2012-03-23, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Ja men det är ju allmäst känt att TjockRaffa ha en ganska livlig fantasi och att tjejen börjar tycka det är lite pinsamt. TjockRaffa diktade ju upp en hjältehistoria där han jagade bort en 130kgs mördare beväpnad med inte bara en utan två knivar. Enligt egen utsago räddade han livet på en en oskyldig kvinna och inte minst hennes lilla barn.

Han avslutar sin otroliga story med hur han nästan utblödd och i chock lämnar en sista melodramatiskt t hälsning till sina ganglandpolare innan han nästan dör. Livlig fantasi som sagt. Som taget ur en film.

Att NOVA-gruppen har span på honom och att det krävdes 6 poliser för att arrestera honom hör till hans andra herkulesbedrifter som kanske inte heeeeeelt stämmer överens med sanningen.

Sanningen är väl att TjockRaffa är som många andra nyinflyttade osäkra kids. Måste hitta på lite stories för att få uppmärksamhet och bli accepterad av de mycket yngre kidsen i lilla Vimmerby.

Sanningen är väl att det var ett vanligt svartsjukdedrama som spårade lite.
Vi kan dock inte komma ifrån fakta att han gick emellan och räddade henne. Enligt den andra tråden så var det ju hon som provocerade fram allting och är det så blir jag illamående. Men Raffa skulle säkert gå emellan något random bråk också, bara för att få slåss lite, men nu får ju gangland framstå som vita riddare. Jag ger inte mycket för kriminella, varken gangland, yaccuzi, regeringen, mongols eller syndicate legion, men det ger lite nöje att få läsa om det på flashback.
2012-03-23, 07:01
Medlem
Spencer2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Vi kan dock inte komma ifrån fakta att han gick emellan och räddade henne. Enligt den andra tråden så var det ju hon som provocerade fram allting och är det så blir jag illamående. Men Raffa skulle säkert gå emellan något random bråk också, bara för att få slåss lite, men nu får ju gangland framstå som vita riddare. Jag ger inte mycket för kriminella, varken gangland, yaccuzi, regeringen, mongols eller syndicate legion, men det ger lite nöje att få läsa om det på flashback.

Jo bruden lär väl inte vara nån höjdare med tanke på hennes umgänge.
Tycker synd om alla barn som växer upp med föräldrar som hänger med knarkare och kriminella.

Om man nu ska tro på stolpskottet och Gaylands flashback ansvarige betathome så har ju Presidenten i det häftiga och extremt grymma Gayland suttit på rättspsyk för 2 mord.

Vilken normal kvinna vill ha såna människor kring sina barn? Och även om det är lögn, så vem vill ha människor som ljuger om en sån sak kring sina barn?
2012-03-23, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spencer2000
Jo bruden lär väl inte vara nån höjdare med tanke på hennes umgänge.
Tycker synd om alla barn som växer upp med föräldrar som hänger med knarkare och kriminella.

Om man nu ska tro på stolpskottet och Gaylands flashback ansvarige betathome så har ju Presidenten i det häftiga och extremt grymma Gayland suttit på rättspsyk för 2 mord.

Vilken normal kvinna vill ha såna människor kring sina barn? Och även om det är lögn, så vem vill ha människor som ljuger om en sån sak kring sina barn?
Jag förstår inte varför detta gäng varit så noga med att skriva att denna tjejen har gangland som försvarare, dom har ju alla kvinnor under sina vingar. Nu har hon det tydligen inte det längre efter rättegången. Hur går det om någon skulle vara på henne nu? Är det bara vissa kvinnor som är noga att skydda? Skulle dom se på om hon fick stryk? Jag tycker talesmannen för Gangland skulle komma in igen och reda ut några frågetecken.

Edit: Kan talesmannen förklara lite mer angående att alla medlemmar måste preppa? Vad händer om någon inte tar? Blir man han utslängd då?

Samtidigt håller jag kvar vid det jag sa tidigare - bra att någon som har insyn i gänget kommer in på flashback och förklarar vad gänget står för. Det ser jag aldrig i trådar om HA eller Cosa Nostra (även om jag vet att HA är en mc klubb i grunden). Bryr dom sig inte om sina polare eller varför är dom inte på flashan och förklarar?
Senast redigerad av stros 2012-03-23 kl. 07:13.
2012-03-25, 03:00
Medlem
DeathToYourReligions avatar
Jag tror att den stora frågan som vi måste bena ut först är: vad i hela helvetet är syftet med deras lilla förening?

De ägnar sig inte åt droger enligt egen utsago, förutom anabola som man måste knapra för att få vara med och leka. Så vad fan pysslar de med? Dricker öl och leker detektiver? Skriver arga saker om poliser på Facebook?

Vad är syftet??
2012-03-26, 13:46
Medlem
Spencer2000s avatar
http://www.nyheterna.net/nyheter/Hul...-raettegaangen

Lite kul att det står att mega hjälten och supermannen Raffa låste in sig på muggen!

Hahaha.. var det inte han som va så tuff och likt Fantomen hade 10 tigrars styrka?

Ser iof inget fel i det själv hade jag nog stängt in mig med, men jag hade å andra sidan inte lagt fram något annat på flashback..

Sen står det ju med att han skäller ut försvarsadvokaten för att han försöker förringa brottet..
Detta gör mig väldigt frågande, borde inte han slängas ut ur Gayland?

Dom gillar ju inte golare, och rent personligen tycker jag att det rimmar illa att sitta som målsägare i rätten och berätta om händelsen.

Rent krasst så borde han väl ha tigit sig igenom alla förhör och sagt i rätten att han inget vet och om han vill ha hämnd så får han väl fixa det själv utan statlig hjälp.

Jag vet inte kanske är fel ute? Snälla betathome kan du inte komma in och berätta hur det ligger till?
2012-03-26, 15:48
Medlem
Trodde det va ännu en parodi tråd typ miri clan vs hells angels men det finns alltså snorungar som tryckt och går runt med dessa tröjjor i metropolen vimmerby?
2012-03-29, 18:03
Medlem
Något nytt om Gangbangerland? Hur gick rättegången? Kan vi frukta ett framtida gängkrig i Vimmerby?

Hade varit jävligt intressant att se Ross Kemp on gangs in Vimmerby. Verkligen komma under huden på Raffa och resten av soldaterna.
2012-03-29, 22:40
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damokan
Varför har ingen av er kommit på ett smeknamn åt dessa?

Hos Syndicate legion fick vi höra massa kul, kryckan, piraten, kapten krok, enbent osv.

Fan ska vi kalla dessa...?

ed

Vår hjälte Raffa har ju skaffat sig ett smeknamn. Han kallas numera "hälen" av snuten. I andra kretsar kallas han "golbögen".
2012-03-31, 19:45
Medlem
Spencer2000s avatar
Hörde ett rykte om att Raffa gillade bisarra sexlekar och tänkte döpa om det till Gaggland!

Nån som kan bekräfta?
2012-03-31, 21:33
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Hörde ett rykte om att Raffa gillade bisarra sexlekar och tänkte döpa om det till Gaggland!

Nån som kan bekräfta?
Nej, kan ej bekräfta. Men det låter logiskt.
2012-04-01, 10:00
Medlem
Citat:

Nån som kan bekräfta?

Japp bekräftat, hörde att tryckeriet i Vimmerby just fick en stor order från ett kännt brottssyndikat.
2012-04-03, 15:31
Medlem
Han som högg Raffa fick sex år iaf. Sen nån vecka senare blev han huggen igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in