Fan vad arg jag är på mig själv.
Köpte/bokade biljetter till Madonnas konsert på Ullevi på biljettshop.se innan det riktiga biljettsläppet. Trög som jag är så fattar jag inte att biljettshop.se säljer i andrahand och tar överpriser. Men jag ville ju vara säker på att få en golden-circle-biljett.
Det är ju tydligen på ticnet man ska köpa, och bara av andrahandssäljarna om det är slut på ticnet. Idag finns det fortfarande biljetter kvar där, ca tusen kronor billigare än den jag köpte från biljettshop. Biljettshop.se ska tydligen vara seriösa och har ett system som kollar biljetternas äkthet innan dom säljs till kund.
Trots detta är jag osäker på min biljett som jag nu fått hem! Det är inte en sån där liten orange biljett, utan det är ett A4-papper. Jag vet att det finns såna, typ den här, som jag googlade fram, den tillhör någon som köpt den på ticnet:
http://jerryolsson.files.wordpress.c...nna2012_01.jpg
Min ser ut så, men den är färglös. Alltså som att den bara hade kunnat vara kopierad i en kopiator.
Vad tror ni? Nån som har erfarenhet av biljettshop.se? Och kan man kolla hos ett ATG-ombud om den är äkta?