föräldrar ansvar?

Jag har träffat många med borderline. Nej det har hon förmodligen inte. Ser inte många likheter alls faktiskt.
Citera
2012-03-14, 23:28
Medlem
Lokents avatar
Enligt den "säkra" källan Jockiboi så luktar hon ju inte jätte gott mellan sina ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in