• 1
  • 2
2012-02-25, 12:24
Medlem
Har träffat en brud som jag tycker om sjukt mycket, och gärna vill vara i ett förhållande med... Men jag kan inte komma vid sex. Värt att tillägga är att hon är min första. (ja, jag hade sex första gången förra veckan och jag är 18, big whoop.)

Har haft sex med henne sex-sju gånger och jag kan helt enkelt inte komma, jag känner knappt av kuken. Detta stör mig inte i princip, vet inte varför. Men det stör henne något enormt, hon känner sig värdelös yada-yada. Jag känner liksom knappt av kuken i henne, och när hon suger känner jag bara den vid vissa tillfällen, när hon tillexempel "leker" med mitt ollon med tungan så känner jag knappt det alls. Endå skulle jag säga att mitt ollon är "överkänsligt"...

Inte nog med det så slaknade jag i hennes mun när hon sög av mig en gång.. alltså det är något som är fel. Saken är att hon gör mig sjukt kåt, och jag känner mig inte nervös med henne eller något sånt så jag känner inte att det bör vara psykiskt.

Lite jag har tänkt på, men vet inte om det har något med saken att göra är att jag aldrig har kommit med förhuden "bakdragen", runkar alltid genom att dra förhuden fram och tillbaka. Dessutom att min "sträng" är lite kort, kan liksom inte dra ner förhuden RIKTIGT hela vägen utan när den ska ner de sista millimetrarna så "dras ollonet med". Alltså förhuden går ner en bra bit under ollonet utan problem men det är bara den sista lilla biten.
Kan detta ha något med saken att göra? Isåfall vad är det, läkare som gäller?

Någon som kan peka mig åt rätt håll? Har googlat frenetiskt men inte hittat riktigt någon med precis samma problem.. (värt att tillägga är att jag höll mig från att runka i en vecka och försökte med henne varje kväll utan framgång).

TL;DR: Kan inte komma när jag har sex med bruden, varför?

edit: Hade jag tänt på att bli fistad i röven eller något i den stilen hade jag inte funderat på vart problemet låg, jag är uppriktigt sagt orolig över problemet då jag har allt jag önskar.
Senast redigerad av Jesuskristuz 2012-02-25 kl. 12:49.
Citera
2012-02-25, 12:36
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuskristuz
Gjort ett nytt konto för jag kan inte låta detta kopplas med mina andra åsikter om det kommer ut

Har träffat en brud som jag tycker om sjukt mycket, och gärna vill vara i ett förhållande med... Men jag kan inte komma vid sex. Värt att tillägga är att hon är min första. (ja, jag hade sex första gången förra veckan och jag är 18, big whoop.)

Har haft sex med henne sex-sju gånger och jag kan helt enkelt inte komma, jag känner knappt av kuken. Detta stör mig inte i princip, vet inte varför. Men det stör henne något enormt, hon känner sig värdelös yada-yada. Jag känner liksom knappt av kuken i henne, och när hon suger känner jag bara den vid vissa tillfällen, när hon tillexempel "leker" med mitt ollon med tungan så känner jag knappt det alls. Endå skulle jag säga att mitt ollon är "överkänsligt"...

Inte nog med det så slaknade jag i hennes mun när hon sög av mig en gång.. alltså det är något som är fel. Saken är att hon gör mig sjukt kåt, och jag känner mig inte nervös med henne eller något sånt så jag känner inte att det bör vara psykiskt.

Lite jag har tänkt på, men vet inte om det har något med saken att göra är att jag aldrig har kommit med förhuden "bakdragen", runkar alltid genom att dra förhuden fram och tillbaka. Dessutom att min "sträng" är lite kort, kan liksom inte dra ner förhuden RIKTIGT hela vägen utan när den ska ner de sista millimetrarna så "dras ollonet med". Alltså förhuden går ner en bra bit under ollonet utan problem men det är bara den sista lilla biten.

Någon som kan peka mig åt rätt håll? Har googlat frenetiskt men inte hittat riktigt någon med precis samma problem.. (värt att tillägga är att jag höll mig från att runka i en vecka och försökte med henne varje kväll utan framgång).

edit: Hade jag tänt på att bli fistad i röven eller något i den stilen hade jag inte funderat på vart problemet låg, jag är uppriktigt sagt orolig över problemet då jag har allt jag önskar.

För det första är det förbjudet att ha två konto och att du outar det är ingen bra idé.

När vi kommer till ditt fall verkar du vara sjukt nervös och det är vanligt i början. Testa att drick något glas vin innan och sätt på lite musik. Är hennes fitta stor?
Citera
2012-02-25, 12:42
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
För det första är det förbjudet att ha två konto och att du outar det är ingen bra idé.

När vi kommer till ditt fall verkar du vara sjukt nervös och det är vanligt i början. Testa att drick något glas vin innan och sätt på lite musik. Är hennes fitta stor?

TS har kanske inte erfarenheten som krävs för att veta om fittan är small size, medium size eller extra medium...

Det sitter i skallen på dig TS....
Citera
2012-02-25, 12:42
Medlem
eros1295s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuskristuz
Gjort ett nytt konto för jag kan inte låta detta kopplas med mina andra åsikter om det kommer ut

är du nervös? nervositet kan förstöra för kuken
jag brukar ha det tvärtom istället, problem att , inte komma
Citera
2012-02-25, 12:51
Medlem
Citat:

Är inte mot reglerna att ha flera konton bara man inte utnyttjar de på vissa sätt.

Iaf TS, kanske är du väldigt nervös och känner dig pressad att prestera som en Gud? Kan förstöra mycket oavsett hur kåt man är.

Hmm läste lite dåligt först märkte jag. Men testa att köra utan att köra in den helt då utan gör som när du runkar om ja förstod rätt.
Senast redigerad av NotMyName 2012-02-25 kl. 12:54.
Citera
2012-02-25, 12:54
Medlem
Citat:
Vet inte, det är ju inte lika tight som när man runkar, självklart inte, men hon brukar nöja sig med två fingrar, tredje blir lite mycket om det är någon riktlinje.

Citat:
Ursprungligen postat av NotMyName
Är inte mot reglerna att ha flera konton bara man inte utnyttjar de på vissa sätt.

Iaf TS, kanske är du väldigt nervös och känner dig pressad att prestera som en Gud? Kan förstöra mycket oavsett hur kåt man är.
Jag känner mig typ inte nervös, kan också tänka mig att det sitter i skallen men jag förstår verkligen inte.. Jag får henne att komma utan problem när jag slickar henne så jag är inte orolig över det, jag förstår inte vad mitt problem är.

edit: Det går ju inte, kan ju inte knulla henne utan att förhuden åker bak :/
Citera
2012-02-25, 14:08
Medlem
Jag tycker att ni ska glömma problemet du verkar ha och köra på utan att lägga några krav på att komma.

Utan kraven blir det lättare att slappna av och då kommer det av sig självt.
Det kan ju vara så att när du började ha sex så satt det i din hjärna att du inte skulle komma förtidigt och på det viset lyckats låsa dig i det.

Så slappna av och tänk inte på något och ha det så roligt.
Citera
2012-02-25, 14:30
Medlem
miqqqas avatar
Jag skulle gissa på att du lägger så mycket fokus på att komma att det blir omöjligt. Ni behöver släppa det helt och bara njuta.
Citera
2012-02-25, 15:42
Medlem
Som andra säger jag har själv haft de här problemet i början! Kör på ta de lugnt ingen stress så kommer du att komma till slut!
Citera
2012-02-25, 15:53
Medlem
15minFames avatar
Jag kan bara tänka på 2 orsaker; första är att ts kanske är porrskadad. Har läst att en del inte kan komma utan att kolla på nån galen porrfilm
Eller att ts har en väldigt liten kuk... Om du bara får in 2 fingrar, 3 är för mycket, men ändå inte känner något med kuken så verkar det ganska troligt...
Citera
2012-02-25, 15:56
Medlem
eros1295s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Jag kan bara tänka på 2 orsaker; första är att ts kanske är porrskadad. Har läst att en del inte kan komma utan att kolla på nån galen porrfilm
Eller att ts har en väldigt liten kuk... Om du bara får in 2 fingrar, 3 är för mycket, men ändå inte känner något med kuken så verkar det ganska troligt...

håller med, själv skulle det kännas trångt då
Citera
2012-02-25, 16:06
Medlem
Har du provat med kondom?
Du kan testa dig fram du kanske ska använda en tightare sak eller ska du prova en loosare variant och ta på den utan att dra tilbaka förhuden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in