2012-02-25, 21:13
Bannlyst
Jo jag måste fan fråga.. när jag sitter och käkar mackor eller nåt, så kan jag samtidigt sätta på nåt matprogram på youtube för då känns det godare när jag äter..

och ibland kan jag kolla på denna videon:
http://www.youtube.com/watch?v=a6yFEhNjME4

Så jag tycker det ser gott ut, och jag äter samtidigt som jag kollar så känns det underbart gott

Nån som känner igen sig eller är jag störd?
Citera
2012-02-25, 21:15
Medlem
haha sjukt, så har jag gjort sedan jag var liten. På något sätt känns det mkt godare, speciellt när de beskriver maten, rekomenderas är engelska masterchef
Citera
2012-02-25, 21:16
Medlem
Bylines avatar
Nejdå, det är helt normalt.
När jag bantar, så läser jag kokböcker samtidigt som jag häller i mig mina pulverdrinkar för då smakar de godare.
Citera
2012-02-25, 21:16
Medlem
oh blev dubbelpost där men de e sjukt nice
Citera
2012-02-25, 21:25
Medlem
Blacknesss avatar
Jafan, det är det bästa att äta till ett matprogram.
Men att du gillar att kolla på en styckad gädda är rätt så bisarrt, håll det för dig själv.
Citera
2012-02-25, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blackness
Jafan, det är det bästa att äta till ett matprogram.
Men att du gillar att kolla på en styckad gädda är rätt så bisarrt, håll det för dig själv.

Ja, kanske de.. men det bästa delen är när han visar upp huvudet.. mums
Citera
2012-02-25, 21:39
Medlem
MICR0SOFTs avatar
Det måste jag testa
Citera
2012-02-25, 21:44
Medlem
Kashis avatar
Smart om de funkar, själv ogillar jag att prata om annan mat när man äter en viss rätt men är det liknande rätter på tvn kan de ju funka. Typ om man äter macka med gurka på så gör dom iordning en redig sub med sallad o grejer.
Brukade själv läsa glassbilens blad när jag åt cornflakes till frukost som liten, förhöjde definitivt upplevelsen att tänka på glass till sockriga flakes me mjölk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in