Jag har en laptop som jag tror Windows Vista Home Premium skulle passa, va tycker ni. Är Windows Vista Home Premium värt och ha på en laptop,kan det bli problem??
Har för mig att vista slukar hela 2 Gigabyte ram själv, så satsa på Windows 7 eller Windows xp
Om du inte har en kopia för vista och är rädd för farbror blå dvs.
Mja, då har du fått ditt svar. Men även om Windows XP upphör med sina tjänster inom kort så kanske detta operativsystem skulle passa in istället. Tips: Kör annars en nLite-installation och där begränsar bort massa onödigt.
Eller så lägger du ner lite spec på denna dator så blir det kanske lättare för vidare instruktion eller tips.
Mja, då har du fått ditt svar. Men även om Windows XP upphör med sina tjänster inom kort så kanske detta operativsystem skulle passa in istället. Tips: Kör annars en nLite-installation och där begränsar bort massa onödigt.
Eller så lägger du ner lite spec på denna dator så blir det kanske lättare för vidare instruktion eller tips.
Får man fråga varför du vill slänga in Vista? Vad har du för OS nu? Är det en gammal burk så kan ju datorn gå mycket segare om du slänger in ett nyare OS och om du råkar ha XP nu så finns det väl inte så mycket som skulle förbättras med vista som OS.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!