2012-08-08, 10:40
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Undrar vad soc-normen ligger på i Vimmerby Kan ingen lista vad medlemarna gjort sig skyldiga till.Som jag förstått så är det väl ingen som nånsin fått en dom på mer än 2 år?Alla kan väl inte gjort sig skyldiga till mord?Det är väl detta som är kriteriet för att få gå med i klubben

Just nu ser det ju ut som en ödla har fått sätta livet till.
OnT: Men jag tror dom reviderat sina bestämmelser så att man behöver inte längre ha begått mord, det höll väl inte med Raffas story att han "mördat" 2 personer.

Sen som du säger så tror jag fan inte ens Raffa gjort 2 år så allt verkar vara som vanligt dvs bara bullshit, den enda som gjort tid verkar va Rapo på Karsudden, någon sa han varit "sjuk" i 10 år men det enda han dödat är väl tron på mänskligheten precis som Rafal.
2012-08-08, 10:47
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Som jag förstått så är det väl ingen som nånsin fått en dom på mer än 2 år?Alla kan väl inte gjort sig skyldiga till mord?

Raffa själv är dömd för en rad grova våldsbrott. Källa:
http://c23.nu/2012/07/15/intervjuer-med-gangland/

Citat:
Ursprungligen postat av C23.nu
Dömda straff:
3grova misshandlar,
mord,
utpressning,
4misshandlar,
rån,
rånförsök,
förberedelse till grov misshandel,
vapenbrott,
grovt vapenbrott,
doping brott,
grov rattfylla

Dessa påståenden får även stöd i Raffas senaste dom. Där framgår:

"Rafal Badiei förekommer tidigare i belastningsregistret under åtta avsnitt avseende bl a våldsbrottslighet, olaga hot, narkotikabrott, dopningsbrott och vapenbrott. Han dömdes den 28 januari 2010 för bl a olaga hot, falskt larm, övergrepp i rättssak, försök till rån, dopningsbrott och vapenbrott till fängelse ett år och tre månader. Prövotiden efter villkorlig frigivning gick ut den 20 oktober 2011."

Mord och dylikt summeras naturligtvis här upp under "bl a".

Jag bönar och ber - kan inte någon försöka få tag på domen från 28 januari 2010? Vet någon vilken tingsrätt det var? Jag kommer inte få själsfrid förrän jag vet vilken bedrift han lyckades med för att dömas för "falskt larm".

"Falskt larm är ett brott enligt svensk lag som den gör sig skyldig till som genom oriktig uppgift att det föreligger fara för en eller flera människors liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av egendom föranleder onödig säkerhetsåtgärd."

Kan han av ren vana/reflex råkat gola ner någon för händelser som inte ens skett?
2012-08-08, 10:47
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
OnT: Men jag tror dom reviderat sina bestämmelser så att man behöver inte längre ha begått mord, det höll väl inte med Raffas story att han "mördat" 2 personer.

Sen som du säger så tror jag fan inte ens Raffa gjort 2 år så allt verkar vara som vanligt dvs bara bullshit, den enda som gjort tid verkar va Rapo på Karsudden, någon sa han varit "sjuk" i 10 år men det enda han dödat är väl tron på mänskligheten precis som Rafal.

Rapo börja verkligen bli min nya "favorit" och han har ju också konto här. Vore kul att höra hans sida av det här

Som jag sa så verkar han ha ett konto på facebook för varje gäng han fjäskar med och som inbiten gnagare så noterar jag att han t o m har ett AIK-konto och ett jyrgårdskonto. Firman eller dfg? vilket dilemma
2012-08-08, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Rapo börja verkligen bli min nya "favorit" och han har ju också konto här. Vore kul att höra hans sida av det här

Som jag sa så verkar han ha ett konto på facebook för varje gäng han fjäskar med och som inbiten gnagare så noterar jag att han t o m har ett AIK-konto och ett jyrgårdskonto. Firman eller dfg? vilket dilemma
Bajen var det jag såg på Facebook!Stockholms-alliansen
2012-08-08, 10:54
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:

Haha ja jag tycker hans diagnos blir klarare och klarare för varje inlägg, undra hur länge han sitter på Karsudden?

Har dom tillgång till internet på Karsudden, jag antar det för det är väl "vård" där. Vi får hoppas han loggar in och ger oss ett klargörande vad gäller alla dessa klubbmedlemskap nu när han är fullvärdig Gangland.

Jag reagerade lite över där Raffa hade skrivit "Tack för allt du gjort för klubben" typ; va fan har han gjort för Gangland på Karsudden, snott en medpatients Gulfisk eller?
2012-08-08, 10:59
Medlem
renkaoss avatar
Citat:

Kanske finns en chans att ödlan lever ännu, för jag tror den ska användas i koppel vid
nästa indrivning. Tänk själv vilken skräck det måste vara att se Anders försöka hålla
denna best i styr .

Ont: Nej lämna tillbaks ödlestackaren till den tjejen född 94 som saknar den, vad fan pysslar ni med?
2012-08-08, 10:59
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Jag reagerade lite över där Raffa hade skrivit "Tack för allt du gjort för klubben" typ; va fan har han gjort för Gangland på Karsudden, snott en medpatients Gulfisk eller?

Ja det kan man ju undra...

ONT: Så förhörde jag mig lite om raffas bakgrund igår och det kan möjligen vara så att hans förflutna i Gbg också är påhitt. Halmstad skulle vara tidigare ort
2012-08-08, 11:03
Medlem
MontagueHWithnails avatar
Citat:
ONT: Så förhörde jag mig lite om raffas bakgrund igår och det kan möjligen vara så att hans förflutna i Gbg också är påhitt. Halmstad skulle vara tidigare ort

Det låter då inte helt omöjligt:
http://badoo.com/sv/0155433939/

"Vill träffa en kille, 18-33"
2012-08-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ja det kan man ju undra...

Stämmer ganska så bra tror jag.

Rafal Badiei
Halmstad, Hallands län
Brunnsåkersskolan, Halmstad
Skoltiden 2005 - 2008

http://www.stayfriends.se/Personer/H...diei-P-HLQQZ-P
2012-08-08, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MontagueHWithnail
Raffa själv är dömd för en rad grova våldsbrott. Källa:
http://c23.nu/2012/07/15/intervjuer-med-gangland/

Dessa påståenden får även stöd i Raffas senaste dom. Där framgår:

"Rafal Badiei förekommer tidigare i belastningsregistret under åtta avsnitt avseende bl a våldsbrottslighet, olaga hot, narkotikabrott, dopningsbrott och vapenbrott. Han dömdes den 28 januari 2010 för bl a olaga hot, falskt larm, övergrepp i rättssak, försök till rån, dopningsbrott och vapenbrott till fängelse ett år och tre månader. Prövotiden efter villkorlig frigivning gick ut den 20 oktober 2011."

Mord och dylikt summeras naturligtvis här upp under "bl a".

Jag bönar och ber - kan inte någon försöka få tag på domen från 28 januari 2010? Vet någon vilken tingsrätt det var? Jag kommer inte få själsfrid förrän jag vet vilken bedrift han lyckades med för att dömas för "falskt larm".

"Falskt larm är ett brott enligt svensk lag som den gör sig skyldig till som genom oriktig uppgift att det föreligger fara för en eller flera människors liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av egendom föranleder onödig säkerhetsåtgärd."

Kan han av ren vana/reflex råkat gola ner någon för händelser som inte ens skett?
Komedi att de inte talar om hur många år/mån straffet var på!Man brukar ju få reda på hur mycket man får!Det är sällan man bara blir dömd till"fängelse"!
2012-08-08, 11:57
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerOchLyssnar
Stämmer ganska så bra tror jag.

Rafal Badiei
Halmstad, Hallands län
Brunnsåkersskolan, Halmstad
Skoltiden 2005 - 2008

http://www.stayfriends.se/Personer/H...diei-P-HLQQZ-P

Ja där ser man.

Nu tycker jag det är dags att lille raffis återvänder till tråden och reder ut ett och annat. Som det är just nu så står en hel del oemotsagt:

Raffis -
Är golare
Har liten kuk
Är kvinnoskändare
Har soc som enda inkomstkälla
Tar stryk av alla, även tjejer
Har fejkat sin bakgrund
med mera, med mera
2012-08-08, 13:11
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ja där ser man.

Nu tycker jag det är dags att lille raffis återvänder till tråden och reder ut ett och annat. Som det är just nu så står en hel del oemotsagt:

Raffis -
Är golare
Har liten kuk
Är kvinnoskändare
Har soc som enda inkomstkälla
Tar stryk av alla, även tjejer
Har fejkat sin bakgrund
med mera, med mera

Frågan är om han inte skäms så jävla mycket att det till och med är pinsamt för denna IQ befriade mytoman.
Jag är till 100% säker att han sitter här och läser via ett av alla fulkonto, att Ante fått tagit ett SMS lån för att öppna upp lite nya konto.
Enda gångerna det varit dött här innan är ju när han suttit häktad för något über brott typ; tagit ett hammarslag i huvudet och liknande.

Såg att Se & Hör ( SerOchLyssnar ) la ut länk från Halmstad skolan...Hittade ett från Vimseby.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in