2012-08-03, 23:11
Medlem
runkstrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
G.L. och Vice President?

När du skriver jacka får jag be dig att vara god och skriva JACKA, för att visa respekt. The Rise of the JACKET gangs! Västar är för bögar, när det är sommar och 30 grader varmt ska man ha JACKOR, för endast då kan man gå med KLÄDER och VISA JACKAN, på PIZZERIAN och TA KORT!

Fotta heter det faktiskt!

Haha, gå med basebolrack SYNLIGT och fotta bilar och lägga upp fottot på nätet som hämnd, allt detta med JACKA på!

Alltså jag dööör!
2012-08-03, 23:21
Medlem
fuckerofmotherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkstrumpa
Fotta heter det faktiskt!

Haha, gå med basebolrack SYNLIGT och fotta bilar och lägga upp fottot på nätet som hämnd, allt detta med JACKA på!

Alltså jag dööör!

hahahahahaha!

Ja, det är underbart med tuffa gäng som kan visa en hur man ska leva livet, som en riktig man; genom att gola och blöda, bära plastvapen och basebolracket och FOTTA.
Senast redigerad av fuckerofmothers 2012-08-03 kl. 23:30.
2012-08-03, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckerofmothers
hahahahahaha!

Ja, det är underbart med tuffa gäng som kan visa en hur man ska leva livet, som en riktig man; genom att gola och blöda, bära plastvapen och basebolracket och FOTTA.
glöm inte bort raffas livvakter som hänger hemma hos raffa samt att dom har hängt upp PLACHER med gangland märken
Senast redigerad av zipoos 2012-08-03 kl. 23:59.
2012-08-03, 23:57
Medlem
Ohamns avatar
Håll i hatten. Såg VIP raffa går förbi Ninos ikväll med JACKA.
2012-08-03, 23:59
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissHansson92
Alltså vad håller ni på med? Tänk till lite på vad det är för folk som läser detta. Jag är Patriks (ph's) syster och nu kan jag faktiskt inte hålla tyst längre. Tänk lite på hur familjen känner i detta & vad har vi gjort er? Ingen ska ge oss hot pga en familjemedlem! Och Raffa lever ju för helvete? Han kan gå & han kan sköta sitt liv som han vill. Så varför vara så feg och ge sig på någon på ett värre sätt? Som du skrev så uppfattar jag det som att Raffa ska döda Patrik & det är väl fan värre? Hur kan man va så jävla blåst i huvudet? Tänk till lite på hur familjen mår av detta! Ni är ju riktigt jävla skadade!

Du behöver nog inte vara orolig. Det här s k gängets samlade våldskapacitet ligger i att trycka ovanligt hårt på tangenterna
2012-08-04, 00:01
Medlem
Jag är tyvärr uppvuxen i den där hålan, och åker ibland tillbaka dit för att träffa polare som inte tagit sig i kragen och flyttat därifrån. Senast jag var där och tog några öl på Åbro, för att sedan knalla vidare till Köket med folk från förr så uppmärksammade jag en herre som på ett oerhört tydlgt sätt satt och vaktade på mig och mina polare, och lite då och då skymtades hans JettEFaligA "livvakter" då och då...
Jag brydde mig inte så värst mycket om det, eftersom att det är on par med att vara i Vimmerby och ta ett par öl på krogen att något blockmongo ska försöka mucka. Sedan man blev lite äldre och tröttare är jag allmänt mer sugen på att krypa ner i sängen än att stå och munhuggas med dylikt patrask. De som rent allmänt muckar i Vimmerby är ändå de i princip ofarliga fåntrattarna som vill sätta sig i någon form av respekt men ändå åker på stryk i princip varenda gång.
Nåja, tillbaka till historien...
Jag och polarna sitter där och dricker öl i godan ro och börjar snacka skit om förr, sådär som man gör med gamla polare. Det kommer väl kanske upp ett par gånger när man inte var fullt så gammal och trött och faktiskt slog till folk lite grand i bland...
Detta hör denna monstermassmördarkämpe Raffe, som sitter precis bakom mig. När en av hans debila polare, eeh, förlåt, jEttEtuffiGA "livvakter" så säger han något i stil med "De är helt psyko, vi drar." ... Och går. Han hade då suttit där och råblängt på oss i "smyg" i nån timme eller två.
Polarna berättade att det var någon ny förmåga som kallades Raffa, och med tanke på att jag rätt sällan är i den där inavlade hålan var det inget som direkt satte sig i minnet, men nu efter att ha läst den här tråden poppade minnet upp igen..

Tänkte att ni som sitter här och läser kanske skulle tycka den lilla anekdoten var roande.

Och till er som pratat om att åka till Vimmerby för att titta på idiotin, det är en aldrig slutande rad av blockmongon i stil med Raffa som dyker upp där, brukar alltid finnas ett par åtminstone, så bara sätt er på uteserveringen på köket och titta så kommer ni garanterat se något om ni håller till där ett tag. Gränden bakan den skitpuben är (eller var iaf) ett populärt ställe att "gå ut och göra upp" med, om man vill se en dråplig fajt mellan ett par i olika grad alkoholiserade herrar försöka slå varandra innan de slår sig själva medvetslösa på asfalten.
Senast redigerad av Ulvhamne 2012-08-04 kl. 00:03.
2012-08-04, 00:27
Medlem
borrasss avatar
Citat:
TEXT

lider med er... Det finns ju flera sätt att förhindra att dessa sagobarn gör något.... annars finns det något som kallas karma

synd att man inte kan åka in till O-hamn, hade varit skoj o se alla barn i bullerbyn live.. ska dom ut imon me eller?
2012-08-04, 02:18
Medlem
Blev det mycket explosioner i bullerbyn idag?
2012-08-04, 13:03
Medlem
H.Vetinaris avatar
Citat:
Varför dra in mig (Patriks familj) i detta? Vad har jag gjort? Är du så jävla hänsynslös?

Oroa dig inte, kontakta http://www.ganglandsweden.se/
Dom ska enligt egen utsago skydda hotade kvinnor.
2012-08-04, 13:11
Medlem
Skinrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Vetinari
Oroa dig inte, kontakta http://www.ganglandsweden.se/
Dom ska enligt egen utsago skydda hotade kvinnor.

Är lika mycket skitsnack som att inga droger får nyttjas. Raffe ringer ju runt och hotar kvinnor/mödrar med att dom ska våldta och göra dem illa. Finns info i tråden men orkar inte leta fram dessa. GL anser bara för att Pannkakans tunna (se sköka) blivit uthängd så ska ALLA andra kvinnor i denna kioskvältare få lida och smaka på Raffes o GL´s fruktansvärda vrede. De är ju trots allt kvinnor som de så nobelt vill "skydda".. RIKTIGA män/gangsters skulle ALDRIG hota än mindre lägga hand på en kvinna.

Skulle vilja se en fair fight mellan Raffe o PH men som det ser ut nu så ska PH få äta för att han puckla på Raffe. Riktiga karlar slåss man mot man och inte gäng mot en.
2012-08-04, 15:45
Medlem
Hardangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storstark123
Dom slogs med ett MC gäng från vimmerby han och hans föredetta President, då raffa var Vice Pres, och MC gänget åkte på pisk och saker hände, medans en av deras prospects ringde snuten raffa blev våldsam så dom brottade ner han slog på han och satte på hand fängels och slog av hans fot , men nu hoppar han skuttar sparkar springer gör va du vill

Aldrig läst nån så dålig svenska. Du må vara den dummaste jag stött på här.

Baserar inte dessa fördomar på detta inlägg kände mig bara tvungen att citera ett.
2012-08-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
Aldrig läst nån så dålig svenska. Du må vara den dummaste jag stött på här.

Baserar inte dessa fördomar på detta inlägg kände mig bara tvungen att citera ett.

Det roligaste är att han skriver i andra person om sig själv hela tiden.

T.ex. Raffa sa si och så, sen gjorde Raffa si och så. Men ALLA som följer denna patetiska men humoriska tråd fattar att det är själva Raffa himself som skriver.

Verkar som att han har fått kuk av PH och som hämnd så tar han kort på PHs bil och skriver PHs flickväns namn och säger att han vill skada hela PHs familj och bomba hans bil o.s.v.

Det enda som kommer hända är att han pratar massa bull på flashback och lyckas inte göra ett skit eftersom han är för pinsam och efterbliven för att få tag på nånting som skulle kunna klassas som vapen.

Skinripper nämnde att han vill se en fair fight mellan PH och Raffa. Det skulle sluta med en Raffa i 5 delar.

Raffa påstår sig ha spottat PH i ansiktet... HAHAHA, din dumma jävel hade du gjort det hade du inte haft dina knäskålar kvar.

Tack för mig för denna gång.

EDIT: Jag varken känner eller har sett PH någon gång. Men av historierna jag hört så är han så mycket mer MAN, än vad Raffa nånsin kommer kunna bli den jävla mytomanen.
Senast redigerad av WassUup 2012-08-04 kl. 16:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in