Jag ska p en rektyeringstrff fr sommarjobb inom vrd och omsorg senare idag.
Skulle nn bara kunna ta en titt p mitt personliga brev som jag skrivit infr trffen och sga vad ni tycker?
Intresseanmlan fr sommarjobb inom vrden
Hej,
Jag sker jobb inom vrden fr att arbeta med mnniskor som behver hjlp och std r ngot jag brinner fr. Att f ge dem som behver hjlp en vrdefull tillvaro och en trygghet i vardagen r ngot som fr mig att knna mig behvd och uppskattad.
Jag har gtt en utbildning till personlig assistent dr jag lrde mig mycket, bland annat hur man ska lyfta p rtt stt, vad som r en bra arbetsmilj och vad som r extra viktigt att tnka p vid vrdarbete.
Jag har ven kunskap i teckensprk d jag har en syster som r dv och har under min uppvxt lrt mig och utvecklat mitt teckensprk genom henne och gtt kurser i teckensprk.
Jag r en kreativ tjej som gillar att komma p egna lsningar p problem och anta utmaningar. Jag har en stor ansvarsknsla och den har jag ftt genom att passa min syster och ta hand om henne genom ren. Jag har alltid varit omsorgsfull av mig och gillat att se efter andra och se till att de har det bra.
Jag bor med min sambo i centrala Ume med vra husdjur, en hund och en katt.
P min fritid tycker jag om att virka, fotografera, g lnga promenader, baka och laga mat.
Vnliga hlsningar
Emma *******