Behöver något för att dämpa min ångest, samt förbättra sömnen. Samtidigt som jag inte vill lägga ut en förmögenhet eller riskera att åka dit på ett pissprov allt för enkelt.
Valium går (har åtminstone gått) att få tag på för relativt bra pris. Xanor är dyrare men kortare spårtid.
Ja jag behöver tips på billiga benzo med kort spårtid helt enkelt.
mvh
Senast redigerad av standardsvar 2012-02-26 kl. 12:42.
Ikto är svårare att hitta på urinprov(stickor) än andra bensos så den skulle jag satsa på om det är UP du är orolig för, jag kan t.ex. äta en 2mg ikto och pissa negativt dagen efter.
Annars finns en favorit Bentazepam med 2timmar halveringstid...
Ikto ska enligt vissa användare ha kort spårtid trots den långa halveringstiden. Annars är ju xanor bäst i det syftet. Stilnoct o imovane syns inte på pissprov men det är ju mer för sömn även om det är ångestdämpande.
Det du söker är troligtvis etizolam, kolla stora tråden. Laglig benzo som liknar stesolid och xanor med 6h halveringstid, syns inte på piss. Kalas!
Ikto ska enligt vissa användare ha kort spårtid trots den långa halveringstiden.
I är en s.k lågdos-besodiazepin och sådan är svårare att detektera. Det är alltså bara 1/10 så många benso-molekyler i en 1 mg. Ikto, jämfört med en Stes. 10.
Alla stickor är inte konstruerade exakt lika dant vilket gör att iktorivil kommer lite emellan. Vissa stickor kan påvisa metaboliter av iktorivil väldigt bra, andra inte alls.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!