2012-02-26, 12:33
Medlem
standardsvars avatar
Behöver något för att dämpa min ångest, samt förbättra sömnen. Samtidigt som jag inte vill lägga ut en förmögenhet eller riskera att åka dit på ett pissprov allt för enkelt.

Valium går (har åtminstone gått) att få tag på för relativt bra pris. Xanor är dyrare men kortare spårtid.

Ja jag behöver tips på billiga benzo med kort spårtid helt enkelt.

mvh
Senast redigerad av standardsvar 2012-02-26 kl. 12:42.
Citera
2012-02-26, 12:51
Medlem
Xalterads avatar
Ikto är svårare att hitta på urinprov(stickor) än andra bensos så den skulle jag satsa på om det är UP du är orolig för, jag kan t.ex. äta en 2mg ikto och pissa negativt dagen efter.

Annars finns en favorit Bentazepam med 2timmar halveringstid...
Citera
2012-02-26, 12:52
Medlem
Stormorfars avatar
Ikto ska enligt vissa användare ha kort spårtid trots den långa halveringstiden. Annars är ju xanor bäst i det syftet. Stilnoct o imovane syns inte på pissprov men det är ju mer för sömn även om det är ångestdämpande.

Det du söker är troligtvis etizolam, kolla stora tråden. Laglig benzo som liknar stesolid och xanor med 6h halveringstid, syns inte på piss. Kalas!
Citera
2012-02-26, 15:59
Medlem
Halcion ät ett riktigt ninja-preparat, dock inte helt lätt att hitta.
Citera
2012-02-26, 16:02
Medlem
Jehova.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Ikto ska enligt vissa användare ha kort spårtid trots den långa halveringstiden.

I är en s.k lågdos-besodiazepin och sådan är svårare att detektera. Det är alltså bara 1/10 så många benso-molekyler i en 1 mg. Ikto, jämfört med en Stes. 10.
Citera
2012-02-26, 16:34
Medlem
SMD FBs avatar
Alla stickor är inte konstruerade exakt lika dant vilket gör att iktorivil kommer lite emellan. Vissa stickor kan påvisa metaboliter av iktorivil väldigt bra, andra inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in