2012-08-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Han har väl blivit sänkt av mindre ....
om PH inte har vuxit till sig sen jag flyttade från stan (vilket är fullt möjligt eftersom att det är mer än 10 år sen) så har han fått spö av en mindre kille. Å andra sidan spelar ju inte storlek så jättestor roll när det gäller en stor slagpåse av kött, vilket raffa verkar vara.
2012-08-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy123
Andreas men de visste ni ju redan, men den stackaren har inte gjort något..
så ni vet.
Andreas Hallberg 072-743 78 12
Bondebygatan 32A

Den andreas antar jag?
2012-08-06, 19:42
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Ser jag i syne eller försöker han tulla på hennes mjölkpåse?

Det gör han säkert. Han tycker nog han har rätt till det nu när han ska beskydda stackaren...
2012-08-06, 20:09
Medlem
Bor raffa kvar här: Gästgivaregatan 6 B?
2012-08-06, 20:11
Medlem
pussy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvhamne
Bor raffa kvar här: Gästgivaregatan 6 B?

Ajjemen
2012-08-06, 20:22
Medlem
Är det här den där "Rille" ?
Rikard Johansson 070-360 76 45 Lindgränden 1
2012-08-06, 20:35
Medlem
Chubbs avatar
Haha hemsidan är jag verkligen impad av, hur många felstavningar kan man göra? ( See our galler whit pictures from diffrent contrys and places !! ) (Dock finns vi ävan i England, Ryssland och Tjekien ) ( GAGLAND SWEDEN styrs av Svenskar i Sverige logiskt sett och har egna mandat att tillsätta poster och föra sin sak ) HAHAHAHA HAHAHAHAH hAHAHAHAHAH.......
2012-08-06, 20:42
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Bara så att ingen missade det hela visade tidigare inlägg i tråden att tönten från C23 (Jonte, eller vad fan han nu hette) också är ägaren av Gaylands egen hemsida. Vad konstigt. undrar vad det kan betyda, då guleböjfittan tidigare hävdade att han var helt opartisk.

Jonte Bög är Gayland Norges president och enda medlem, som jag tidigare hävdade och alla dessa hemsidor och lögner var menade till att skaffa dem medlemmar så att de kunde leka gangbangers som de häftiga killarna som de hade sett på Ganglanddokumentärerna.

C23, din golbögälskare, kan du förklara dig, eller väljer du att bara ta ned alla hemsidor och hoppas på att folk glömmer er och detta fiasko?

http://whois.domaintools.com/ganglandworld.com

Screenshot innan nån hinner ändra på det: https://cdn.anonfiles.com/1344278722760.jpg
Senast redigerad av fuckerofmothers 2012-08-06 kl. 20:48.
2012-08-06, 20:46
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
Bara så att ingen missade det hela visade tidigare inlägg i tråden att tönten från C23 (Jonte, eller vad fan han nu hette) också är ägaren av Gaylands egen hemsida. Vad konstigt. undrar vad det kan betyda, då guleböjfittan tidigare hävdade att han var helt opartisk.

Jonte Bög är Gayland Norges president och enda medlem, som jag tidigare hävdade och alla dessa hemsidor och lögner var menade till att skaffa dem medlemmar så att de kunde leka gangbangers som de häftiga killarna som de hade sett på Ganglanddokumentärerna.

C23, din golbögälskare, kan du förklara dig, eller väljer du att bara ta ned alla hemsidor och hoppas på att folk glömmer er och detta fiasko?

Jo men bara det att en 40 åring skriver och hypar kriminella säger väl rätt mycket om mognads nivån på tallefjanten.

Raffa är för övrigt vad man kallar pruttegutt i Norge
2012-08-06, 21:22
Medlem
Chubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterasMonsters
Vem fan är gamm-gubben till vänster?

http://desmond.imageshack.us/Himg816...pg&res=landing

Är det Vargas the Magnificent? Eller är det Michael Peteh? Nån som vet?
Nån som kan PMa en copy av ambulansbilden där Rafsa blöder,snorar å tutar;"Det var Irfan, det var Irfan som gjorde det"! Har slarvat bort min å vill gärna ha den tillbaka i hall of fail & shame.

Peteh är det inte, vill också veta vem detta är. Tycker jag känner igen han men men......
2012-08-06, 21:28
Medlem
renkaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chubb
Peteh är det inte, vill också veta vem detta är. Tycker jag känner igen han men men......

Han heter Andreas Hallgr*n och är generalen...
2012-08-06, 21:40
Bannlyst
Enligt pussy123 är han inte med i gayland, bara groupie till raffsett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in