Gjort ett nytt konto för jag kan inte låta detta kopplas med mina andra åsikter om det kommer ut
Har träffat en brud som jag tycker om sjukt mycket, och gärna vill vara i ett förhållande med... Men jag kan inte komma vid sex. Värt att tillägga är att hon är min första. (ja, jag hade sex första gången förra veckan och jag är 18, big whoop.)
Har haft sex med henne sex-sju gånger och jag kan helt enkelt inte komma, jag känner knappt av kuken. Detta stör mig inte i princip, vet inte varför. Men det stör henne något enormt, hon känner sig värdelös yada-yada. Jag känner liksom knappt av kuken i henne, och när hon suger känner jag bara den vid vissa tillfällen, när hon tillexempel "leker" med mitt ollon med tungan så känner jag knappt det alls. Endå skulle jag säga att mitt ollon är "överkänsligt"...
Inte nog med det så slaknade jag i hennes mun när hon sög av mig en gång.. alltså det är något som är fel. Saken är att hon gör mig sjukt kåt, och jag känner mig inte nervös med henne eller något sånt så jag känner inte att det bör vara psykiskt.
Lite jag har tänkt på, men vet inte om det har något med saken att göra är att jag aldrig har kommit med förhuden "bakdragen", runkar alltid genom att dra förhuden fram och tillbaka. Dessutom att min "sträng" är lite kort, kan liksom inte dra ner förhuden RIKTIGT hela vägen utan när den ska ner de sista millimetrarna så "dras ollonet med". Alltså förhuden går ner en bra bit under ollonet utan problem men det är bara den sista lilla biten.
Kan detta ha något med saken att göra? Isåfall vad är det, läkare som gäller?
Någon som kan peka mig åt rätt håll? Har googlat frenetiskt men inte hittat riktigt någon med precis samma problem.. (värt att tillägga är att jag höll mig från att runka i en vecka och försökte med henne varje kväll utan framgång).
TL;DR: Kan inte komma när jag har sex med bruden, varför?
edit: Hade jag tänt på att bli fistad i röven eller något i den stilen hade jag inte funderat på vart problemet låg, jag är uppriktigt sagt orolig över problemet då jag har allt jag önskar.