2012-02-26, 23:13
Medlem
Hej! Nu är det dags att skapa en tråd

Tråkigt är att det inte är något positivt i det här fallet

Jag har haft problem med ljumskarna en kortare tid, cirka ett år. Det hela börjar med att jag får muskelbristning i båda (den läker helt OK och jag kommer tillbaka i form). Dock är smärtan kvar under knäböj samt benpress. Jag tänkte "äh vafan, jag kör väl ljumskarna då. Grinar dom så ska dom fan tränas upp", sagt å gjort gick jag till en ljumskmaskin där det brändes som satan men på ett skönt sätt. Ljumskarna tränades mycket riktigt Efter det så körde jag utfall med hantlar, brändes inte så värst där och det kändes bra.

Tyvärr kan jag nu två dagar efteråt knappt gå, och nej detta är INGEN träningsvärk Å nej. Det är den högra ljumsken som är drabbad och jag tror att det är så illa att ljumsken är av. Kan knappt gå och vid minsta rörelse där jag ska lyfta benet så gör det Ruggigt ont, RUGGIGT! Så nu till min fråga:

Kan det vara så illa att ljumsken är av?? (Ja det har blviit lite färgat som det blir vid muskelbristningar)

Mvh

EDIT: Kan inte ens stå upp utan att man känner att smärtan finns där. Börjar jag gunga lite i sidled gör det riktigt ont med tanke på att man måste spänna ljumsken för att hålla balansen.
Senast redigerad av Margew 2012-02-26 kl. 23:19. Anledning: Upd.
Citera
2012-02-27, 16:08
Medlem
bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här