Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-26, 15:30
  #13
Medlem
Nej vi blir så less om vi får ett mess av en tjej
Skit i dom som kräver nåt jävla spel. Så tycker jag. Du gillar honom, visa det. Passar det inte då så ut igen. Det är vår
Citera
2012-02-27, 10:02
  #14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tack för alla tips. Jag ska skicka iväg ett mess idag så får jag se hur det går.

Nej det där spelet att vänta x antal dagar tycker jag bara är löjligt. Mitt problem är snarare att jag också analyserar och övertänker allt. Jag skickar iväg ett mess i mitt huvud och sen rullar en massa tankar och ideer igång om allt omkring. Som så många andra tjejer är jag är så himla känslig.

Jag skrev om det i "vi som är ensamma..." förut. Ser jag en kille på korgen, så vågar jag inte gå fram för jag tänker ut allt negativt som kan hända och vad som är fle på mig och till slut kommer jag fram till att det inte är någon ide att gå fram.

Nu pratade jag med en kompis igår och hon är lite lika och vi enades om en sådan självklar sak att det inte är hela världen om killen i fråga inte svarar. Det är bara att gå vidare och hitta ett nytt ragg.
Citera
2012-02-27, 12:31
  #15
Medlem
xcvtys avatar
Förstora inte upp det så mycket! Hör av dig, skriv något avslappnat.
Svarar han inte så är han inte intresserad.
Och om han svarar så tycker han nog det bara är positivt att du varit så framåt och hört av dig. Han kanske sitter och är lika nojig/orolig som du.

Blir de nej så är de ingen fara, det finns ju trots allt massa killar och fler nummer att få
Citera
2012-02-27, 18:42
  #16
Medlem
Haha nej så klart inte alla killar gillar när en tjej hör av sig.

Efter en tung utgång på lördag låg jag i soffan helt utslagen.
Plötsligt får sms: Hur mår du idag?
Jag fatta inte vem det vad först.
Men sen så ramla polletten in.
Det var ju hon bruden från igår som jag snackade med och försökte ta hem.
Fast hon inte ville och då kan man ju inte bara dra därifrån utan man säger men ok vi byter nr då, så går man iväg och glömmer henne.

Så om ni var fulla då kanske DU ska vänta tills han hör av sig.
Citera
2012-03-02, 12:45
  #17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyprus
Haha nej så klart inte alla killar gillar när en tjej hör av sig.

Efter en tung utgång på lördag låg jag i soffan helt utslagen.
Plötsligt får sms: Hur mår du idag?
Jag fatta inte vem det vad först.
Men sen så ramla polletten in.
Det var ju hon bruden från igår som jag snackade med och försökte ta hem.
Fast hon inte ville och då kan man ju inte bara dra därifrån utan man säger men ok vi byter nr då, så går man iväg och glömmer henne.

Så om ni var fulla då kanske DU ska vänta tills han hör av sig.

hur kunde hon skirva till dig då om ni inte bytte nummer? eller fattar jag helt galet nu?

Uppdates - Killen har svarat (dock på facebook). Nu är nästa steg en dejt. Men hur ska jag bjuda ut? Raka rör eller halv flörtigt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback