2012-02-23, 00:50
Medlem
Ålder: 24

Vikt:87 kg

Längd:181

Uppskattad BF%: sist jag kollade 16%, för cirka 1 år sen då vägde jag 81 kg.

Medicinska problem: Nope

Styrkestats, bänk, böj och mark: 110/80-90/90

Nuvarande kostupplägg: Äter cirka 6 gnger om dagen, Mycket ris, ägg, kött, rostbiff, pasta, tonfisk och potatis.. Samtidigt kör jag en Gainer, Mutant Mass. Riktigt bra om du frågar mig...

Träningserfarenhet:Har tränat riktigt hårt, från 18 tills nu men nu försöker jag vara så strikt som möjligt och köra järnet.

Tidigare kurer:Winstrol Only 50/50

Eget förslag till kur: Sustanon 250mg e3d. under 12 veckor.. Kanske 15 om så behövs..

Eget förslag till PCT: 3e veckan efter sista sticket kör jag 40 mg nolvadex under 1 vecka, och sedan 20mg/ed tills jag börjar känna mig återställd igen. Vid känningar 40mg under 1 vecka och sedan 10 ED under resten av kuren..

Mål med kuren:Skulle vilja gå upp i muskelmassa, så lite vatten som möjligt, alltså inte se ut som en jävla ballong.
Väger nu 87 kg skulle vilja komma upp till kanskee 97-100..
tror ni det kan vara möjligt med en sådär här kur? Jag vet att Susta ändå har lite vattenbindning men blir man som en ballong? Jag vill liksom få mer Massa mer muskler större armar och få till formerna..
Det finns ju fan inte någon hemsida på Kurer före/under/efter som man kan se ungefär hur man kan se ut och få för resultat.. Eller gör det? tips?

En sak till... FRONTA.. är något jag funderar på göra, men jag vet inte med vad som kan vara grymt att fronta med så man slipper sitta och vänta på att sustan ska kicka in... har hört att det går med Dbol. men Dbol är ju så jävla vattenbindande så det gör att jag knappt enns tänker tanken.. Vad kan jag köra med ? ngt personligt tips på någon riktigt bra erfarenhet, baserat på vad jag vill ha för resultat??

Just det.. detta är min första kur där jag får sticka mig.. så jag är lite halvt sugen på sticken var 3edag...

Kommer ha Nolvadex hemma , nålar och sustan såklart.. något mer kanske.. Hmmmmmmmmmmm...

vissa tycker att HCG inte behövs vid en sådan här Kur.. och andra gör det.. någon som haft problem med detta förut? ngt som behövs verkligen ha förberrett hemma?

YESSSSSSS nu är jag klar tack för er tid alla möjliga tips är välkommna hos mig.. Kör på , som sagt det är min första kur och jag villl ha så mkt tips som möjligt ifall det är något jag missat att läsa på eller ngt extra jag borde ha hemma. tack för er tid
Senast redigerad av DeFlipp 2012-02-23 kl. 00:53.
Citera
2012-02-23, 01:11
Medlem
bad-boys avatar
Varför inte testo e vilket man även kan få tag i Hg kvalitet ganska lätt, då slipper du sticka dig så ofta med.
500mg 5ed lär ge dig fina resultat.

Hgc borde du nog ändå köra i slutet då dina bollar lär krympa bra, så kommer du lättare igång efter du gått av.

25 mg Proviron i Pct med
Senast redigerad av bad-boy 2012-02-23 kl. 01:15.
Citera
2012-02-23, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Varför inte testo e vilket man även kan få tag i Hg kvalitet ganska lätt, då slipper du sticka dig så ofta med.
500mg 5ed lär ge dig fina resultat.

Hgc borde du nog ändå köra i slutet då dina bollar lär krympa bra, så kommer du lättare igång efter du gått av.

25 mg Proviron i Pct med

25mg Ed ? under hur länge tillsammans med nolva då?

Jaaa det är det jag har funderat på testo E ocksåå... Mmmm nu när du säger att det går att hitta lättare i hög kvalitet så fick du mig ändå att tänka efter.. sustan är ju ändå lite osäkert om man säger såå....

men testot tar ju längre tid att den ska kicka in.. ngn ide på en frontning kanske för att få igång den snabbare?
Citera
2012-02-23, 01:54
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeFlipp

25mg Ed ? under hur länge tillsammans med nolva då?

Jaaa det är det jag har funderat på testo E ocksåå... Mmmm nu när du säger att det går att hitta lättare i hög kvalitet så fick du mig ändå att tänka efter.. sustan är ju ändå lite osäkert om man säger såå....

men testot tar ju längre tid att den ska kicka in.. ngn ide på en frontning kanske för att få igång den snabbare?

Ja Proviron med nolva då

Mitt val med front hade utan tvekan varit d-boll i 4v ca men front är ju inte direkt nödvändigt om man inte har bråttom.

Front med dubbel dos testo (4ml) kan göra jävligt ont iom att du aldrig varit på injekt, hade nöjt mig med 2ml för det kan göra riktigt ont det med

500mg Galenika är det tryck i jämfört med många andra ug prepp, jag märkte STOOR skillnad när jag gick ifrån tm susta till Galenika testo e.

Det där med vätska i kroppen har mycket med att göra vad du stoppar i dig med, liksom äter du mängder med kolhydrater och salt drar du på dig mer.

Det där med gynokänslighet är väldigt olika, jag har aldrig haft riktiga känningar (fast jag körde 1g testo ew 40mg d-boll och 50mg winnrar på samma gång som mest) det var mest nojja när jag körde allra första d-boll kuren.
Vissa får känningar redan på 250mg testo så var beredd på att det kan komma...
Senast redigerad av bad-boy 2012-02-23 kl. 02:08.
Citera
2012-02-23, 02:11
Medlem
ZEUS.s avatar
110 i bänk o 80 -90 i böj o mark
Citera
2012-02-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
110 i bänk o 80 -90 i böj o mark

där har jag ett bra svar till dig,,, jag fyllde bara i något som lät resonabelt eftersom att man måste fylla i det.. kanske borde bara raderat det..
Citera
2012-02-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ja Proviron med nolva då

Mitt val med front hade utan tvekan varit d-boll i 4v ca men front är ju inte direkt nödvändigt om man inte har bråttom.

Front med dubbel dos testo (4ml) kan göra jävligt ont iom att du aldrig varit på injekt, hade nöjt mig med 2ml för det kan göra riktigt ont det med

500mg Galenika är det tryck i jämfört med många andra ug prepp, jag märkte STOOR skillnad när jag gick ifrån tm susta till Galenika testo e.

Det där med vätska i kroppen har mycket med att göra vad du stoppar i dig med, liksom äter du mängder med kolhydrater och salt drar du på dig mer.

Det där med gynokänslighet är väldigt olika, jag har aldrig haft riktiga känningar (fast jag körde 1g testo ew 40mg d-boll och 50mg winnrar på samma gång som mest) det var mest nojja när jag körde allra första d-boll kuren.
Vissa får känningar redan på 250mg testo så var beredd på att det kan komma...

börja med proviron samtidigt som nolva?. hur många mg då vore lagom bra Ed? och lika länge som nolvan då?

Joo Kanske ändå vore bra med Testo E e5d fan... för det där med e3d kanske blir för mkt för en första gångs kurare Men testo kickar det inte in efter typp några veckor?
så istället för att injektera 500mg kör jag då 2ml på en gång.. alltså 4x mer än det jag skulle annars ? sorry blandar ibland mg och ml o skit på skriftligt haha!
Gör det ont varje gång jag injekterar mig eller går det över efter några gånger?

Galenika har jag hört är galna grejjer, har en kompis som säger sig kunna fixa det, men dock är jag inte så sääker på det... låter kanske lite för bra för att vara sant.

men kör jag på Dbol som front, kommer jag inte se ut som en ballong då? :P

hur blev dina resultat på din kur? fick du behålla mycket? gick du upp mkt också? Och hur blev du med Dbolen? O

Dbolen jag har en bild av resultat av dbol att man blir som dom här STARKASTE MANNEN duvet som en tjock klump och går runt svettig och ser ut som en ballong.. men men...

Citera
2012-02-24, 08:39
Medlem
chillish123s avatar
Jag vill inte va en besserwisser men 90kg böj o marklyft är ett skämt

om du måste köra gör de bara simpelt

500mg testo e e5d i 12 v inge front lr nåt
Citera
2012-02-24, 08:44
Bannlyst
Så du har styrketränat "riktigt hårt" i 6år och har en winkur i bagaget men du böjer 90?!
'
Och sen skriver du att detta är din första kur fast det inte är det?

Och om du vill undvika samla på dig vätska och köra på dboll kan jag tyvärr meddela dig om att dboll inte är det just bästa för det ändamålet, läs lite på stickys vet jag.

Tycker det är riktigt onödigt att fronta med orala på din första kur.. håll det simpelt som chillish säger
Senast redigerad av ZionMustFall 2012-02-24 kl. 08:48.
Citera
2012-02-24, 10:05
Medlem
Glomgolds avatar
Varför skriver du i bold för? Det ser efterblivet ut i långa inlägg och det används normalt för moderatorsmeddelanden.

/Glomgold
Citera
2012-02-24, 11:37
Bannlyst
250mg e5d räcker nog gott och väl i början.
Citera
2012-03-03, 09:48
Medlem
Jag är grymt nöjd med 250mg e5d. Kör galenika. Testa testo - e som första kur och satsa på att höja vikterna på mark och böj och tycker du inte om böj så satsa på benpressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in