2012-02-24, 01:16
Medlem
Skrev det här på en annan del tidigare, kopierar bara:

- Har blivit lite religiös på senaste, men inte att jag tror på en existerande "religion"..

Har ändrat allt jag gör, äter, tänker, livsstil, osv.. Det är dock ganska svårt emellanåt.

Vissa stunder mår jag bäst, de andra stunderna vill jag ta livet av mig.. Jag har ingen säkerhet för nånting, har lämnat hjälpen från "samhället", och om jag gör nåt, så gör jag det själv..

Dock måste jag ha en säkerhet ändå.. Eftersom jag inte har någon att vända mig till, så vill jag veta om jag verkligen dör om jag tex överdoserar Melatonin och Tyrosin, har en hel burk av varje minst, tar så mycket det krävs, men kommer jag verkligen att somna in och dö om jag gör det?

Jag vill veta, därför att då har jag en säkerhet som tar bort mig om jag mår så dåligt som jag gör ibland.

Det är inget skämt eller så. Jag vill veta om jag verkligen dör om jag gör det.
Citera
2012-02-24, 01:28
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efficient
Eftersom jag inte har någon att vända mig till, så vill jag veta om jag verkligen dör om jag tex överdoserar Melatonin och Tyrosin
knappast troligt. däremot kan du säkert få andra problem.
Citera
2012-02-24, 01:32
Medlem
Citat:

- Har blivit lite religiös på senaste, men inte att jag tror på en existerande "religion"..

Har ändrat allt jag gör, äter, tänker, livsstil, osv.. Det är dock ganska svårt emellanåt.

Vissa stunder mår jag bäst, de andra stunderna vill jag ta livet av mig.. Jag har ingen säkerhet för nånting, har lämnat hjälpen från "samhället", och om jag gör nåt, så gör jag det själv..

Dock måste jag ha en säkerhet ändå.. Eftersom jag inte har någon att vända mig till, så vill jag veta om jag verkligen dör om jag tex överdoserar Melatonin och Tyrosin, har en hel burk av varje minst, tar så mycket det krävs, men kommer jag verkligen att somna in och dö om jag gör det?

Jag vill veta, därför att då har jag en säkerhet som tar bort mig om jag mår så dåligt som jag gör ibland.

Nä det där kommer du få dricka kol för på akuten och så stoppar dom ner en slang i magen på dig så du spyr upp allt, mycket otrevligt.

Varför vill du ha en "säkerhet"?
Citera
2012-02-24, 01:51
Medlem
Citat:

Varför vill du ha en "säkerhet"? Berätta...
Citera
2012-02-24, 04:46
Medlem
eddievans avatar
Citat:

Det beror nog på om du blir hittad skulle jag tro, när man tar överdos så dör man oftast av att något organ kolapsar (vanligtvis lever, njure eller om man tar något som dödar andningsreflexen), och det är inte smärtfritt kan jag tillägga, att ligga ensam och dö av njursvikt är nog bland det värsta jag kan tänka mig.

Annars kan jag inte ge dig några som helst råd, förutom att jag vet att livet är helt djävla underbart, varje dag jag vaknar tänker jag, snart får jag sätta mig på motorcykeln och bara gassaaaaa
Citera
2012-02-24, 04:51
Medlem
InsaneInBrains avatar
Innan du gör det! tänk såhär..? ( ah förfan du behöver bara lite kärlek och uppmärksamhet hörru :
Citera
2012-02-24, 09:00
Medlem
Fattar inte riktigt svaren..

Varför jag vill ha en säkerhet är ju självklart, det skrev jag ju..
Citera
2012-02-24, 11:20
Medlem
Ärligt talat nu, det börjar dra ihop sig.. Har inte ätit på flera dagar, svimmade i princip när jag ställde mig upp..

Hur ska jag LÖSA det hela, /alt. Vad är bästa sättet att ta mitt liv???

Har inte ätit sen igår kväll, slängde ut all mat jag hade, precis allt, för att göra mig tvungen att lösa allt, alt./ ta livet av mig...

Help me..
Citera
2012-02-24, 12:08
Medlem
Funderade även på dopamine/melatonin som någon kommenterade..

Om jag tar en megados tyrosin/phenylalanine så är det väl logiskt att dopamine nivåerna slår ut kroppens system? Då pratar jag hela burken, inte en megados som är högre än livsmedelsverket rdi...

Kom loss nu! Måste göra nåt..
Citera
2012-02-24, 12:09
Medlem
blandade ihop svaren från andra tråden, begrunda dock gärna det jag skrev..
Citera
2012-02-24, 13:23
Medlem
johanness avatar
Citat:
Funderade även på dopamine/melatonin som någon kommenterade..

Om jag tar en megados tyrosin/phenylalanine så är det väl logiskt att dopamine nivåerna slår ut kroppens system? Då pratar jag hela burken, inte en megados som är högre än livsmedelsverket rdi...
eller så överlever du men får leva med permanenta nervskador.
Citera
2012-02-24, 13:31
Medlem
Ja, just det, det är därför jag vill veta om jag Dör

Om jag överlever en sån dos, så lär jag ändå ta livet av mig med hänvisning till det du sa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in