• 1
  • 2
2005-02-02, 23:58
Medlem
Juggalos avatar
Vem var denne man som nån gång i slutet på 80-talet gjorde på sig under ett skidlopp iförd svensk landslagsdress? Får alltid höra att det var Wassberg men stämmer detta verkligen?
Citera
2005-02-03, 00:11
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggalo
Vem var denne man som nån gång i slutet på 80-talet gjorde på sig under ett skidlopp iförd svensk landslagsdress? Får alltid höra att det var Wassberg men stämmer detta verkligen?

Gunde Svan
Citera
2005-02-03, 00:22
Medlem
Juggalos avatar
har inte för mig att det var den gode Svanen. Har du nån länk eller nåt att erbjuda?
Citera
2005-02-03, 01:50
Medlem
Jack Daws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggalo
har inte för mig att det var den gode Svanen. Har du nån länk eller nåt att erbjuda?

Nej tyvärr, jag satt och letade igenom mediaarkivet.se till ingen nytta.
Gunde är dock det namn som alltid har nämts i samband med den incident du pratar om.
Wassberg däremot har en stort skägg med snor-is i alltsomoftast =)
Citera
2005-02-03, 02:26
Medlem
Stämmer bra med Gunde. Han berättade det i Agneta Sjödin´s program, tror jag.
Efter målgång stannade han inte, utan skidade vidare till omklädningsrummet.

Det var även där han berättade om att han kommit fram till i vilken ordning han skulle torka sig med handduken efter en dusch, så att det tog så kort tid som möjligt.
Citera
2005-02-03, 14:18
Medlem
Konstigt, han som var så överlägsen jämnt borde ju ha hunnit ta ett break i loppet, lagt en kladdkaka i skogen helt enkelt.
Citera
2005-02-03, 14:21
Bannlyst
Haha turbon blev överhettad.
Citera
2005-02-03, 16:44
Medlem
Incidenten finns att läsa om i Gundes bok "Var går gränsen?"
Citera
2005-02-03, 16:47
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brädan
Incidenten finns att läsa om i Gundes bok "Var går gränsen?"
Och den gick inte vid att bajsa på sig offentligt för att få en lite bättre tid. Jag häpnar över vissa människors prioriteringar.
Citera
2005-02-03, 16:50
Medlem
Om jag minns rätt så fick han en lucka i och med bajsandet, då de som låg i rygg inte kunde uthärda stanken.
Citera
2005-02-03, 18:56
Medlem
nokys avatar
De visade ju bilder ur ett maraton där en kille i en klunga med andra löpare stoppade ner handen i byxorna vid asen och tydligen sket i sin hand, för att sedan dra upp handen och slänga skiten i diket.
Citera
2005-02-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noky
De visade ju bilder ur ett maraton där en kille i en klunga med andra löpare stoppade ner handen i byxorna vid asen och tydligen sket i sin hand, för att sedan dra upp handen och slänga skiten i diket.
Haha! fy fan vad bra gjort!!
Men ärligt talat alltså, det finns fan inte mycket som är värre än att försöka springa eller prestera sportsligt överhuvudtaget, och vara jävligt skitnödig, utan möjlighet att ta en paus. All heder till kreativa problemlösare!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in