2012-08-08, 15:56
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Tror faktiskt att han inser sig besegrad och inte vågar komma in och posta här mer.

Tror inte heller Vimmerbys korvkiosker och Pizzerior får se så många fler personer med JACKOR denna sommar heller!

Men finns kanske nån möjlighet att en bil FOTTAS vilket kan vara nog så otäckt.

Det är nog en alldeles för liten del av Bullerbyns befolkning som läser här så han kan säkert ha en fortsatt fin lokal karriär på att råna småpojkar på deras bankomatkort. Är dessutom rätt säker på att varken HA el Bandidos skulle göra sig besväret att tala honom till rätta även om det kom fram att han försöker rida på deras namn. Småskit kommer alltid att vara småskit
2012-08-08, 16:02
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Där räddade Pussy storgangstern
Berätta lite om MMA-karriären,var det gymmet varje dag eller?

haha han har skrytit massa om MMA men hallå då borde man ju inte åka på däng av alla eller?
bara pinsamt säga man är tung och är XXL men blir säkerligen påhoppad av småbarn!
Han är ingenting och kommer aldrig bli nånting heller såvida han inte lägger ner sitt trams om gangbang
Om han tycker sig vara "kriminell" pga det som står i tidningarna om hot i rättegångar så är han inte stor i mina ögon bara jävligt patetisk och groteskt pinsam
2012-08-08, 16:06
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Hela tråden. Jag har läst hela tråden.

Välkommen! Jag började på samma vis, helt omöjligt att sluta.

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Hur kan man ta del av hans MMA-karriär? Finns det några resultat någonstans?

Den aktuella karriären sträcker sig gissningsvis inte längre än hit:
https://cdn.anonfiles.com/1343869020294.jpg
http://i.imgur.com/pRyjHh.jpg

En sak (av många) jag tänkte på när jag läste domen med Irfan - även här pladdrades det hejvilt, var han fortfarande förvirrad från basebolsmassagen?

Denne Michael Peteh verkar för övrigt vara en riktig stjärna - precis personen jag skulle vilja ha med mig ut i strid, exemplarisk Gangland-värvning. Efter att ha huggit sönder sin kniv blir han nitad av dörren i samband med att den öppnas. Han ramlar därefter nedför trappan, kravlar ut från trappuppgången för att sedermera sparkas rakt i ansiktet när han knackar på portdörren för att få tillbaka sin hund från personer han ett par minuter innan skulle dräpa och våldta. "Han har fortfarande ont i näsan och den är sned". Papphammar ger sig in i gangstersvängen.

EDIT: pussy123 - träffade du någonsin ovanstående hjälte? (Peteh) Berätta genast, tack.
Senast redigerad av MontagueHWithnail 2012-08-08 kl. 16:08.
2012-08-08, 16:09
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
haha han har skrytit massa om MMA men hallå då borde man ju inte åka på däng av alla eller?
bara pinsamt säga man är tung och är XXL men blir säkerligen påhoppad av småbarn!
Han är ingenting och kommer aldrig bli nånting heller såvida han inte lägger ner sitt trams om gangbang
Om han tycker sig vara "kriminell" pga det som står i tidningarna om hot i rättegångar så är han inte stor i mina ögon bara jävligt patetisk och groteskt pinsam

Det enda påtagliga "beviset" på hans MMA kunskaper kom väl fram tidigare i tråden då han hade använt det välkända MMA-greppet "Lyft upp någon och spring" i samband med hjältedådet då han blev knivhuggen. Förresten pussy... Kan du sprida lite mer, opartiskt, ljus över den händelsen nu?
2012-08-08, 16:11
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Det enda påtagliga "beviset" på hans MMA kunskaper kom väl fram tidigare i tråden då han hade använt det välkända MMA-greppet "Lyft upp någon och spring" i samband med hjältedådet då han blev knivhuggen. Förresten pussy... Kan du sprida lite mer, opartiskt, ljus över den händelsen nu?

Det var ju inte mig det handlade om så kan tyvärr inte yttra mig om det
2012-08-08, 16:15
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Det var ju inte mig det handlade om så kan tyvärr inte yttra mig om det

Nej det vet jag men jag tänkte om du kanske hört något ifrån den andra sidan ändå. Stan är ju inte så stor
2012-08-08, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail

En sak (av många) jag tänkte på när jag läste domen med Irfan - även här pladdrades det hejvilt, var han fortfarande förvirrad från basebolsmassagen?

Denne Michael Peteh verkar för övrigt vara en riktig stjärna - precis personen jag skulle vilja ha med mig ut i strid, exemplarisk Gangland-värvning. Efter att ha huggit sönder sin kniv blir han nitad av dörren i samband med att den öppnas. Han ramlar därefter nedför trappan, kravlar ut från trappuppgången för att sedermera sparkas rakt i ansiktet när han knackar på portdörren för att få tillbaka sin hund från personer han ett par minuter innan skulle dräpa och våldta. "Han har fortfarande ont i näsan och den är sned". Papphammar ger sig in i gangstersvängen.

EDIT: pussy123 - träffade du någonsin ovanstående hjälte? (Peteh) Berätta genast, tack.
De här människorna skulle bli mosade av 13-14-åringar i från lite större städer.De skulle va totalt chanslösa!Så jävla komiskt att man kan ha såna här gangsterdrömmar i deras åldrar!
Senast redigerad av klimvoro 2012-08-08 kl. 16:26. Anledning: TYPO
2012-08-08, 16:19
Medlem
systemcepes avatar
Citat:

Hahahahaha, åh fy fan vad roligt det där lät. Nu orkade jag inte läsa alla papprena, men är det där alltså en korrekt återgivning av det som står i papprena? Jösses, Papphammar är verkligen rätta öknamnet för honom.

Hela händelsen var för övrigt väldigt komisk. Vad skulle Raffa med vänner dit och göra när de ändå visste att de var så uträknade att inte ens med sina leksaksvapen kunde de undvika smisk!?
2012-08-08, 16:21
Medlem
pussy123s avatar
Citat:

Michael Peteh har jag träffat många gånger i mitt liv då han är min kusin! Vilket jag skäms över men nu vet ni det också.. Båda är verkligen 2 stjärnor
2012-08-08, 16:22
Bannlyst
Påminner inte C25 eller va fan han heter om Läderlasse.

Liten, undernärd ,datanörd med storslagna gangsterdrömmar?
2012-08-08, 16:23
Medlem
Citat:
Det
Pussy, kan du inte berätta lite om den där arvika-generalen David Lantz.
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Det finns en som heter David Lantz. Han skickar tydligen bilder på sin spensliga kropp där han försöker flexa som han lägger upp i upptagna damers facebookwall.

Där skriver han att glöm inte bort de fina stunder vi hade
E han en stalker?
Han flashar inte med sin tröja på facebook http://www.facebook.com/david.lantz.735
Senast redigerad av Konung-Tengil 2012-08-08 kl. 16:25.
2012-08-08, 16:30
Medlem
Skinrippers avatar
Någon som hört nåt om GL accepterat inbjudan från Peking (Norrköping) att komma upp på bulle o saftkalas. Dessa hårdingar borde lätt kunna åka upp en 5-6 bilar och försvara sin heder som blivit utmanad på nordens största forum.

Klart att Raffe måste samla ihop rådet för ett samtal ang detta och det kan ju ta sin tid att skruva ihop alla personligheter i hjärnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in