2012-07-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppeSSK
Det är jävligt lätt för er att sitta och vara tuffa över nätet.

Jag tror knappast ni skulle våga säga ett ord till de där grabbarna om ni sprang på dom på gatan.

Nu vet vi vem Raffas nya butty boy är
Jeppe är han öm mot dig och visar dig kärlek?
2012-07-29, 12:32
Medlem
Ja hahahha vill dem nu bråka med Hells angels , så är det dax att lägga ner detta gangland .
inan HA gör det.
2012-07-29, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Ja hahahha vill dem nu bråka med Hells angels , så är det dax att lägga ner detta gangland .
inan HA gör det.

Killarna i fråga måste vara retards på riktigt.
2012-07-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW-HighSpeed
Killarna i fråga måste vara retards på riktigt.

2012-07-29, 14:51
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppeSSK
Det är jävligt lätt för er att sitta och vara tuffa över nätet.

Jag tror knappast ni skulle våga säga ett ord till de där grabbarna om ni sprang på dom på gatan.

Nej men är det inte den välkände showmannen jeppeSSK från firma-trådarna. Tänk vad många det är som år 2012 fortf bygger sina resonemang på vem man stå upp mot eller våga käfta mot om man möter dom på gatan. Folk som är kapabla till att utan förvarning misshandla, hota eller ge sig på folk bara för att dom har meningsskiljaktigheter kommer jag alltid att se ner på - särskilt när man uppvisar sådana begränsningar i övrigt, t ex i språk och skrift.
2012-07-31, 02:33
Medlem
Hörde av en kille jag känner i gängmiljön, som var på mc-dagarna i Västervik ihelgen att Raffa hade snott en bil och kört in i en annan. Och denna person är trovärdig. Ingen mer som hört nåt om det?
2012-07-31, 02:41
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmamatch
Hörde av en kille jag känner i gängmiljön, som var på mc-dagarna i Västervik ihelgen att Raffa hade snott en bil och kört in i en annan. Och denna person är trovärdig. Ingen mer som hört nåt om det?

Låter som ytterligare ett Fail i hans CV.

Antar lite från det ena till det andra att det skulle va ECR som dom nämner som den så kallade MC klubben dom låg i krig med....Jävla muppar.
2012-07-31, 03:00
Bannlyst
Citat:

Ehm, nej. Han CYKLADE IN I EN POLISBIL. Jag var där. Han verkade rätt buss med aina också för den delen, även om dom i det läget inte bråkar i onödan med en fylltratt på cykel. Huruvida cykeln var snodd eller inte vet jag inte men för Raffas meritlista kan vi väl säga att den var det. Tönten behöver ju de pluspoäng han kan skrapa ihop. Om det nu är plus att stjäla cyklar?

I den eventuella "gängmiljön" där det anses som tufft att bråka med ECR så är det väl feta grejer att norpa en jonne.
2012-07-31, 06:49
Medlem
EDIT: Såg att någon annan påpekat failen på klippet. Då slipper jag. omfg.
Senast redigerad av WassUup 2012-07-31 kl. 07:18.
2012-07-31, 12:27
Medlem
Okej, då hänger jag med. Han jag prata med sa att det var några "civila" HA där som han, och även att det fanns några stycken X-team synd att ingen tog tag i problemet
2012-07-31, 12:33
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Okej, då hänger jag med. Han jag prata med sa att det var några "civila" HA där som han, och även att det fanns några stycken X-team synd att ingen tog tag i problemet

Är väl ingen av dom som ser han som ett problem...han failar ju fan i allt.
2012-07-31, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Är väl ingen av dom som ser han som ett problem...han failar ju fan i allt.
+1 true story

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in